Jump to content
Sign in to follow this  
Kertt

Mida on vaja teha?

Recommended Posts

Tere!

Olen 14 aastane ja olen käinud jõusaalis kaks aastat. Olen söönud korralikult ,võtan ka toidulisandeid (väiksemates kogustes)ja teen trenni korraliku kava järgi. See on andnud tulemusi ,aga ma tahaks küsida ,et kui ma kaalun 70 kilo ,et kas kusagilt saaks seda vaadata ,kui palju ma peaks sööma mingeid aineid? Ei tahaks eriti nimodi jamada ,et ajan mingeid asju näost sisse ,mille pildipeal on kõige suurtemate musklitega mehed ja ise ei teagi kui palju ma tegelt võtma asju peaks jne.Kas keegi oskab öelda ,mis aineid ja kui palju ma peaksin päevas sööma?

Ettetänades ,Kert!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Söö niipalju, et kõht oleks täis koguaeg ja lisandeid võta vaid peale trenni, valku kuskil 30gr ja süsivesikuid 60gr. Ära muid lisandeid nii noorelt sisse lahmima omale hakka. Aga milliseid sa praegu tarvitad siis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oled 14, et jah - ära papsi, tee tublisti trenni ja söö korralikult - proovi süüa näiteks iga 3 tunni tagant, mitte et sööd yhe korra ja kõhu punni täis. Küll siis tulemused ka tulevad!!!

Toidulisanditest vb. aind valgupulber, kui tunned, et tavatoidust kätte ei saa vajalikku!

EDU!

Share this post


Link to post
Share on other sites
oled 14, et jah - ära papsi, tee tublisti trenni ja söö korralikult - proovi süüa näiteks iga 3 tunni tagant, mitte et sööd yhe korra ja kõhu punni täis. Küll siis tulemused ka tulevad!!!

Toidulisanditest vb. aind valgupulber, kui tunned, et tavatoidust kätte ei saa vajalikku!

EDU!

Mida sina soovitad siin ? Võib olla ainult valgupulber, et ta võtaks tavalist valgupulbrit ilma süsivesikuteta? Ses suhtes, et kui ilma süsikateta võtta siis ju enamus valgust läheb energiaks mitte ei imendu. Valgupulber+süsivesikud on korrektsem. Iga toidulisandi toote peal kirjas ka annustamine kui endal teadmisi vajaka jääb.

Toitumise kohapealt surfa foorumis, siin väga palju kasulikku informatsiooni. Kui aga tunned, et ei saa sellega hakkama siis telli endale toitumiskava, sest ilma rahata ei hakka keegi sulle toitumiskava valmistama siin. Edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valk üksi pole mingi imetegija, süsivesikuid on rohkemgi vaja :)

Toidukavasid uuri siitsamast portaalist ...saab erinevate inimeste käest tellida. Samas ma arvan, et sul pole seda vaja või sul on probleemid kehakaaluga? Söö lihtsalt 4-5x päevas korralikult ja küll sa kasvad.

Edited by emmimees

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mida sina soovitad siin ? Võib olla ainult valgupulber, et ta võtaks tavalist valgupulbrit ilma süsivesikuteta? Ses suhtes, et kui ilma süsikateta võtta siis ju enamus valgust läheb energiaks mitte ei imendu. Valgupulber+süsivesikud on korrektsem. Iga toidulisandi toote peal kirjas ka annustamine kui endal teadmisi vajaka jääb.

Toitumise kohapealt surfa foorumis, siin väga palju kasulikku informatsiooni. Kui aga tunned, et ei saa sellega hakkama siis telli endale toitumiskava, sest ilma rahata ei hakka keegi sulle toitumiskava valmistama siin. Edu!

