Jump to content
Sign in to follow this  
nonni

Kaalulangetaja ootab soovitusi

Recommended Posts

Aga rosinad ei maksa vitsutada siis jah? Tavaliselt olen ostnud seda segu, kus mandlid, maapähklid, rosinad. Aga mõistlikum vist lahtiselt osta. Kuivatatud ploomid ja kõrvitsaseemned pidid ka kuuldavasti kasulikud olema?

Rosinatest-ploomidest võiks tõesti loobuda,kõrvitsaseemned-(ja eriti)pähklid jätaks ikka alles.

btw,see näkitsemine ei ole eriti soovitav,kontroll "näkitsetava" koguse üle on kerge kaduma - parem lisa 1(või 2) kergemat söögikorda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See teema on siis nüüd kapitaalselt kraavis. Vaene teemaalgataja ei saa enam mitte muhvigi aru - iga sepp müüb talle siin oma toodangut. Sellisel viisil küll kuhugi ei jõua. Kõik räägivad detailidest, konteksti aga pole ollagi. Arutletakse, mis on parem kas kirves või labidas, aga kas tuleb puid raiuda või maad kaevata - pole oluline. Nonni, Sa oled nüüd lõbustuspargis kõverpeeglite toas. Edu Sulle!

Share this post


Link to post
Share on other sites
See teema on siis nüüd kapitaalselt kraavis. Vaene teemaalgataja ei saa enam mitte muhvigi aru - iga sepp müüb talle siin oma toodangut. Sellisel viisil küll kuhugi ei jõua. Kõik räägivad detailidest, konteksti aga pole ollagi. Arutletakse, mis on parem kas kirves või labidas, aga kas tuleb puid raiuda või maad kaevata - pole oluline. Nonni, Sa oled nüüd lõbustuspargis kõverpeeglite toas. Edu Sulle!

Aga suudad sa tuua mõne analoogilise teema,kus asi oleks teistmoodi, :ph34r:

Otsustama peab inimene ise.Ja kui ta ei suuda-ei oska,tuleb tal valida spetsialist ja temalt toitumiskava tellida.

Share this post


Link to post
Share on other sites
See teema on siis nüüd kapitaalselt kraavis. Vaene teemaalgataja ei saa enam mitte muhvigi aru - iga sepp müüb talle siin oma toodangut. Sellisel viisil küll kuhugi ei jõua. Kõik räägivad detailidest, konteksti aga pole ollagi. Arutletakse, mis on parem kas kirves või labidas, aga kas tuleb puid raiuda või maad kaevata - pole oluline. Nonni, Sa oled nüüd lõbustuspargis kõverpeeglite toas. Edu Sulle!

Mis siin nii puus siis on?

Ühed arutavad gaseeritud vee( k.a diet Coke ja selle laadsete jookide) üle, samas ka külmutatud juurviljade ja nende valmistamise . Teine räägib, miks rosinad ja kuivatatud puuviljad peaks menüüst välja jätma, ma tõesti ei leia alust, et neiu peaks segaduses olema.

Kui tõesti on, siis ta kindlasti küsiks üle ?

Kokkuvõtteks siis : Kaalualandamine on suuresti süsivesikute kontrolli alla saamine ja suures osas nende asendamine rasvadega ( eesotsas kasulike ).

Süsivesikud peaksid jääma pärast trenniseks tasuks, trenni eest - sinna sobivad rosinad ja puuviljad(ka kuivatatud) hästi, kuid kindlasti ka vajaliku koguse valguga.

Kui nüüd Fredi seisukohta võtta, siis näksimine pole üldse tarvilik - süüa 3x päevas ja õhtune ( treening ja tegusatel päevadel ) toidukord süsivesikutega, et energiavarud taastada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kokkuvõtteks siis : Kaalualandamine on suuresti süsivesikute kontrolli alla saamine ja suures osas nende asendamine rasvadega ( eesotsas kasulike ).

mis need kasulikud rasvad võiks olla? Kui ma ei eksi siis näiteks punane kala ja avokaado? :ph34r: sinna alla? Mis veel?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mis need kasulikud rasvad võiks olla? Kui ma ei eksi siis näiteks punane kala ja avokaado? :ph34r: sinna alla? Mis veel?

mõistlik oleks vist foorumist ja artiklitest see üles otsida ;) asun tegutsema

Share this post


Link to post
Share on other sites
mis need kasulikud rasvad võiks olla? Kui ma ei eksi siis näiteks punane kala ja avokaado? :ph34r: sinna alla? Mis veel?

