Jump to content
Sign in to follow this  
Kevin10

kas normaalne?

Recommended Posts

olen 16 aastane kaalun 74kg 180cm pikk surun rinnalt 80kg biitsepsit teen 15kg hantliga, triitsepsit plokil 25-30 kg ja õlgu 40kg kangiga ette-taha ülepeatõsted.(kiire ja piltlik ülevaade)treeninud 7 kuud. kas se on hea vorm?

Edited by Kevin10

Share this post


Link to post
Share on other sites
olen 16 aastane kaalun 74kg 180cm pikk surun rinnalt 80kg biitsepsit teen 15kg hantliga, triitsepsit plokil 25-30 kg ja õlgu 40kg kangiga ette-taha ülepeatõsted.(kiire ja piltlik ülevaade)treeninud 7 kuud. kas se on hea vorm?

Vaata siit kuidas sa võrdled teistega sõltuvalt kehakaalust ja treeningstaažist:

http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/...thStandards.htm

Ning see kui suure raskusega sa biitsepsit või triitsepsit teed on väga vähetähtsad asjad. Kõige paremad kogukeha jõu näitajad on kükk ja jõutõmme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
olen 16 aastane kaalun 74kg 180cm pikk surun rinnalt 80kg biitsepsit teen 15kg hantliga, triitsepsit plokil 25-30 kg ja õlgu 40kg kangiga ette-taha ülepeatõsted.(kiire ja piltlik ülevaade)treeninud 7 kuud. kas se on hea vorm?

Kui naba ei upu, siis on hea vorm minumeelest, peaasi et pekki poleks, see kui palju mingi arvnäitaja on, ei ütle kuidas sa sooritad selle raskusega harjutust, seega suurt midagi nende arvudega teha pole. Jõudu näitab see, kui palju lõuga jõuad tõmmata, ja kangi maast sirgetele kätele jõuad tõsta, nii mulle öeldi kunagi igatahes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui tore pealkiri teemal, :rolleyes:

Kui teema-algataja annaks veel normaalsuse definitsiooni ...

kui ma nüüd ütlen,et "jah teema-algataja on oma tulemuste põhjal ebanormaalne",siis kas

1.teema-algataja solvuks,et ma pean teda normaalsest kehvemaks

2.oleks õnnelik,et ma pean teda normaalsest paremaks

, :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teema algatajale :

Meie ei saa seda öelda puhtpaljalt nende tulemuste pealt kas see on hea. Sa pead ise tundma, kui tunned et on hea, siis jätka oma treeninguid sellisel viisil. Kui aga tunned et midagi jääb puudu, siis proovi midagi muuta ning loodame et see kannab vilja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jõudu näitab see, kui palju lõuga jõuad tõmmata, ja kangi maast sirgetele kätele jõuad tõsta, nii mulle öeldi kunagi igatahes.

Tõstmisega on asi selgem, aga kui 65 kg mees tõmbab 20 lõuga ja 100 kg mees 15, siis kummal rohkem jõudu on? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×