Jump to content
Sign in to follow this  
krms

Vajaks nõu.

Recommended Posts

Iseenesest mõte on hea, toitumist ka korrigeerid natuke ja kõik on mõeldav. Muidugi on jälle see, et kuna treeningstaaš pole väga pikk, võib sellise 6 korda nädalas trenniga üleväsimus/ületrenn tulla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis peab tõsiselt korrigeerima ja vaatama toitumist, sel ajal, mil trennis käisin sõin ma lihtsalt väga minimaalselt..

Eks ma käi ja katseta värki, kui 6st korrast liiga paljuks jääb, siis võib natuke seda ka muuta.

Aga on soovitusi? Näiteks nende lisandite ja muu kohta?

Kui treenerit ei taha võtta, siis lähen umbes ise kohale, vaatan, mida treenida tahan ja siis vastavalt enda jaksamisele koostan ise seeriad ja teen neid teatud aja vältel?

Edited by krms

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siis peab tõsiselt korrigeerima ja vaatama toitumist, sel ajal, mil trennis käisin sõin ma lihtsalt väga minimaalselt..

Eks ma käi ja katseta värki, kui 6st korrast liiga paljuks jääb, siis võib natuke seda ka muuta.

Aga on soovitusi? Näiteks nende lisandite ja muu kohta?

Kui treenerit ei taha võtta, siis lähen umbes ise kohale, vaatan, mida treenida tahan ja siis vastavalt enda jaksamisele koostan ise seeriad ja teen neid teatud aja vältel?

no, käi ikka ennem trennis natukene ja siis hakka toidulisanditele mõtlema. samas, see 6x trenni nädalas koormad ära ma usun su jah. aga treeningkava saad siit leheküljelt tööriistade alt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siis peab tõsiselt korrigeerima ja vaatama toitumist, sel ajal, mil trennis käisin sõin ma lihtsalt väga minimaalselt..

Eks ma käi ja katseta värki, kui 6st korrast liiga paljuks jääb, siis võib natuke seda ka muuta.

Aga on soovitusi? Näiteks nende lisandite ja muu kohta?

Kui treenerit ei taha võtta, siis lähen umbes ise kohale, vaatan, mida treenida tahan ja siis vastavalt enda jaksamisele koostan ise seeriad ja teen neid teatud aja vältel?

Kõigepealt selline asi, et kümmet asja korraga on keeruline tahta - st. lihast kasvatada ja samal ajal liigsest rasvast lahti saada.

Kümme kilo kuu ajaga maha võtta, nagu sa tegid, on ka ulmeline. Mitte võimatu, aga lihtsalt mitte normaalne. Ei imestaks, kui sel kiirel kaalukaotusel oli mingi seos selle haigeks jäämisega. Tempos ca. kilo nädalas oleks veel normaalne.

Loen ridade vahelt (võib-olla võin eksida), et meeleheitlikult üritad kaalust alla võtta. Võta tempot maha, ja enne kui hakkad tapma end trenniga, tee toitumine korda. See on kõige selle hea vormi alus. Toidulisandeid pole sulle esialgu kindlasti vaja. Proovi kõigepealt selle esmasega hakkama saada.

Treeningkava pole? Kui sul teadmisi pole, siis siit samalt saidlit leiad tööriistade alt treeningkavad. Toitumise kohta leiad otsingut kasutades kindlasti väga palju materjali lugemiseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks ma annan endast parima ja uurin kõige kohta väikest viisi ja uuel aastal, uuel veerandil hakkan käima ja vaatan, kuidas välja tuleb..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuna satun arvutisse üsna harva ja pole aega uurida netist täpsemalt.. Siis kas keegi oskaks toitumise kohta öelda.. Mis aineid ja kui palju minusugune peaks päevas kätte saama jms?

Ettetänades.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuna satun arvutisse üsna harva ja pole aega uurida netist täpsemalt.. Siis kas keegi oskaks toitumise kohta öelda.. Mis aineid ja kui palju minusugune peaks päevas kätte saama jms?

Ettetänades.

See palju sa valke, rasvu ja süsikaid vajad oleneb sinu päevasest liikumisest, kaalust, pikkusest...Kaalu ja pikkuse suhtega saad välja arvutada BAVi ning bavi lisa 30%, sealt teed näiteks skeemi 40/30/30, süsikad/valgud/rasvad, võtad protsendid ja saadud kaloritest arvutad palju on grammides midagi vaja, valgud ja süsikad on 1g=4kcal, rasvad 1g=9kcal. Natuke arvutamist, midagi keerulist pole..

