Jump to content
ROtter

Kas tühja kõhuga treenimine «põletab» tõepoolest rasva?

Recommended Posts

Tühja kõhuga sporti tehes põletab keha rohkem rasva, selgus Suurbritannia Birminghami Ülikoolis tehtud uuringust. Siiski soovitavad uurijad piirduda ühe tühja kõhuga tehtud treeninguga nädalas, sest kõhule ja puusadele kogunenud rasvakihist sel moel treenides lahti ei saa.

http://www.tarbija24.ee/?id=284363

Edited by ROtter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tühja kõhuga on nagu mega raske tegelikult trenni teha maksimumiga.

Aga kui ainult üks kord nädalas siis pole vist lugu.

Häh ja mina mõtlesin et tühja kõhuga trenn on vale :huh:

Noh kui tadlased nii väidavad siis on hea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen kuulnud Tom Venuto-lt seda sama. Samal ajal ei pruugi see olla parim variant, sest kuna ta on ebameeldiv, on palju kergem sellest loobuda ehk alla anda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võib olla jooksmisel või ainult kõhulihaste treenimisel on efekt olemas.Aga jõusaalis mina küll ei poolda tühja kõhuga trenni teha.Pean seda ebanormaalseks.Arvan,et siis kulub trennis rohkem jõujooki või vedelikku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma arvan ka, et jõusaali ei maksa minna, kui kõht täitsa tühi. Aeroobse puhul oleneb ilmselt trenni pikkusest ja intensiivsusest. Eriti pikalt ja intensiivselt ei jaksa mina küll päris tühja kõhuga teha, aga 30-50min rahulikumas tempos suht ok :huh:

Aga eks ikka oleneb inimesest ka, kellele sobib, kellele mitte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enda peal järele proovitud.

Pärast ärkamist kohvi ja rasvapõletajad, siis aeroobne ja hiljem hommikusöök.

Tulemused?

post-18819-1285568255_thumb.jpg

Tühja kõhuga aeroobne? Jah, kuid seda vaid lühiajaliselt, ~30 minutit ja kõik.

Siis tuleb end "laadida", et sellele järgnev päev suudaks tegus olla.

Tühja kõhuga jõutreening? Kui eesmärk on lihaste areng... Ei.

Kuid lõpliku otsuse langetate Teie ise.

Miks mulle meeldib hommikul treenida?

Kõik alles magavad, väljas on tunda alles öist kargust, on vaikne, jahe.

Sa kuuled iseenda hingamist..

Ja Sa jooksed.. tekib soov suisa minema joosta.

Metsavahel hingad värsket õhku, jooksed, kuid samas puhkad.

Puhkab aju ja puhkab vaim.

See on kui hommikuäratus,

pärast pessu ja terve päeva saad olla sportlikult meelestatud.

Tead, et juba esimese asjana enda päevas tegid head enda keha jaoks.

Ja ka täna, täna saan ka mõelda, et juba olen teinud head.. head iseenda jaoks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enda peal järele proovitud.

Pärast ärkamist kohvi ja rasvapõletajad, siis aeroobne ja hiljem hommikusöök.

Tulemused?

Tühja kõhuga aeroobne? Jah, kuid seda vaid lühiajaliselt, ~30 minutit ja kõik.

Siis tuleb end "laadida", et sellele järgnev päev suudaks tegus olla.

Tühja kõhuga jõutreening? Kui eesmärk on lihaste areng... Ei.

Kuid lõpliku otsuse langetate Teie ise.

Miks mulle meeldib hommikul treenida?

Kõik alles magavad, väljas on tunda alles öist kargust, on vaikne, jahe.

Sa kuuled iseenda hingamist..

Ja Sa jooksed.. tekib soov suisa minema joosta.

Metsavahel hingad värsket õhku, jooksed, kuid samas puhkad.

Puhkab aju ja puhkab vaim.

See on kui hommikuäratus,

pärast pessu ja terve päeva saad olla sportlikult meelestatud.

Tead, et juba esimese asjana enda päevas tegid head enda keha jaoks.

Ja ka täna, täna saan ka mõelda, et juba olen teinud head.. head iseenda jaoks.

Ma mõtlesin täpselt sedasama :huh: ,

aga ei oleks osanud seda nii loominguliselt teisteni tuua :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle lihtsalt meeldib hommikul peale kohvitamist väheke trenni teha. Parim aeg mõnuga liigutamiseks.

Kuid kodunt välja ei lähe ma kunagi tühja kõhuga, mul on aeglase ainevahetusega piisavalt pikalt probleeme olnud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina ei julgeks elus kunagi kellegil tühja kõhuga trenni teha. Ise olen korra seda olude sunnil teinud ja vajusin lõpuks garderoobis kokku. Üks mu elu hullemaid kogemusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rasket jõutrenni minu meelest täiesti mõttetu tühja kõhuga teha - jõudu pole ja nägemise lööb virvendama. Aga aeroobset miks ka mitte, hommikul ärgates enne sööki või paar tundi pärast sööki päeva keskel/õhtul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina ei julgeks elus kunagi kellegil tühja kõhuga trenni teha. Ise olen korra seda olude sunnil teinud ja vajusin lõpuks garderoobis kokku. Üks mu elu hullemaid kogemusi.