Pähklid,kalaõli,hapukoor,kookoshelbed ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas 6x nädalas trenni natukene palju ei ole? Ei maksaks üle ka pingutada, võid hakata endale vastu töötama!

Võib-olla on kaalulangetaja vana trennis käija. Võib-olla uuel aastal lisas rohkem. Kui nii, siis pole midagi valesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Võib-olla on kaalulangetaja vana trennis käija. Võib-olla uuel aastal lisas rohkem. Kui nii, siis pole midagi valesti.

Mängisin nooremana korvpalli, kuni lõpetasin 3 põlveopiga. Nüüd viimased paar aastat vahelduva eduga tü spordiklubis käind. Nov, dets olid aga need kuud, kus midagi teha ei õnnestunud. Nüüd liitusin jaanuarist Fittestiga ja katsun jälle järjepeale saada :)

Paks ei ole, aga võiks saledam rohkem trimmis olla B)

Muide nüüd, kus jälle trennis käin ja söön vastavalt vanade trennilõvide soovitustele, on elu poole ilusam kohe :D Ja igasugused rämpsu ja magusaisud ka kadunud.

aitääääääh B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Palju siis kaal juba on praegu?

No enne kui uuesti jälgima hakkasin oma toitumist ja trennis käima, näitas kaal vahelduva eduga 70-73 (vb kehv kaal ka, et nii palju kõigub). Nüüd katsun kaaluda alati samal ajal, st hommikul. Täna hommikul näitas 68,4. Trennis olen käinud pühapäevast saati. Aga olulisem, kui kaalu langemine, on hetkel see, et kätelt ja puusadelt ja reitelt ja kõhult jne on cm kadunud. Mõõtnud küll ei ole, aga nt teksad on lohvakamalt jalas ja särkide varrukad, mis enne ümber olid, ei ole enam. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainuke jama nüüd see, et kõht ei ole viimased 3 päeva läbi käinud. Alguses sai ikka ilusti iga päev potile. Ei tea milles asi? Joon küll 3 tassi rohelist teed päevas ja kasutan oliiviõli. Iga hommik söön greipi ja päeva alustades klaasi keedetud vett meega. Süsivesikuid puutun vähe. Kodujuust ja kohupiim + tuunikala või kana/kalkun igapäevaselt menüüs. Lisaks juurviljad. Muna on ka mu sõber.

Kas see, et 6 korda nädalas trennis käin, võib kuidagi kõhukinnisust tekitada? Liikumine peaks ju pigem soodustama. Ja tunnen, et 6x on väga paras mulle, ei ole väsinud, pigem rohkem energiat sellest. Lihase osas on mul varasemast päris asjalik põhi all, aga polstritrit on vahepeal looderdamise tõttu kogunenud.

Kõik on mu teemast ilmselt juba tüdinud, aga kuidas ma seedimise kiiremaks saaks lisaks nendele abimeestele, mida juba kasutan? Muidu on mul ilmselt suht aeglane ainevahetus.. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Võib olla lihtsalt oled harjunud vana "kempsu-reziimiga", aga kuna sööd vähem siis pole midagi välja lasta igakord :)

Ja siis teine asi:

http://rukkitark.leibur.ee/index.php?main_id=27,31

Nisukliisi olen proovinud, aga peaks vist uuesti kasutusele võtma. Aga kas oluline on, palju vees lahustub? Et pigem rukki kui nisukliid?

