Jump to content
Sign in to follow this  
x900zwi002

pulss

Recommended Posts

mis siis - pulss või vererõhk?

Ja millise treeningu käigus? Pulss sõltub eelkõige treenija vanusest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vanus 16 :rolleyes:

Millel ta näitab? :D vererõhku mõõdetakse ju ikka erinevate aparaatidega ja trenniajal need taaliselt ikka küljes ju pole :D seega on see pulls :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kui ausalt oelda siis ma ei tea kumb see on kas verer6hk v6i pulss.Kui s6idan jalgrattaga(spordisaalis) siis n2itab 177 hz

kui ma ei eksi siis eesmärgiks oli sul rasvapõletus?... no selliseljuhul on see pulss liiga kõrge minumeelest.Rasvapõletus pulss oli vist 220-vanus(16) ja siis sellest kuni 60%.Parandage mind kui ma eksin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PULSS 220 ? :)

on ma mäletan koolis õpetati 220-vanus on MAX

Võistluspulss 90% maksimumist

Intensiivse treeningu pulss ~75%

Madal pulss ~60% (energiat toodetakse rasvadest)

Edited by Unisol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui see pulss tõuseb kiiresti treeningut alustades siis alustad liiga kiire tempoga.Ei tea kui pikalt väntad,mina sõidan esimesed 10 minutit kerge tempoga.Oma aeroobse treeningu tsoonid saad ise välja arvutada .Sinul oleks 220-vanus=204 on sinu SLS(südame löögisageduse max).Arvuta välja 1tsoon 60-70% SLS ka nn.rasvapõletustsoon,2tsoon 70-85% SLS ja 3tsoon 85-100%SLS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui see pulss tõuseb kiiresti treeningut alustades siis alustad liiga kiire tempoga.Ei tea kui pikalt väntad,mina sõidan esimesed 10 minutit kerge tempoga.Oma aeroobse treeningu tsoonid saad ise välja arvutada .Sinul oleks 220-vanus=204 on sinu SLS(südame löögisageduse max).Arvuta välja 1tsoon 60-70% SLS ka nn.rasvapõletustsoon,2tsoon 70-85% SLS ja 3tsoon 85-100%SLS.

Naistel arvutatakse maksimaalne südame löögisagedus valemi järgi:

226 - vanus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otsisin oma vanad spordiarsti dokumendid üles. 16 aastasena koormustesti tehes oli kõige kõrgem pulss 171. Ehk siis midagi oli mäda ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tee parem koormustest, saad teada, mis on sinu tavaline pulss ja rasvapõletuspulss ja muudki tarka. Levinud rasvapõletustsoon on jah 120-130, kuid tihti oleneb ka lihasgrupist, mida hetkel treenid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sai kaa nüüd pullss ära möödetud, treeningu ajal oli keskmine umebes 100-130 vahepeal. Vahetult peale kangi surumist lõi pulss 220 peale on see norm ? :P Enne treeningut kõikus ta umbes 70-90 vahepeal , oskab keegi targem õelda on see normaalne? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×