Jump to content
david

Liigesetoidud glükoosamiin, kondroitiin, MSM, rasvhapped, kibuvits

Recommended Posts

Tere.

Liigesed on nagu 60-aastasel. Missuguseid liigese preparaate soovitate?

Preparaate, mis sisaldavad glükoosamiin + kondroitiinsulfaati ja lisaks kalaõli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taastamiseks võiks olla preparaadid mis sisaldavad rohkem glükoosamiini, näiteks Arthryl. See on küll retseptiravim aga sisaldab 3x rohkem toimeainet kui muud käsimüügis olevad ja hinna poolest on ka kasulikum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Viirpuuekstrakti kasutamisega sellel eesmärgil on keegi kokku puutunud ?

Kas sa mõtled Litozini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liigeseprobleeme on erinevaid ja ka toidulisandid mõjuvad inimestele erinevalt.

Alates 1500mg päevas glükosamiin minu jaoks töötab. Reumatoloog ütles, et alla 1500mg pole asjal mõju tuvastatud. Ja seda peaks võtma ikka pika perioodi jooksul. Mõned võtavad elu lõpuni ja ei teegi pause.

Litozini paljud kiidavad, aga enda jaoks oli mõju 0. Peab ise proovima, kas aitab, midagi halba ta ei tee.

Kalaõli on üldtervistav, kuidagi liigeseid spetsiaalselt eraldi ta ei ravi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Viirpuuekstrakti kasutamisega sellel eesmärgil on keegi kokku puutunud ?

Miks sa arvad, et see liigestele kuidagi eriliselt mõjub? Rohkem südame ja veresoonte möginate sisse pannakse seda. Või läbi verevarustuse liigeste tervise parandamist mõtled?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liigeseprobleeme on erinevaid ja ka toidulisandid mõjuvad inimestele erinevalt.

Alates 1500mg päevas glükosamiin minu jaoks töötab. Reumatoloog ütles, et alla 1500mg pole asjal mõju tuvastatud. Ja seda peaks võtma ikka pika perioodi jooksul. Mõned võtavad elu lõpuni ja ei teegi pause.

Litozini paljud kiidavad, aga enda jaoks oli mõju 0. Peab ise proovima, kas aitab, midagi halba ta ei tee.

Kalaõli on üldtervistav, kuidagi liigeseid spetsiaalselt eraldi ta ei ravi.

Kalaõli olekski vaja võtta just vähendamaks põletikulisi protsesse. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kala on ikka vaja süüa, kuna seal hädavajalikke rasvhappeid, vitamiine ja mineraalaineid. Kõik liigesehädad ei väljendu alati põletikus, aga sinna nad enamikus välja jõuavad. Põletik on millegi tulemus, aga mitte põhjus. Omadest kogemustest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miks sa arvad, et see liigestele kuidagi eriliselt mõjub? Rohkem südame ja veresoonte möginate sisse pannakse seda. Või läbi verevarustuse liigeste tervise parandamist mõtled?

Tundub et keegi pole kuulnud. Aga guugelda hawthorne ja collagen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No üldjuhul kõige tuntumad ikka kaltsium ja magneesium.Vitamiin D3 on ka vajalik normaalseks mineraalide ainevahetuseks, see tagab

liigestele hea tervise

Edited by InsaneQlimax

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere! Mis ained oleks head liigeste ja kõõlustele. tänan

Glükoosamiin + kondroitiinsulfaat + omega 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Põhimõtteliselt asi selles, et ei tea kuidas võtta neid sisse. Arst küll ütles, et 3 tabletti korraga sisse näiteks peale hommikusööki. Ravimi infolehel on kirjas: Tavaline annus on 3 tabletti üks kord ööpäevas, soovitatavalt koos toiduga. Ise neelasin need suured 3 tabletti üks haaval alla juues vett peale, mis oli üsna raske. Küsimus selles, et kuidas oleks parem viis tablette sisse süüa? Kas peaksin toidu sisse puistama need kolm tabletti (näiteks pudru või müsli)?

