Jump to content
Tarantula

Kas enne jooksmine või jõusaal ?

Recommended Posts

oleks pisut abi vaja , käin iga päev jooksmas 15km aga kumb oleks parem kas ennem jõusaal või siis jooksmine või vastupidi . Samas jooksmine väsitab ka käsi mingil määral siis hakkasin mõtlema, et äkki ikka ennem jõusaal e (ülakeha) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma arvan, et kõige targem oleks jõusaal ja jooksmine eraldi päevadele paigutada. Või siis et hommikul teed ühe trenni ära ja õhtul teise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oluline on teha seda, mis Sulle endale meeldib!

Kui nüüd ikkagi küsimus ka jooksmine või jõusaal, siis tuleb Sul küsida endalt, millised on Su eesmärgid.

Kui tahad vastupidavust - jooksmine

Kui lihasmassi - jõusaal

Kui kaalust alla - jooksmine.

Nende puhul tõin välja nö esmajärjekorras oleva variandi, kuid tegelikult soovitan neid iga eesmärgi puhul omavahel siduda. Kui kui kavatsed jõusaaliga pikemas perspektiivis tegeleda, siis joostes iga sammuga põrutada saavad põlved ei pruugi tulevikus raskustele vastu pidada. Seega siiski... Milline on Sinu eesmärk?

Preili J.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma arvan, et kõige targem oleks jõusaal ja jooksmine eraldi päevadele paigutada. Või siis et hommikul teed ühe trenni ära ja õhtul teise.

Väga raske on neid eraldi päevadele paigutada, kui teemaalgataja väitis, et käib iga päev jooksmas :huh:

Aga eraldi aegadele küll. Ehk siis üks hommikul teine õhtul jne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

muidugi oli mul mõttes see kaa , et kui ma paneks seljakotti paar kilo liiva ja läheksin jooksma arvate et see annab väga tunda ? samas lihasmassi peaks ju ka saama :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
muidugi oli mul mõttes see kaa , et kui ma paneks seljakotti paar kilo liiva ja läheksin jooksma arvate et see annab väga tunda ? samas lihasmassi peaks ju ka saama :huh:

Lihasmassi raskustega jooksmisel? Hmm...EI. Aeroobne tegevus ju ikkagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
muidugi oli mul mõttes see kaa , et kui ma paneks seljakotti paar kilo liiva ja läheksin jooksma arvate et see annab väga tunda ? samas lihasmassi peaks ju ka saama :huh:

Ära seda küll tee, lõhud oma liigeseid veel rohkem. Pigem tee jõudu selle asemel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
e-ee ...

ntx HIIT kasvatab vä-ägagi edukalt lihasmassi ..., ;)

Mis tähendab "vägagi edukalt"?:) Võiksid seletada mulle, et kuidas see lihasmassi kasv toimub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sööd rohkem kui kulutad, samamoodi stimuleerib see su lihaseid kui jõusaal, aga vaevalt, et sa suureks kolliks saad sprintides.

//sry double posti pärast

Edited by PumaZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mis tähendab "vägagi edukalt"?;) Võiksid seletada mulle, et kuidas see lihasmassi kasv toimub.

olen ise ka Taku`s HIIT programmi läbi teinud. mingit lihaste "vohamist" täheldanud ei ole. põletab rasva küll ilusti ja säilitab lihast :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×