Jump to content
Sign in to follow this  
IkoOn

Kuivemad reielihased,

Recommended Posts

Tervist, minu küsimus on suhteliselt spetsiifiline. Olen kuskil ~4 aastat jõusaali teinud ja sprinterina jalgadele rõhku pannud, peamiselt treenin nelipealihaseid suhteliselt plahvatuslikult kaldpingil, kükke ei saa teha, sest turi ei kannata vajalikku koormust. Küsimus on selles, et kuidas ma saaksin üldiselt reisi kuivemaks? Kas teistsuguste harjutustega võid ainult toitumisega?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rasvaprotsenti madalamaks---lihast kuivemaks, saab ikka eelkõige hea toitumisega. Teistsugused harjutused on head vahelduseks ning mingi tehnika parandamiseks või lihasekuju natukese muutmiseks.

Rasvaprotsent on alla 10ne ja toitumine on suhteliselt kontrollitud, nagu sportlasel olema peab. Ülakeha on suhteliselt kuiv, kuid jalad on nagu pakud, ei kujuta ette milliseid harjutusi peaks tegema ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervist, minu küsimus on suhteliselt spetsiifiline. Olen kuskil ~4 aastat jõusaali teinud ja sprinterina jalgadele rõhku pannud, peamiselt treenin nelipealihaseid suhteliselt plahvatuslikult kaldpingil, kükke ei saa teha, sest turi ei kannata vajalikku koormust. Küsimus on selles, et kuidas ma saaksin üldiselt reisi kuivemaks? Kas teistsuguste harjutustega võid ainult toitumisega?

Mis tähendab "turi ei kannata vajalikku koormust"? Milles see väljendub?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mis tähendab "turi ei kannata vajalikku koormust"? Milles see väljendub?

Ma pean kasutama suuri raskusi, et jalad saaksid koormust. Ülakeha ei kannata seda välja, mida kükid vajavad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ülakeha on kuiv, siis peaks alakeha rasvaprotsent samuti madal olema, lihaskiud väljas jne?

Jalad on pakus siis nagu liiga suured lihased v?

Hack-kükk tundub huvitav, tänan.

Täpselt nii ... peaks. Ülakeha rinnalihased, käed, kõhulihased eksisteerivad visuaalselt, käevartel on veresooned ka hästi näha, suhteliselt kuiv, kuid muidugi tahaks enamat.

Reielihase ümbermõõt on ~60cm, suured, sellepärast ma usun, et kuivus aitaks neid väiksemaks teha - võib -olla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hack-kükk tundub huvitav, tänan.

Täpselt nii ... peaks. Ülakeha rinnalihased, käed, kõhulihased eksisteerivad visuaalselt, käevartel on veresooned ka hästi näha, suhteliselt kuiv, kuid muidugi tahaks enamat.

Reielihase ümbermõõt on ~60cm, suured, sellepärast ma usun, et kuivus aitaks neid väiksemaks teha - võib -olla.

See "kuivus" pole midagi muud kui madal rasvaprotsent ning selle sa saavutad toitumisega.

Kükkide kohapealt- hakka neid tegema, ega see ülakeha sul iseenesest tugevaks ei lähe. Tee ka näiteks jõutõmmet mis arendab hästi alaselga mis peaks su kükiraskuste vastupidavusele kaasa aitama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
See "kuivus" pole midagi muud kui madal rasvaprotsent ning selle sa saavutad toitumisega.

Kükkide kohapealt- hakka neid tegema, ega see ülakeha sul iseenesest tugevaks ei lähe. Tee ka näiteks jõutõmmet mis arendab hästi alaselga mis peaks su kükiraskuste vastupidavusele kaasa aitama.

Selge.

Ülakehale ma pööran muidugi tähelepanu, kuid see ei jõua nii kiiresti järele. Ma teen seljapingil 25kg kettaga seeriaid, alaselg peaks olema tugev, kuid alustan ka siis jõutõmbega.

Tänan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selge.

Ülakehale ma pööran muidugi tähelepanu, kuid see ei jõua nii kiiresti järele. Ma teen seljapingil 25kg kettaga seeriaid, alaselg peaks olema tugev, kuid alustan ka siis jõutõmbega.

Tänan.

Kindlasti tee jõutõmmet ning sellisel juhul võid seljapingi üldse välja jätta. Jõutõmme on väga funktsionaalne harjutus, arendades kogu keha samas kui see pink on pigem isoleeriv harjutus, tehes ainult alaselga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kindlasti tee jõutõmmet ning sellisel juhul võid seljapingi üldse välja jätta. Jõutõmme on väga funktsionaalne harjutus, arendades kogu keha samas kui see pink on pigem isoleeriv harjutus, tehes ainult alaselga.

Huvitav, mul on küll ka reie tagaosa valusaks jäänud pärast pingil keretõsteid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuidas see peaks välja nägema ?

Ma ei ole kahjuks väga tuttav kindlate terminitega, ma mõtlesin 45° jalapressil teha suhteliselt kiireid seeriaid, mitte jõudu arendades, vaid kiirust üldiselt.

... ja seljapingil tõesti annavad tunda reie tagapealihased.

Edited by IkoOn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kükid on puhtalt harjutamise asi. Mul ka alguses tuli üldse ei kannatanud.

Pane alguses pehmendus ümber ja proovi erinevaid kõrgusi trapetsil, mõnele sobib keskel, mõnele allpool.

Küll see tuleb. Teoreetiliselt võiksid ka säärt seistes kangiga teha.

Üs mis ma öelda tahan et kui turi ei kannata siis harjuta turja kangi hoidmisega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seljapingil süvalihaseid peaks ikka treenima, muidu on vigastused kerged tulema. B) AINULT jõutõmbest ei piisa, kuid loomulikult on see hea harjutusl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oleneb kui madalale pukil selle toe paned, pannes kõrgemale saad teha nii,et töötad rohkem alaseljaga.

No saab jah nii teha, siis kõverdad selgroost selga, aga see tundub üsna kahtlaselt "libe tee" olema vigastuse suhtes, üldiselt peaks iga harjutuse juures selga sirgena(kergelt nõgusana) hoidma. Näe Ott teeb ka ilma kõveraks laskmata. B)

137.gif

Ma vähemalt arvan, et kui sel pingil lisaraskusega seda harjutust selga kõveraks lastes teha, siis varsti on põhjust mingi taoline teema teha: http://forums.fitness.ee/index.php?showtopic=28415

Edited by Capricorn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seljapingil süvalihaseid peaks ikka treenima, muidu on vigastused kerged tulema. B) AINULT jõutõmbest ei piisa, kuid loomulikult on see hea harjutusl

Mis süvalihaseid see seljapink teeb mida jõutõmme ei tee?

Tahaks teada kuna ma teen AINULT jõutõmmet ning ei mingeid pingiharjutusi, ehk teen midagi valesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui tahetakse teha ikkagi alaselga, sisi tuleks tugi panna puusaliigesest natuke kõrgemale, ja alla liikudes selg võimalikult kõveraks rullida(liigub ainult selg, mitte puusast), ning üles tagasi sujuvalt sirgeks, võtab metsikult hästi seljasirutajat ja lisaraskusi pole vaja. Ja lisaraskusi EI SOOVITA tõesti võtta, keharaskusega tehes ei tohiks nüüd küll midagi juhtuda kui õigesti teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×