Jump to content
küsimärk

Pekk

Recommended Posts

Üldiselt olen päris heas vormis aga kõhu alumises osas on ikkagi korralikult pekki. Kas kõhulihaste harjutusega saab sellest lahti või peaks veel midagi tegema et rannahooajaks vormi saada. Toitumist olen ka natuke muutnud, enam ei söö nii palju rasva ja suhkrut sisaldavaid sööke.

Tänan.

Edited by küsimärk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kõik eelnev õige. Pluss ära otseselt neid rasvu karda, liigsed süsivesikud on just need mis tekitavad lõpuks polstri. Ühesõnaga, jälgi toitumist ja tee trenni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kui sul see pekk k6hul on tekkind depresiooni tagaj2riel siis see ei l2hegi p2ris 2ra.

eee... teaduslik fakt v? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kõhulihaseid tee muidugi ka.

Ikka tuleb kõhulihaseid ka teha, muidu ei ole millelgi peki alt välja tulla :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, pekk endiselt kõhul, nüüd üritan asja mida tean et töötab ehk siis enam peale kella 18.00 ei söö. Samas kaalun ma niigi vähe enda vanuse kohta ja nüüd võin äkki liiga palju kaalus alla võtta, tahaks pigem teada kuidas otseselt ainult kõhu pekist lahti saada.

Tegelikult tahtsin ka küsida et kas on ka võimalik kaalu tõsta ja samas jääda enam- vähem samasse vormi.

Edited by küsimärk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peale kella 18-t võib süüa küll :D Kas sa ära ei nälgi kui hiljem enam ei söö? Või lähed kell 20 juba magama, et nälga ei tunne.

Ma kukuks vist 10 ajal küll pikali, kui viimane söögikord kell 18 oleks.

Tegelt pidi see paras jamps olema, see jutt, et ei tohi peale 18 süüa. Vbl lihtsalt selles asi, et õhtuti kiputakse teleka ees näksima valesid asju ja kui need valed asjad ära jätta, siis loomulikult on tulemust näha...kuigi piisaks ehk vaid sellest, kui need valed näksid õigetega asendada ja tulemus oleks sama :D

Edited by vs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii, pekk endiselt kõhul, nüüd üritan asja mida tean et töötab ehk siis enam peale kella 18.00 ei söö. Samas kaalun ma niigi vähe enda vanuse kohta ja nüüd võin äkki liiga palju kaalus alla võtta, tahaks pigem teada kuidas otseselt ainult kõhu pekist lahti saada.

Tegelikult tahtsin ka küsida et kas on ka võimalik kaalu tõsta ja samas jääda enam- vähem samasse vormi.

Kui head tulemust see pärast kella kuute mitte söömine on andnud?

Jah, lihaste arvelt saab kaalu tõsta ja saada paremasse vormi (kuid see ei ole selline asi mis toimub ülepäeva, vaid see toimub kuude, aastatega). Kõhupekist; ühelt keha kohalt pole võimalik rasvakihti ära saada, sest rasva "põletamine" on protsess mis toimub üle kogu keha mitte ainult lihase ümbruses mida parasjagu treenitakse.

Kui eesmärk on saada rannahooajaks kõht visuaalselt paremasse vormi, ilma, et sa oma väikese kaalu juures päris kondiseks ei muutuks soovitan sul seda kaalu mitte vähendada vaid hakata kõvasti treenima, rohkem sööma ja vaikselt lihasmassi koguma. Siis saad vähemalt järgmiseks suveks kõhupekist lahti ja paremasse vormi.

Kui sul tekkis nüüd peas küsimus kuidas saada võimalikult kiiresti lihasmassi, siis ära seda siit küsi, sest seda on juba nii palju küsitud ja sellele ka vastuseid antud ja artikleid kirjutatud selle kohta - otsi sellele vastus ise.

Äkki paned kirja ka oma kaalu ja vanuse siis oskaks paremini öelda kui palju oleks optimaalne kehakaalu alandada.

Edited by jõuents

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii, pekk endiselt kõhul, nüüd üritan asja mida tean et töötab ehk siis enam peale kella 18.00 ei söö. Samas kaalun ma niigi vähe enda vanuse kohta ja nüüd võin äkki liiga palju kaalus alla võtta, tahaks pigem teada kuidas otseselt ainult kõhu pekist lahti saada.