Ise saan süsikud riisist või tatrast (suht koguaeg aind seda sisse ajangi)

Ja valk kanalihast ja kodujuustust (ja sheik)

(Söön muidugi igast muud toitu ka. (et kahepidist mõistmist ei oleks)

Minujaoks nii toimib

Kuigi headel aegadel kui raha palju oli ja rohi rohelisem oli siis ajasin massikat sisse endale ( vot see paneb arenema) :)

Ütlen ausalt - Kasvamise aluseks on RÄME õgimine - pmlst valimatult :D (eriti hästi toimib minu puhul näiteks see, et julmalt iga 2-3 tunni tagant toidukord) proovi kah näiteks kuu aega, vaata mis saab.

Eks väike pekikiht tuleb ka muidugi kõhle, kui kalorid niimoodi plussis iga päev, aga sis tõmbad süsikutega tagasi - käid jooksed või ujud paar nädalat ja ongi ok jälle :lol:

Treeni ei tasuks ka unustada B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ütlen ausalt - Kasvamise aluseks on RÄME õgimine - pmlst valimatult :) (eriti hästi toimib minu puhul näiteks see, et julmalt iga 2-3 tunni tagant toidukord) proovi kah näiteks kuu aega, vaata mis saab.

Eks väike pekikiht tuleb ka muidugi kõhle, kui kalorid niimoodi plussis iga päev, aga sis tõmbad süsikutega tagasi - käid jooksed või ujud paar nädalat ja ongi ok jälle :D

Treeni ei tasuks ka unustada :lol:

No mida sa ajad siin? Valimatu söömine? Lähed paneb burgerit ja friikaid ja kasvatad niimoodi lihast? Niisama on mõttetu rasvaseks süüa ennast. Massi tuleb koguda targalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No mida sa ajad siin? Valimatu söömine? Lähed paneb burgerit ja friikaid ja kasvatad niimoodi lihast? Niisama on mõttetu rasvaseks süüa ennast. Massi tuleb koguda targalt.

Kas mainisin burgereid? kohe äärmusesse. Kui ma söön sis mul ei tule isegi hetkeks mõttesse mingi burger või friikas.

Võtan kodus valimatult külmkapist : Kana ja riis ((varem valmis tehtud)et nokkida ei saaks jälle)), kartulid või makaronid, sink, juust, kala (ma ei tea oma külmkapi sisu peast)

Kogu sina targalt sis! Ma olen juba 5 aastat targalt kogunud ja tulemused hakkasid siis tulema kui enam nii tark ei viicinud olla ja kaloreid lugeda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui muud pole võtta, siis kindlasti burksi ja friikaid, mis neil viga on? juustus ja lihas valkugi ju, süsikad kulutad trennis ära enamjaolt ja ega koguaeg ju ei söö burksi. Kui oled hardgainer, siis tõesti - söö 2,5-3h tagant ja kui valida pole siis söö seda mida on, peaasi, et sööd! Ise treenima hakates sõin ka pm valimatult ja võtsin 9kuuga 15kg juurde ja rasva ei tulnud kindlasti niipalju, et häbenema peaks :)

Kui toit on mitmekesine, siis võib massiperioodil ka burgereid vabalt menüüsse ära eksida!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas mainisin burgereid? kohe äärmusesse. Kui ma söön sis mul ei tule isegi hetkeks mõttesse mingi burger või friikas.

Võtan kodus valimatult külmkapist : Kana ja riis ((varem valmis tehtud)et nokkida ei saaks jälle)), kartulid või makaronid, sink, juust, kala (ma ei tea oma külmkapi sisu peast)

Kogu sina targalt sis! Ma olen juba 5 aastat targalt kogunud ja tulemused hakkasid siis tulema kui enam nii tark ei viicinud olla ja kaloreid lugeda

Jah, valimatu söömine ei peab olema kohe burger. Võivad olla hoopis võileivad, saiakesed, pontšikud, kisellid jms. Mina kogungi targalt :)

Edited by rinaldo

Share this post


Link to post
Share on other sites
No mida sa ajad siin? Valimatu söömine? Lähed paneb burgerit ja friikaid ja kasvatad niimoodi lihast? Niisama on mõttetu rasvaseks süüa ennast. Massi tuleb koguda targalt.