Tegemist on ravimiga, mida kasutatakse "osteoartroosi lühiajaliseks sümptomaatiliseks raviks".

Aitäh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Põhimõtteliselt asi selles, et ei tea kuidas võtta neid sisse. Arst küll ütles, et 3 tabletti korraga sisse näiteks peale hommikusööki. Ravimi infolehel on kirjas: Tavaline annus on 3 tabletti üks kord ööpäevas, soovitatavalt koos toiduga. Ise neelasin need suured 3 tabletti üks haaval alla juues vett peale, mis oli üsna raske. Küsimus selles, et kuidas oleks parem viis tablette sisse süüa? Kas peaksin toidu sisse puistama need kolm tabletti (näiteks pudru või müsli)?

Tegemist on ravimiga, mida kasutatakse "osteoartroosi lühiajaliseks sümptomaatiliseks raviks".

Aitäh.

Glucadoli toimeaine on glükoosamiin.

On vedelaid toidulisandeid, mille koostises on glükoosamiin. Järelikult, kui tablette poolitad, ei teki kahjulikke kõrvaltoimeid või väheneks tablettide mõju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Põhimõtteliselt asi selles, et ei tea kuidas võtta neid sisse. Arst küll ütles, et 3 tabletti korraga sisse näiteks peale hommikusööki. Ravimi infolehel on kirjas: Tavaline annus on 3 tabletti üks kord ööpäevas, soovitatavalt koos toiduga. Ise neelasin need suured 3 tabletti üks haaval alla juues vett peale, mis oli üsna raske. Küsimus selles, et kuidas oleks parem viis tablette sisse süüa? Kas peaksin toidu sisse puistama need kolm tabletti (näiteks pudru või müsli)?

Tegemist on ravimiga, mida kasutatakse "osteoartroosi lühiajaliseks sümptomaatiliseks raviks".

Aitäh.

Sa võid võtta glucadoli päeva jooksul ükskõik millise toidukorra ajal. Ise tarvitan enne treeningu söögikorra ajal. Tabletid nagu tabletid ikka. Võta ükshaaval ja joo mahla peale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mure seisneb siis selles, et olen pikka kasvu ja vastu talve hakkavad liigesed valutama ja väsivad ära kuidagi.

Kohapeal seistes ja väsib selg ruttu ja põlved haiged näpud ka pidevalt raksuvad.

Tean et kaltsium on kasulik aga mõtlesin, et mis vitamiinid on veel liigestele ja luudele kasulikud ja millistest toiduainetest neid kätte saab ?

Mõnedel massilisajatel ka neid aineid sees on või hoopis mõni eraldi värk sellejaoks ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga millistes tavatoiduainetes muidu seda tsinki ja magneesiumi leidub rohkem ?

( võimalik et loll küsimus, aga ei ole teadlik lihtsalt sellest )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga millistes tavatoiduainetes muidu seda tsinki ja magneesiumi leidub rohkem ?

( võimalik et loll küsimus, aga ei ole teadlik lihtsalt sellest )

Magneesiumi esineb rohkesti värskete taimede rohelistes osades, näiteks spinatis, õlirikastes seemnetes (päevalilli, seesam), mitmesugustes kaunviljades, kapsas, peedis, kartulis, sibulas tillis, peterselli- ja sibulalehtes, samuti idandites, pähklites, ning kõikides tugevakestalistest teristest valmistatud teraviljasaadustes. Loomsetest toiduainetest sisaldavad rohkem magneesiumi piim, linnuliha, kalaliha, austrid. Märkimisväärselt on magneesiumi ka pärmides ning seentes. Peamised Zn sisaldavad toiduained on molluskid, krabid, loomaliha ja -maks, kala, muna, piim ja piimatooted (juust, jogurt), kaunviljad (erinevad hernesordid), idandid, täisteraviljatooted, (rukis, tatar, kaer), tomat, sibul, salat, vetikad, kõrvitsaseemned, puuviljad (pirn, õun, ploom) ning pärm.

Keskendu pigem oma toitumise korrastamisele, et sööksid normaalselt...alati ei ole vaja tabletipudeli kallale minna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×