Jump to content
kkristjan

Arginiin

Recommended Posts

Ma ütleksin lohutuseks neile, kes selle mõju ei tunne, et ega seda ei saagi tunda. Ainuke mida Sa konkreetselt tunned, on Beta-alaniin ja no suuremas koguseis mingeiud erguteid ka. Millal Arginiini tõhusust saab tunnistada on ~poole aasta pärast.

Kehtib siingi ütlus, et ega enne aru ei saa, kui kasutamist ära ei lõpeta. Samas kahjuks pole meil kunagi võimalik võrrelda millegiga, et kuidas oleks areng olnud siis, kui poleks Arginiini kasutanud.

Siin on võrdlusi tehtud.

Uuring arginiin ja treening

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kirp suutis siinkohal vist kõik halvastimaitsva kokku panna, AC-C on ikka ka rekordrõveda mekiga. :D

Ei tea, ei mäleta küll, et AC-C niii rõve oleks olnud, nagu mõned siin nutavad.

Üleüldse: ega maitse pole toote puhul põhiline ja ega arginiini maitse pole ka nüüd nii ületamatu. Kamoon.

Valivale inimesele muidugi igaks juhuks mainin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siin on võrdlusi tehtud.

Uuring arginiin ja treening

Uuringuid on tehtud, igasuguseid, kuid tuleb tunistada, et tõelisi tulemusi saaksime lugeda vaid juhul, kui nt siis arginiini kasutab vertikaalses mõttes pool meie kehast, teine pool mitte. Et kas siis ühe kehapoole lihased arenevad paremini. Ja kui aus olla, siis ei oleks needki nii tõesed, sest igal ühel on üks tugevam pool ja tihti ongi inimestel lihased eri kätel/jalgadel/seljapoolel erinevad.

Realist nagu ma olen.

Kuid kui ma ei usuks arginiini, siis ma ei kasutaks seda. Aga ma kasutan ja isiklikult soovitan!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toimub juba trenni ajal.

Ega ei levi numbreid palju tsitrulliinmalaat võiks olla effektiivsem l-arginiinist?

See on muidugi üsna ümar ent mingi umbmäärase "kasulik" piiri tahaks leida mõlemi puhul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ühes uuringus andis tsitrulliinmalaat negatiivse tulemuse töövõimele... tsitrulliinmalaadi kohta pole midagi silma jäänud eriti.

Arginiini puhul soovitaks vältida 30 min enne trenni võtmist. Trenni ajal on vist ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ühes uuringus andis tsitrulliinmalaat negatiivse tulemuse töövõimele... tsitrulliinmalaadi kohta pole midagi silma jäänud eriti.

Arginiini puhul soovitaks vältida 30 min enne trenni võtmist. Trenni ajal on vist ok.

Kaua aega enne trenni tuleks arginiini siis vältida, ainult 30 minutit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Armsad foorumi lugejad ja külastajad,

ma vabandan juba ette ära, just nende ees, kes leiavad, et coca cola(igasuguses vormis) pole just parim jook.

Aga.

Coca-cola light võtab No Brand Arginine' kehvemapoolse maitse ära.

Mitte küll täielikult aga täiesti kannatas,

seega... joome coca lighti nüüd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Armsad foorumi lugejad ja külastajad,

ma vabandan juba ette ära, just nende ees, kes leiavad, et coca cola(igasuguses vormis) pole just parim jook.

Aga.

Coca-cola light võtab No Brand Arginine' kehvemapoolse maitse ära.

Mitte küll täielikult aga täiesti kannatas,

seega... joome coca lighti nüüd

Energiajoogiga on hea juua :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arginiin vallandab natuke GH-d, trenn palju. Kui katses võeti 30 min enne trenni siis tuli arginiinist natuke kasvukat ja hiljem trennist eriti ei tulnud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arvamust Argniniini toime kohta on siin foorumis ~1000x avaldatud, aga parim viis teada saada on ise järgi katsetada. Õnneks võrdlemisi odav lisand "proovimiseks". Samas ise ei ole mingit "OHHOOO" efekti saanud ja pigem peaks rohkem aega/raha/energiat lihtsalt toitumise parandamisesse suunama.

Edited by savi_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×