[/quot

ise tegin ka TÜHJA KÕHUGA JALA päeva!.

kui jõudsin suuremate raskustenio 140kg ise 72kg ja pidin 140kg 4x6 tegema siis ausalt öeldes viskas pildi 6korduse ajal nii tasku kui vähegi võimalik

pilt lihtsalt kadus eest kui hakkasin kükist üles tulema,olin üksi saalis,

õnneks midagi ei juhtuga joosta unud,aga baas harjutusi ei soovitaks küll tühja kõhuga tegema minna. kui siis tõesti tühja kõhuga joosta 30-50min ja tunne on hea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harjumuse asi. Kui vaja, siis on trennis käidud ka tühja kõhuga kohe pärast sauna ning pärast trenni kohe magama mindud... :huh:Kõik sõltub eesmärkidest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hommikuse jooksu puhul olen proovinud seda. Algul tundus küll raske nii aga seal võis muid faktoreid ka olla ning tõesti see on harjutamise asi. Mingi perioodi proovisin ning lõpuks harjusin ära ja pärast jooksu ikka väga hea tunne. Kuid jagan seda arvamust, et jõusaali ma ei suuda tühjalik ikka minna. Traditsiooniliselt 1h enne ikka olen korralikult söönud. On olnud olukordasid kus on jäänud suurem vahe erinevatel põhjustel ning siis tunnen küll, et pole kõige tugevam olla ja keskendumine hajus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul ühekorra juhtus et lõuna jäi vahele kuna hullult kiire tööpäev oli, õhtul trenni, ..peale trenni riiete ruumis pea hakkas ringi käima ja hakkasin oksele.. enam ei ole kunagi nii trenni läinud :)

Kuid kerget aeroobset hommikuti enne söömist on küll hea :) Teeb reipaks :D

R.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise võin rääkida omadest kogemustest et nt mina ei suuda teha trenni tühja kõhuga. Nii kui ma olen olnud 2-3 tundi söömata, tekib kõhuvalu. Füüsilise pingutuse korral aga veelgi kiiremini. Mina söön alati midagi väikest kuid toitvat enne trenni.

Jagan seisukohta et ilmselt see sõltub ikkagi inimesest. Nii nagu pea enamikud asjad siin maailmas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ise võin rääkida omadest kogemustest et nt mina ei suuda teha trenni tühja kõhuga. Nii kui ma olen olnud 2-3 tundi söömata, tekib kõhuvalu. Füüsilise pingutuse korral aga veelgi kiiremini.

Täpselt sama asi ka minul, arvasin et midagi on viltu aga tuleb siis välja et ei ole ja ma pole ainuke :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Täpselt sama asi ka minul, arvasin et midagi on viltu aga tuleb siis välja et ei ole ja ma pole ainuke :)

Te võiksite nüüd sõpradeks saada!

Fitness.ee- ühendab näljaseid inimesi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üldiselt on nii, et kellel on teadmised teatud vallas puudulikud, see usub kõike mida ta loeb või mida talle räägitakse.

See, kes on omal nahal ära proovinud, või omab juba piisavalt teadmisi, see enam igat jama ei usu. Ja teab ise täpselt mida ja miks ta teeb.

Edited by -TANK-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Üldiselt on nii, et kellel on teadmised teatud vallas puudulikud, see usub kõike mida ta loeb või mida talle räägitakse.

See, kes on omal nahal ära proovinud, või omab juba piisavalt teadmisi, see enam igat jama ei usu. Ja teab ise täpselt mida ja miks ta teeb.

Tark õpib teiste vigadest, loll ei õpi ka enda omadest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Üldiselt on nii, et kellel on teadmised teatud vallas puudulikud, see usub kõike mida ta loeb või mida talle räägitakse.

See, kes on omal nahal ära proovinud, või omab juba piisavalt teadmisi, see enam igat jama ei usu. Ja teab ise täpselt mida ja miks ta teeb.

Seega sa väidad, et tühja kõhuga tegelikult ei põleta rohkem rasva kui täis kõhuga treenides?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tark õpib teiste vigadest, loll ei õpi ka enda omadest.

Vahel on kasulik hoopis oma vigadest õppida, sest inimesed on erinevad ja m6juvad erinevad dieedid või treeningud inimestele erinevalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See on muidugi tore, et räägitakse tühja kõhuga jooksmisest ja rattasõidust ehk aeroobsest ja pooled hakkavad rääkima jõutreeningust.

Ise teen 3 korda nädalas aeroobset tühja kõhuga hommikul kohe peale ärkamist, 20 minutit intervalli on täiesti tehtav, sellest 5 minutit 80-90% pulsiga ja 5 minutit 90+% ehk nii palju kui vähegi tuleb ja pole kordagi minestamise tunnet tekkinud ja seejuures trenni alustades ei olnud 4 aasta jooksul üldse treeninud ennast, 3 kuuga rasva põletanud 12kg (enamus kõhult), asi toimib. Lihast ka 8-9 kg lisandunud nii, et massilisajad ei pea ka kartma, et tühja kõhuga hommikune intervall treening nende lihast sööma hakkab.

Jõutreening tühja kõhuga on hullumeelne ja artikkel ei rääkinud ka sellest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×