Kahjuks on nii, et targalt ta nii ruttu ei taha tulla. Kui just dieet ei ole siis õgin kõike ja nii tihti, kui isu ja raha on :) . Muidugi on rasvane kõht kiiresti tulema aga see-eest on jõusaalis kõva jõud taga ja lihased vohavad koos jõunäitajatega ülesmäge.

Esialgu näed välja paks ja kole ja siis kui dieegiga alustad kaotad kõhult juba tubli 5 või enam cm, mis tekkis sellest, et magu oli täis. Käele kogutud 2cm jääb alles 1cm, mis on ka päris hea ja kui rasv % madal, siis bõkk valmis :D

Näited tõin endast :lol:

Edited by Lev

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...amp;textID=5320

http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...amp;textID=1285

Muide kiitused sulle, sa oled väga õigest otsast asja uurimist alustanud.

Arvuta välja oma kaloraazh, lisa sinna n 500kcal ja vaata et see kaloraazh koosneks n 25/55/20 suhtes valkudest, süsivesikutest ja rasvadest (loe juurde!).

Mina ei soovita "valimatult õgida" ega tohututes kogustes kiirtoitu. (Mis kasu on sellest kui oled küll tugev, aga näed välja nagu mingi nuumloom (Rasvaprotsent 25+)) Mul hakkab lihtsalt halb seda tehes. Suudan napilt-napilt ära süüa ettenähtud toitainete saamiseks vajaliku koguse. Leia ise see, mis sulle kõige paremini sobib.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selle burgeri-teema kohta, arvan ma nii, et kui valida burger või valida mitte-midagi, siis kasulikum on valida burger. See burger tagab tõenäoselt selle, et ei hakata keha lammutama energia saamise eesmärgil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selle burgeri-teema kohta, arvan ma nii, et kui valida burger või valida mitte-midagi, siis kasulikum on valida burger. See burger tagab tõenäoselt selle, et ei hakata keha lammutama energia saamise eesmärgil.

Seda muidugi, aga menüüd ei tasuks sellele üles ehitada. Eelistada tuleks ikkagi madala GI-ga süsivesikuid, rasvu, kiudaineid ja valke. Võib ka kiiremalt seedivaid toite süüa, aga mina ei viitsi küll tihedalt süüa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selle burgeri-teema kohta, arvan ma nii, et kui valida burger või valida mitte-midagi, siis kasulikum on valida burger. See burger tagab tõenäoselt selle, et ei hakata keha lammutama energia saamise eesmärgil.

Ei vaidle vastu. Aga vaata seda lugedes võib iga inimene omad järeldused teha.

Näiteks. "Ah ei viitsi süüa teha. Aga fitnessis CharlesRoos ju ütles et parem burger kui mittemidagi, lähen võtan ühe Big Mac eine." :)

Arvesta siit, palju macis eined sisaldavad.

Edited by gmaster

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui sa teed peale trenni sheigi omale, siis olgu lisaks valkudele ka süsikad(maltodekstriin või glükoos) sees. Ülejäänud ajal saad süsivesikud tavalisest toidust!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga kas ma saan neid süsivesikuid kusagilt toidust või peab eraldi hakkama lisandit võtma?

Mis siin toimub, tüübil pole toitumisest mingit arusaamist ja teie soovitate talle lisaks veel ajada ka toidulisandeid näost sisse :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eelpool kõnelejatele nii palju, et palun vaadake enne oma postituste tegemist ja jabura jutu ajamist, kuhu teemasse see abipalve kirjutatud on (vihje: Küsi Spetsialistidelt ) ja siis lugege, kes siin nõu andma peaksid (vihje: Vastuseid annavad EOK ja Kutsekoja poolt väljastatud kutsetunnistusi omavad inimesed. Marek Morozov (4 tase), Ott Kiivikas (4 tase), Fred Antson (4 tase), Kaido Leesmann (4 tase)).