Tegelikult tahtsin ka küsida et kas on ka võimalik kaalu tõsta ja samas jääda enam- vähem samasse vormi.

vähemalt sa tead meetodit, mis aitab pekki kasvatada, hea seegi :D

soovitan foorumis artikkleid ja postitusi lugedas end harida , kõik on olemas, laiskuse asi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 kuuga 10 kilo ja kõvasti paremasse vormi.

Järelikult siis varem need sinu peale 18 söömised olid need söömised, mis tõstsid sissesöödavate kalorite hulga suuremaks kui kulutatud kalorid :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Peale kella 18-t võib süüa küll :D Kas sa ära ei nälgi kui hiljem enam ei söö? Või lähed kell 20 juba magama, et nälga ei tunne.

Ma kukuks vist 10 ajal küll pikali, kui viimane söögikord kell 18 oleks.

Kui nälg majas, ei sa kuku! :D Ma olen jupp aega elanud nii, et iga päev oli viimane söök kell 16.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olgu nüüd tuleb ära lõpetada, täna astusin üle nädala kaalule ja 55.5 kilo. Olen umbes 176 cm pikk, kaal on mul viimase aastaga langenud iseenesest, jõusaalis käia ma kahjuks ei saa, seega tuleb kodus ise mingeid harjutusi teha, vajaks ka abi toitumisel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa oled naissoost ikka ma loodan?

Lihased oled ära kaotanud ma kardan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sa oled naissoost ikka ma loodan?

Lihased oled ära kaotanud ma kardan :D

Arvad w, lihast nagu oleks, lõuga tõmban nii umbes 15-20, tõsiselt lihast mul on rohkem kui enamusel 15-16 aastastel aga kaal on vot selline.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arvad w, lihast nagu oleks, lõuga tõmban nii umbes 15-20, tõsiselt lihast mul on rohkem kui enamusel 15-16 aastastel aga kaal on vot selline.

võta 30kg selga, siis norm 85kg ja proovi siis 20 lõuga teha :D - sa ikka reaalselt alakaalus, hakka parem trenni tegema ja massi kasvatama, hiljem kui juba rohkem lihast siis rasvapõletus

Share this post


Link to post
Share on other sites
võta 30kg selga, siis norm 85kg ja proovi siis 20 lõuga teha :D - sa ikka reaalselt alakaalus, hakka parem trenni tegema ja massi kasvatama, hiljem kui juba rohkem lihast siis rasvapõletus

Ei kujuta ette kedagi normaalses vormis, minu pikkuse ja vanuse juures 85 kilosena, suuremosa nii 60-70 ja olen teinud raskustega lõuatõmbeid, 5 kilosega (olin siis 63 kilo) tegin 13. Ja trenni hakkan niiguinii tegema, lihtsalt tahtsin küsida toitumise kohta, mida ja kui palju sööma peaks? Olen siit lugenud et peale trenni piimatooteit sööma???

Edited by küsimärk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arvad w, lihast nagu oleks, lõuga tõmban nii umbes 15-20, tõsiselt lihast mul on rohkem kui enamusel 15-16 aastastel aga kaal on vot selline.

Ei saanud vastust küsimusele, et kas oled naissoost, kuid eeldan siiski, et ei ole. Igatahes hea on muidugi see, et oled oma kehaga rahul, kuid sellise kaalu juures on vast rasva % väiksem kui eakaaslastel ning seega on lihased rohkem nähtaval lihtsalt. Fakt on see, et sellise kaalulangusega oled kaotanud suurel hulgal lihast!

Samuti oled võinud teha endale karuteene, selle peale kella 6 mitte söömisega, sest ainevahetus võib olla jäänud aeglaseks ning keha on võinud minna säästureziimile ehk keha talletab tagavaraks kõik, mis üle jääb ning energiaks ei kulutata. Kuid see on teoreetiline osa, see ei pruugi nii olla, sest kaalulangus tempo polnud jällegi väga kiire- 12 nädalaga 10 kg, seega alla kg- nädalas. (kuigi see 10 kg on üle 15% su kehamassist)

Toitumist ei saa sulle keegi paari lausega paika panna. Ei piisa vaid sellest kui peale trenni süüa piimatooteid. Hari ennast, lugedes erinevaid artikeid ja teemasid või telli konkreetne kava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enamustel 15-16 aastastel on arvatavasti rasvavaba massi üle 55kg, mis on sinu kehakaal. Aga kui ise keha välimusega ja jõunäitajatega rahul oled siis mis seal ikka. Lõuga tõmbad sellepärast ehk niipalju, et sul pole midagi tõmmata ka :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×