Jump to content
jaanus666

Suur kõht.

Recommended Posts

22 aastane pikkus 189 ja kaal 112 kg, Mure siis selline et tugevalt ülekaaluline, oma viga muidugi harjunud sööma palju ja olenemata kellaajast, trenni väga pole ka viimasel ajal eriti teinud aga nüüd plaan asi käsile võtta korralikult. Jõusaali jaoks üldjuhul aega pole töö kõrvalt, ütleme nii et umbes kuu aega ei saa käia, ja siis mingi poolteistnädalat saaksin vms. Toitumiskava tellin nüüd kindlasti lähipäevil, nii et eeldatavasti suur kõht hakkab selle järgi talitudes rohkem vormi minema kuid, kuidas rinnalihaseid korda saada, sest need praegu nagu naise omad ja jube piinlik endal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need pole lihased, mis sul seal ripuvad, see on ikka rasva süü. Jõusaali ei pea kaalu langetamiseks minema. Peamine kaalulangetamine leiab ikka aset köögis ja mingil määral võid aeroobset ka teha. Aga eks sa vaata kuidas su keha peale paart kuud toitumiskava järgimist välja näeb ja tissid rohkem rinnalihaste moodi välja näevad. Saavuta enam-vähem normaalne kaal ning peale seda võid jõusaali lihast kasvatama minna, endal ka kergem. Samal ajal lihast kasvatada ja kaalu langetada on väga ebapraktiline.

Edited by Lightheaded

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ehk siis mul praegu pole mõtet treenimise peale üldse mõelda, et pmst ainult toitumise peale?
Lihast kasvatava treeningu võiks teisejärguliseks jätta küll. Aeroobset võiksid ikka teha kui liigesed-jäsemed lubavad. Rattaga sõit või suusatamine on ülekaaluliste jaoks vast sobivaim ja liigestele leebeim. Kujutan ette, et joosta ei ole väga pikka maad sul mugav.. Edited by Lightheaded

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toitumine on juba üle poole võidust. Kui toitumine korras hakkab kaal juba ainuüksi sellest langema. Aeroobset trenni juurde lisada pole ka paha, südamele hea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ehk siis mul praegu pole mõtet treenimise peale üldse mõelda, et pmst ainult toitumise peale?

Mitte päris nii,trenni tee ikka ,aga,nagu siin juba ka öeldi, kaalu vähendatakse tõesti eelkõige köögis ja loota,et samaaegselt õnnestub kasvatada lihast ja vähendada rasva kah ei maksa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lihast kasvatava treeningu võiks teisejärguliseks jätta küll. Aeroobset võiksid ikka teha kui liigesed-jäsemed lubavad. Rattaga sõit või suusatamine on ülekaaluliste jaoks vast sobivaim ja liigestele leebeim. Kujutan ette, et joosta ei ole väga pikka maad sul mugav..

kui palju see normaalne joosta oleks muidu ja kui tihti? ei peagi mugav olema see, peaasi et kasu on. ja vabandust nüüd lolli küsimuse eest, aga kas aeroobne trenn tähendabki jooksmist, suusatamist ja jalgratast, või kuulub sinna alla muudki? ning kas kõhulihaseid on mul üldse mõtet teha sellise suure kõhuga? või ennem vaja kaalust alla saada? ja kas kõht kaobki ära siis lihtsalt selle toitumise parandamisega? Sest kui ma mingi 4 kuud tagasi kaalusin 15 kilo vähem umbes, sisi kõht ja rinnad ikka samasugused.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koguaeg ei tohi ka kasu peale mõelda, sinu kaalu juures on jooksmine põlve mõrv. Aeroobne on jah, suusatamine, uisutamine, jooksmine, ratas, ujumine, praktiliselt kõik mis läheb vastupidavustreeningu alla. Toitumist muudad hakkad kaalu kaotama rasva arvelt. Sellega kaob kõht. Kõhulihaste trenni ei keela vist miski.

Esialgu võid korra nädalas 30-60minti sõita ratast, siis 2 korda nädalas, hiljem 3. Kuidas endale sobib. Lihtsalt väldi hetkel jooksmist.

Edited by timo116

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aeroobset ei pea piirama. Kui tunned et võid seda teha 3 korda nädalas, tee 3. Peaasi et end üle ei koorma. Kaal kaob peamiselt toitumisega küll, aga eks aeroobne aitab sellele kaasa pluss veel on südamele hea.

Igaks juhuks konstateerin fakti ja lükkan ümber laialt levinud arusaama, et kõhulihase harjutused ei vähenda kõhupekki. Rasv kaob ühtlaselt ning reeglina viimasena kaob ta sealt kuhu kõige kergem tulema on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samas lugesin mingi uuringu kohta, kus väideti, et piirkod mida treenid, sealt põleb kiiremini. Mingi aktiviseerimise jutt oli. Alati on neid, kes vastu vaidlevad :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samas lugesin mingi uuringu kohta, kus väideti, et piirkod mida treenid, sealt põleb kiiremini. Mingi aktiviseerimise jutt oli. Alati on neid, kes vastu vaidlevad :)
Noh jah, ega mingil määral võib see tõsi olla, nagu kõik need "elu24-uuringud" näitavad. Aga kas sa oled kunagi näinud 6packiga ja samal ajal pekiste käte/jalgade/rinna/seljaga inimest? Enamus uuringuid on ikka seda ühltaselt põletamise väidet tõestanud.