Nii et kui sul treeneri kutsetunnistust ja teadmisi ei ole, siis palun ära aja siin burksi-juttu! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Aga mis see burks siia puutub? Burks pole mingi tabu-teema ju.)

Siia spetsialistide foorumisse on alati mitte-treenerid ka vastanud, ma ei pannud isiklikult vastamise ajal näiteks tähelegi, et tegu "Küsi S...lt" foorumiga on. Moderaatorid võiks siis selgelt siin miskit ette võtta, et pange hoiatused kõigile selles foorumis postitajatele, teavitage reeglid üle aeg-ajalt vms. Praegu on kaos, et tohib siis burksist siin edasi arutleda nüüd või ei tohi, ja ka uuemad teemad siin alam-foorumis, kreatiinist, ka seal tahaks konsultatsiooni anda, sh ka burksidest rääkides. Et tohib siis või ei tohi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selline on (väidetavalt) Mariusz Pudzinowski menüü:

Diet

In one of the World Strongman events shown on TV Mariusz when asked about diet said: "I eat everything". When one of Polish TV stations showed his home, there were some supplements bottles in the kitchen, which he described in a few words. So he usually does not follow any particular diet, but takes supplements. Therefore the diet described below must be only exemplary.

Pudzianowski commenting on his diet, "My energy comes from my diet. Breakfast is 10 eggs and 2-3 pounds of bacon. Between meals, I eat lots of candy. I need it for energy. Lunch, at 1 or 2 p.m., is a double meal of a Polish pork chop, sauerkraut and potatoes.

An hour later, I work out, then take lots of supplements: magnesium, creatine, amino acids, all that stuff, and more chocolate.

Dinner is whatever meat I can get: steaks, pork chops, bacon, plus more sauerkraut and potatoes. [After I work out] I have a protein shake and more chocolate."

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selline on (väidetavalt) Mariusz Pudzinowski menüü:

Diet

In one of the World Strongman events shown on TV Mariusz when asked about diet said: "I eat everything". When one of Polish TV stations showed his home, there were some supplements bottles in the kitchen, which he described in a few words. So he usually does not follow any particular diet, but takes supplements. Therefore the diet described below must be only exemplary.

Pudzianowski commenting on his diet, "My energy comes from my diet. Breakfast is 10 eggs and 2-3 pounds of bacon. Between meals, I eat lots of candy. I need it for energy. Lunch, at 1 or 2 p.m., is a double meal of a Polish pork chop, sauerkraut and potatoes.

An hour later, I work out, then take lots of supplements: magnesium, creatine, amino acids, all that stuff, and more chocolate.

Dinner is whatever meat I can get: steaks, pork chops, bacon, plus more sauerkraut and potatoes. [After I work out] I have a protein shake and more chocolate."

:o

Sellel vennal on kalorikulu nii suur lihtsalt. Ott ütles ju ka et ta võib kilo kommi päevas ära süüa, ilma et paksuks läheks :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selline on (väidetavalt) Mariusz Pudzinowski menüü:

Diet

In one of the World Strongman events shown on TV Mariusz when asked about diet said: "I eat everything". When one of Polish TV stations showed his home, there were some supplements bottles in the kitchen, which he described in a few words. So he usually does not follow any particular diet, but takes supplements. Therefore the diet described below must be only exemplary.

Pudzianowski commenting on his diet, "My energy comes from my diet. Breakfast is 10 eggs and 2-3 pounds of bacon. Between meals, I eat lots of candy. I need it for energy. Lunch, at 1 or 2 p.m., is a double meal of a Polish pork chop, sauerkraut and potatoes.

An hour later, I work out, then take lots of supplements: magnesium, creatine, amino acids, all that stuff, and more chocolate.

Dinner is whatever meat I can get: steaks, pork chops, bacon, plus more sauerkraut and potatoes. [After I work out] I have a protein shake and more chocolate."

:o

pisike poiss kah :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×