Jump to content
minaolenAnu

suur kaalutõus.

Recommended Posts

tere, mul on selline asi, et teen viiel päeval nädalas igapäev sellise trenni, hommikul ärgates sada kõhulihast, siis, õhtul umbes seitsme aeg, 5 kuni 6 kilomeetrit jooksu, kas õues, või trenasööril, peale seda, 10 mindine trenn, yhest kikkpoksi trennivideost, siis peale neid, sada kõhulihast ja enne magama minekut ka sada kõhulihast, olen sellist systeemi teinud umbes kaks kuud, ennem seda tegin ka igapäev, aga natuke teine systeem oli, probleem on selles, et olen päris palju kilosid juurde võtnud, kuigi, teen palju, ja ei söön enda arvates normaalselt, trenni eesmärk pole kaalust alla võtta, vaid pigem vormis olla, aga kahe kuuga 7 kilo juurde võtta, see on häiriv, so, mida ma peaks tegema?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tere, mul on selline asi, et teen viiel päeval nädalas igapäev sellise trenni, hommikul ärgates sada kõhulihast, siis, õhtul umbes seitsme aeg, 5 kuni 6 kilomeetrit jooksu, kas õues, või trenasööril, peale seda, 10 mindine trenn, yhest kikkpoksi trennivideost, siis peale neid, sada kõhulihast ja enne magama minekut ka sada kõhulihast, olen sellist systeemi teinud umbes kaks kuud, ennem seda tegin ka igapäev, aga natuke teine systeem oli, probleem on selles, et olen päris palju kilosid juurde võtnud, kuigi, teen palju, ja ei söön enda arvates normaalselt, trenni eesmärk pole kaalust alla võtta, vaid pigem vormis olla, aga kahe kuuga 7 kilo juurde võtta, see on häiriv, so, mida ma peaks tegema?

Kui kaal tõuseb,on söömine vale.Nii lihtne see ongi.

Ja see sadakõhulihast ja veel kolm korda päevas?!Mida taoline siputamine andma peaks?Kui korduste arv läheb üle kümne,võta lisaraskus.

Tahad treenida kõhulihaseid?Siis tee seda,2-3 korda nädalas,KORRALIKULT,erinevaid harjutusi tehes,mite ära siputa sadakõhulihast 3X päevas.

Kuigi ,ühe lihasgrupi treenimine on ...

kuidas seda nüüd viisakamalt öelda ...

tobe, :)

Kõhu pealt kaotatakse pekki ja tuuakse lihased välja köögis.

Ja see jutt loe kah läbi.

Edited by daemonium

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 kordust ei ole sul mõtet kohe kindlasti teha ! Pigem vali selline varjant,et esimese 12-nega on sul kõhulihased läbi,see tähendab,et nt võta endale mingi lisaraskus,kas 5kg,15 või 20kg ja hakka siis kõhtu pumpama.Jaga oma treening kindlateks seeriateks ja kordusteks.Ära tee iga hommik ja õhtu,vali päeva jooksul mingi kellaaeg millal neid teed ja nii üle päeviti.Peatselt näed ka korralikku arengut kui toit on köögis paigas ja kui on tõelist soovi neid vägagi esile tuua siis hoia oma rasva protsent madal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
100 kordust ei ole sul mõtet kohe kindlasti teha ! Pigem vali selline varjant,et esimese 12-nega on sul kõhulihased läbi,see tähendab,et nt võta endale mingi lisaraskus,kas 5kg,15 või 20kg ja hakka siis kõhtu pumpama.Jaga oma treening kindlateks seeriateks ja kordusteks.Ära tee iga hommik ja õhtu,vali päeva jooksul mingi kellaaeg millal neid teed ja nii üle päeviti.Peatselt näed ka korralikku arengut kui toit on köögis paigas ja kui on tõelist soovi neid vägagi esile tuua siis hoia oma rasva protsent madal.

Tegelikult on nii, et kui õigesti ja korralikult teha siis on üle 10 korduse väga raske teha.

s.t.

1. põlved ja tagumik 90 kraadise nurga all.

2. selga maast lahti ei tõsta ainult õlavööde tõuseb mõne cm (ninaga sihid naba mitte põlvi)

3. pingutad sekundi või 2 üleval asendis

4. kui on kerge siis teed valesti (99,9% tehakse valesti sh. koolides ja sõjaväes)

5. kui on raske või isegi hakkab kõhulihas krampi kiskuma seeria lõpus on tehnika õige.

Lähemalt võib rääkida Dr. Rein Jalak (kes on olnud ka Eesti olümpiakoondise arst)

Edited by -TANK-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×