Jump to content
Ott Kiivikas

Sinu küljes trennis - Kevin "Pitbull" Rennoga

Recommended Posts

hea video tõesti, aga kas poleks võimalik kunagi tulevikus ehk mõne Raju võitlejaga videot teha?

Kindlasti on juttu on olnud Jrx - video tegemisest, kas see oleks teema?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas ilma selle ketita natuke lihtsam ei oleks? Seab ta ju ikka harjutustele piirid.

Kas siis asja mõte ei kaoks ? nimi ju "Sinu küljes trennis"

kaheotsaga asi , aga minu jaoks teevad need rauad video vaatamise põnevamaks

Kuid järjekordne väga põnev episood , ootan huviga uut :D

Edited by martin1333

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kindlasti on juttu on olnud Jrx - video tegemisest, kas see oleks teema?

jah, näiteks. aga keegi oli veel raju fighteritest,kes oli ennem ka kulturismiga tegelenud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

väga huvitav ja asjalik video tai poksi trennist ning nüüd võiks küll kõrvale siia panna mõne MMA trenni, see oleks hea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekkis kohe huvi, et mis saaks kui lasta jõutõstjad sealt trennist läbi? Kas mõni kestaks lõpuni?

Pean just silmas raskemaid mehi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tekkis kohe huvi, et mis saaks kui lasta jõutõstjad sealt trennist läbi? Kas mõni kestaks lõpuni?

Pean just silmas raskemaid mehi :D

Sa said veel vähe viga selle 60 meetri jooksuga... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Väga hea! :)

dr Adik Levin ei propageeri VEREGRUPI dieeti... Tehakse küll vereanalüüs, kuid see on nn individuaalse (varjatud) toidutalumatuse test, mitte veregrupi vaid veres leiduvate immunoglobuliinide hulga alusel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tekkis kohe huvi, et mis saaks kui lasta jõutõstjad sealt trennist läbi? Kas mõni kestaks lõpuni?

Pean just silmas raskemaid mehi :)

Nende täistrennis (koos löögitrenniga jms) mitte, kui pole just vastupidavust ehitav jõutõstja, mis on äärmiselt ebatõenäoline (kuna üldjuhul see ei kuulu enam nende huvide hulka). Kui ma olin veel ainult jõusaalis käinud umbes kaks aastat, mis pole küll teab mis pikk aeg, suutsin ma minut aega oma käsi ette lüüa suhteliselt hingeldades. Lõpp kisus juba üsna vaevaliseks. Ja seegi võis olla võibolla minuti jooksul... 100 lööki? Ja kui ma üritasin teha kätekõverdusi kiirusega 2tk/s, siis poole minuti pealt olin juba läbi (60). Täpselt ei tea, aga mitte väga palju. Praegu ma võin teha minutis üle 240 löögi (täpselt ei tea, aga 240 vähemalt) ning 2tk/s kätekõverdusi minuti teen ära küll (120). Ehk siis mida ma tahtsin sellega öelda, et selle jõusaaliga nende meeste mõistes võhma väga ei kasvata. Jõusaali mõistes võhm on see, et sa teed nüüd võibolla 8 korduse asemel selle raskusega 20 kordust või 80 kordust, aga isegi 80 kordust on veel tegelikult pisikene arv (arvestades, et nt poksis on raund 3 minutit ning selliseid raunde tuleb suure tõenäosusega mitu), sest tegelikult on ka neil ju raundi treeningud (täispikad raundid, nt Mike Tyson, kelle kunagise kava ma tõlkisin ka kuskile siia, tegi iga päev 10 raundi).

Ja muide, ega need kergemad mehed ka ei peaks, kui just mitte mõelda neid mehi, kes käivad jõusaalis kergejõustiku vms kõrvalt.

Edit: Minuti jooksul ei proovinud, aga 8 lööki sekundis tuli rahuliku tempoga (no tegelikult metsik tempo siin enam väga palju juurde ei anna, kuna rahulik tempo tähendab seda, et ma olen kiire tempo juba üritanud võimalikult vabaks arendada) 8 lööki sekundis kümne sekundi jooksul.

Edited by pkwild618

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×