Lõpetasin just lõunasöögi. Katsetasin kana-kodujuustu kotlette ahjus. Panni peal riivsaiaga on küll tiba paremad, aga ahjus tulid ka head. Tegin kalkuni kintsuhakklihaga, sest konsumis lihtsalt pole mitu päeva kanahakkliha olnud :S Proovige, kes veel pole. Ja lisage kahitud tilli ka B) mmm..

Kui kedagi peaks huvitama, siis kolme kotletti kõrvale läks veel natuke kodujuustu, klaas keedetud juruvilju (lillkapsas, porgand, uba, hernes) spl oliiviõli ja sidrunipipraga ja 5 kirsstomatit. Umbehää oli.

Hommikul enne trenni pisut 4viljaputru spl marjade ja jogurtiga, roheline tee ja greip.

Mida õhtuseks söögikorraks võtta? Kui trenn oli kell 11 hommikul ja õhtul enam kuhugi ei lähe, sest õpin kodus eksamiks. Ehk siis ei liiguta väga. Külmkapis on olemas muna, kosujuust, kohupiim, tuunikala, kana, juurviljad ja midagi vast veel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ise kasutan vahel kaerakliisid, aga ega neil suurt vahet ma arvan ei ole. Nisukliid kõige populaarsemad, paljud viskavad seda keefiri sisse vahepaladeks näiteks.

Neid kana-kodujuustu kotlette olen mitu korda mõelnud teha, aga ma selline laisapoolne toidutegemise suhtes, et... B)

Arvestades, et trenn hommikupoole siis viimaseks toidukorraks eriti süsivesikuid ei soovitaks, pigem näiteks kodujuustu või kana salatiga/aedviljadega, pähklid kergemas koguses oleks ka head.

Eks siin hea tahtmise korral tuleb keegi ja lükkab mu soovitused ilsmelt ümber, aga ise olen taoliselt talitlenud ja paks ma ei ole igatahes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma ise kasutan vahel kaerakliisid, aga ega neil suurt vahet ma arvan ei ole. Nisukliid kõige populaarsemad, paljud viskavad seda keefiri sisse vahepaladeks näiteks.

Neid kana-kodujuustu kotlette olen mitu korda mõelnud teha, aga ma selline laisapoolne toidutegemise suhtes, et... :)

Arvestades, et trenn hommikupoole siis viimaseks toidukorraks eriti süsivesikuid ei soovitaks, pigem näiteks kodujuustu või kana salatiga/aedviljadega, pähklid kergemas koguses oleks ka head.

Eks siin hea tahtmise korral tuleb keegi ja lükkab mu soovitused ilsmelt ümber, aga ise olen taoliselt talitlenud ja paks ma ei ole igatahes B)

ma teeks ise ka nii :D

Aga nende kotlettide tegemine võtab ÜLI vähe aega. Segad aint liha, juustu, sibula ,küüslaugu, tilli, muna ja maitseained kokku. Mudid käega läbi, plötserdad pallid vms ja lükkad ahjuplaadile küpsetuspaberile. 200 kraadi ja 10 minutit. Ahjus ajab veits vedelikku välja ja tundub, et lagunevad ära, aga tegelt ei ole häda midagi. Panni peal tehes rohkem sehkendamist. Aga proovi kindlasti B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minu poolne soovitus on juua päeva jooksul rohkem vett.See peaks ka kaalu langetamisele mõjuma.Päeva jooksul kõigi vedelike kogus on 1liiter=20kg kohta.

Ehk siis 3,5 L minu puhul vaja.

Ma usun, et 3 liitrit tuleb mul ära küll.. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nonni, kui tahad kotlette paneerida, siis soovitan linajahu, on kasulikum kui riivsai ning maitse jääb samuti väga hea. Hommikul enne sööki klaas vett linajahuga annab ka seedimisele kena hoo sisse B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nonni, kui tahad kotlette paneerida, siis soovitan linajahu, on kasulikum kui riivsai ning maitse jääb samuti väga hea. Hommikul enne sööki klaas vett linajahuga annab ka seedimisele kena hoo sisse B)

Proovin kindlasti, aitääh :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×