Edit: ehk tuletad meelde kust seda lugesid? Loeks ise ka hea meeldega :D

Edited by Lightheaded

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma lugesin seda M&F'ist :D Muidugi ma unustasin vaadata, ega see mingi Brittide teema polnud :) Kui tekst algab, et Briti teadlased uurisid...siis rohkem ma edasi ei loe ja panen kinni :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Need pole lihased, mis sul seal ripuvad, see on ikka rasva süü. Jõusaali ei pea kaalu langetamiseks minema. Peamine kaalulangetamine leiab ikka aset köögis ja mingil määral võid aeroobset ka teha. Aga eks sa vaata kuidas su keha peale paart kuud toitumiskava järgimist välja näeb ja tissid rohkem rinnalihaste moodi välja näevad. Saavuta enam-vähem normaalne kaal ning peale seda võid jõusaali lihast kasvatama minna, endal ka kergem. Samal ajal lihast kasvatada ja kaalu langetada on väga ebapraktiline.

Esiteks jõusaalis treenides kulutad sa rohkem energiat kui aeroobset tehes ja teiseks, arvestades su kehakaalu, siis jooksmine eriti kasuks liigestele ei tule...

Ja ammugi teada, et aeroobses treeningus kasutatakse energiaks rasva, st et iga kord keha üritab üha enam rasva varuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Esiteks jõusaalis treenides kulutad sa rohkem energiat kui aeroobset tehes ja teiseks, arvestades su kehakaalu, siis jooksmine eriti kasuks liigestele ei tule...

Ja ammugi teada, et aeroobses treeningus kasutatakse energiaks rasva, st et iga kord keha üritab üha enam rasva varuda.

Esimene väide - see peab ikka väga kõva trenn olema, mis trumpab aeroobse üle.

Teine väide - kas sa tahad öelda, et aeroobne treening pole kasulik rasvade põletamiseks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui jõusaalis käia ja lihast kasvatada siis hakkavad ka rasvad kiiremini põlema. Suurem lihas vajab ju rohkem toitu. Mina soovitaks jõusaalis ka ikka käia kui võimalik. Seal rattad kah olemas. Talvel lumehanges veidi nadi vändata ja kui arvad, et joosta jäksad(endale liiga ei tee) siis miks mitte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui jõusaalis käia ja lihast kasvatada siis hakkavad ka rasvad kiiremini põlema. Suurem lihas vajab ju rohkem toitu. Mina soovitaks jõusaalis ka ikka käia kui võimalik. Seal rattad kah olemas. Talvel lumehanges veidi nadi vändata ja kui arvad, et joosta jäksad(endale liiga ei tee) siis miks mitte.
Kindlasti ei tee jõusaal halba, pigem vastupidi. Aga kuna teemaalgataja ütles et ei saa jõusaalis käia, siis ei ole see üldse tähtis kas ta seal käib või mitte, veel enam et eesmärgiks on rasvapõletus. Ega nii kiiresti sa lihasmassi suurendada ei saa, et selle tõttu energiavajadus märgatavalt suureneks. Talvel on suusatamine kõige parem variant. Suuskade rent pole üldse kallis ning liigestele viga ei tee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

esmatähtis on jah et saaks kõhust jne lahti, lihaste vormimisega hakkaks peale seda pihta. aga jah, kõht ja asjad praegu nii suured et need põhilised. samas tekib küsimus, et kaua muidu selline asi aega võtab et normaalseks saada ennast, tahaks näiteks suvel randa minna et ei peaks piinlikust tundma, senini pole kunagi rannas käinud näiteks. kas selline asi on võimalik?

Share this post


Link to post
Share on other sites
esmatähtis on jah et saaks kõhust jne lahti, lihaste vormimisega hakkaks peale seda pihta. aga jah, kõht ja asjad praegu nii suured et need põhilised. samas tekib küsimus, et kaua muidu selline asi aega võtab et normaalseks saada ennast, tahaks näiteks suvel randa minna et ei peaks piinlikust tundma, senini pole kunagi rannas käinud näiteks. kas selline asi on võimalik?

LÕdvalt,ma tõmbasin 17 kilo kahe kuuga alla nagu lupsti 97 kilolt 80 le.Ja seda kõva aeroobsega,kus pold õigest toitumisest juttugi.Ja enne kui jooksma lähed soovitan osta õiged jalanõud.Sellise kaalu juures võib jah põlvedele hakata,eriti kui asvaldi peal jooksed mingite suvaliste tossudega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LÕdvalt,ma tõmbasin 17 kilo kahe kuuga alla nagu lupsti 97 kilolt 80 le.Ja seda kõva aeroobsega,kus pold õigest toitumisest juttugi.Ja enne kui jooksma lähed soovitan osta õiged jalanõud.Sellise kaalu juures võib jah põlvedele hakata,eriti kui asvaldi peal jooksed mingite suvaliste tossudega.
Asfaldi peal jooksmine on igaühele kahjulik. Sellise kaalu juures on see liigeste mõrv. Joosta tuleb kas metsas, mingil jooksurajal, kummi peal või siis asfalttee kõrval muru peal. Aga ega see ulmekilode vähese ajaga maha võtmine pole kuigi tervislik. Muidugi on võimalik, aga kehale on parem kui kaal kaob vaikselt ja ühtlaselt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näiteks mina olen rassinud rasvapõletus eesmärgil jõusaalis juba 8kuud ning stabiilselt 3 kilo kuus alla võtnud.

Päris hea on jälgida kuidas vaikselt hakkab rasvakihi alt mingi lihase moodi asi välja tulema. Millise piirini tuleb kaalu langetada, et massi kasvatama hakata lihaste arvelt?

Käed hakkavad juba mingit kuju võtma aga kõht ikka veel ees!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks see kõht see kõige suurem nuhtlus olegi..Väike geneetiline järjekord siiski rasvapõletusel on (meetel ja naistel erinev veidi), näost esimesena, alakõhult viimasena..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×