Jump to content
stamma

hakkasin kreatiini valesti võtma

Recommended Posts

Tere.

õpetuses on kirjas, et kreatiini peaks alguses võtma esimesed 5 päeva 20g päevas ja pärast seda edasi 5-10g. Ma aga võtsin esimesed neli päeva ainult 10-15g. kas peaksin alustama uuesti laadimisperioodi ja võtma järgmised 5 päeva 20g?

Tänan!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere.

õpetuses on kirjas, et kreatiini peaks alguses võtma esimesed 5 päeva 20g päevas ja pärast seda edasi 5-10g. Ma aga võtsin esimesed neli päeva ainult 10-15g. kas peaksin alustama uuesti laadimisperioodi ja võtma järgmised 5 päeva 20g?

Tänan!

Kreatiin pole mingi imeravim mida sa pead milligrammilise täpsusega võtma et toimiks. Paar grammi siia sinna ei tee kohe mitte mingisugust vahet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isegi laadimisperioodi ei pea tegema. Ma alustasin 10g päevas. Ennem trenni 5g ja pärast trenni 5g. Räägitakse, et kui laadimisperiood vahele jätta, siis pole pärast kukkumine nii suur. Tean ka inimest, kes võtab koguaeg kreatiini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Isegi laadimisperioodi ei pea tegema. Ma alustasin 10g päevas. Ennem trenni 5g ja pärast trenni 5g. Räägitakse, et kui laadimisperiood vahele jätta, siis pole pärast kukkumine nii suur. Tean ka inimest, kes võtab koguaeg kreatiini.

Laadimise periood tasuks ikka alguses ära teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, miks see peaks siis parem olema kui ei lae ?

Ma ka ei saa aru. Kui sa ei tee mingit laadimisperiodi siis sa lihtsalt mõnevõrra pikendad seda aega kui sa viid kreatiini koguse oma kehas mingi tasemeni. Ma küll ei näe mis vahet selline asi peaks tegema, tõesti üks viimaseid asju mille pärast peaks muretsema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Isegi laadimisperioodi ei pea tegema. Ma alustasin 10g päevas. Ennem trenni 5g ja pärast trenni 5g. Räägitakse, et kui laadimisperiood vahele jätta, siis pole pärast kukkumine nii suur. Tean ka inimest, kes võtab koguaeg kreatiini.

aga sa võtsid siis kreatiini ainult trennipäevadel?

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga sa võtsid siis kreatiini ainult trennipäevadel?

Parandage mind kui ma eksin kuid ma olen lugenud et kreatiini võtmisega kaasneb ainult kreatiini üldise taseme tõstmine su kehas ning see millal täpsemalt sa seda võtad ei tee mingit vahet ehk et ei kaasne mingisugust Red Bulli taolist effekti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Üks meetod ei ole teisest oluliselt parem - lõpptulemus on ikka sama. Võttes stabiilselt 5-10 gr päevas, toimub lihaste "laadumine" kreatiiniga aeglasemalt ja ka kaalutõus on aeglasem, kuid lõpptulemus on üldiselt sama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui näiteks vahepeal poolteist-kaks nädalat trenni ei saa teha, siis vist pole mõtet ka kreatiini võtta? parem selleks ajaks kuur pooleli jätta ja siis uuesti alustada, kui trenni hakkan tegema?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kui näiteks vahepeal poolteist-kaks nädalat trenni ei saa teha, siis vist pole mõtet ka kreatiini võtta? parem selleks ajaks kuur pooleli jätta ja siis uuesti alustada, kui trenni hakkan tegema?

Jah, kui sa trenni ei tee, siis ega sellest kreatiinist suurt kasu ka pole. Kui sa enne seda pausi oled kreatiini mõnda aega tarvitanud, siis kindlasti säilub ka selle tase selleks perioodiks, kui sul tekib see väike nädala-kahe pikkune paus. Ühesõnaga võid julgelt väikse pausi teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×