Edited by timo116

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegin siis nii, ma sain tulemusteks, et süsivesikuid 256.75 grammi, rasvu 85.5grammi ja valke 192.5grammi.. Oskab keegi öelda, kas need tulemused on enamvähem tõesed, enda jaoks tunduvad kuidagi suured need numbrid.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tegin siis nii, ma sain tulemusteks, et süsivesikuid 256.75 grammi, rasvu 85.5grammi ja valke 192.5grammi.. Oskab keegi öelda, kas need tulemused on enamvähem tõesed, enda jaoks tunduvad kuidagi suured need numbrid.. :P

No süsikaid nii palju vaja ei oleks, rasvu võiks tõsta 100grammini ja selle arvelt langetada süsivesikute osa. Muidugi rasvadest peaksid tarbima kasulikke rasvu (avokaado, hapukoor, pähklid, oliiviõli jne ) Foorumis palju infot!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tegin siis nii, ma sain tulemusteks, et süsivesikuid 256.75 grammi, rasvu 85.5grammi ja valke 192.5grammi.. Oskab keegi öelda, kas need tulemused on enamvähem tõesed, enda jaoks tunduvad kuidagi suured need numbrid.. :P

Kõik on väga hea! Nii peaks sul kaal ka tõusma, kui õigesti treenid. Süsikaid võid rohkem ka süüa. Ja valku samuti nii 200g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, et siis hetkel arvutan tavalise BAVi ( ilma 30% lisamata ) järgi välja vajalikud numbrid ja proovin need toidukordade peale ära jagada? Et hommikusest söögist saan kätte 30%, päevasest 40% ja õhtusest 30% vajalikest ainetest näiteks ? Mida mõtled kaloraazi defitsiidi vähendamis all ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mida mõtled kaloraazi defitsiidi vähendamis all ?

Pean silmas seda, et kaloridefitsiit on siis, kui tarbid vähem kui kulutad, asi liigub dieedile. Ütlesin seda sellepärast, et ei võtaks kohe -500kcal maha, vaid vaikselt, esimene nädal -100kcal, teine -200kcal. See on näide, võid käituda teistsuguste numbritega. Aga kindlasti loe JarmoObersti soovitatud I.Otsuse raamatut.

Sa ei pea ilmtingimata tegema 3 toidukorda, võid jaotada ka 5 korra peale, see omakorda peaks kiirendama metabolismi ehk ainevahetust.

Edited by timo116

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pean silmas seda, et kaloridefitsiit on siis, kui tarbid vähem kui kulutad, asi liigub dieedile. Ütlesin seda sellepärast, et ei võtaks kohe -500kcal maha, vaid vaikselt, esimene nädal -100kcal, teine -200kcal. See on näide, võid käituda teistsuguste numbritega. Aga kindlasti loe JarmoObersti soovitatud I.Otsuse raamatut.

Sa ei pea ilmtingimata tegema 3 toidukorda, võid jaotada ka 5 korra peale, see omakorda peaks kiirendama metabolismi ehk ainevahetust.

Pole soovitanud lugeda Inder Otsuse raamatut, kuid ka see on heaks materjaliks sulle !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pole soovitanud lugeda Inder Otsuse raamatut, kuid ka see on heaks materjaliks sulle !

Kurivaim, soovitasid Fred Antsoni postitusi lugeda, my bad :D See on heaks materjaliks kõigile :o

Edited by timo116

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huuh, pole eriti aega otsida neid postitusi..

Äkki oleks mõtekas lasta koostada kellelgi toitumiskava, millega lihas hakkaks kasvama ja kaal langema ja järgida seda, ning käia jõusaalis nende kavade järgi, mis siin lehel tasuta on?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Huuh, pole eriti aega otsida neid postitusi..

Äkki oleks mõtekas lasta koostada kellelgi toitumiskava, millega lihas hakkaks kasvama ja kaal langema ja järgida seda, ning käia jõusaalis nende kavade järgi, mis siin lehel tasuta on?

Kindlasti on mõtekas lasta koostada toitumiskava, kuid kaalu langetada ja lihast kasvata samal ajal on raske. Nende kavade järgi võid küll endale sobiva välja valida ja trenni teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×