Jump to content
Sign in to follow this  
henri112

nö. fighter jõusaalis

Recommended Posts

Sooviksin siis mõningat infot fighteritele jõusaalis? On tekkinud siis hulk küsimusi, millele ma huviga vastust ootan kogenenumatelt tüüpidelt.

Ehk siis kiirusest ja löögijõust ehk? Milliseid lihaseid peaksin treenima, et sooritada tugevamaid jalalööke ja käelööke, ja kui suur võiks olla seeriate

arv ja mitu kordust seerias? Löök vist vajab plahvatuslikku jõudu, ehk siis vähe kordusi seerias? Ja mis oleks hea meetod kiiruse treenimiseks nii jalgadele,

kui kätele? Mõned asjalikumad võiksid siis siia lühitutvustuse teha :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tai poksija?

Palju sõltub sellest, millal su erialatrennid on ja palju neid on. Sest jõutrenn ei tohi eriala segama hakata.

Edited by jrx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minuarust ei ole asi üldse seeriates või kordustes, vaid et harjutuse sooritus peaks olema kiire, plahvatuslik.

Et siis pole vahet kas 5*5 või 5*55 ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
tai poksija?

Palju sõltub sellest, millal su erialatrennid on ja palju neid on. Sest jõutrenn ei tohi eriala segama hakata.

Korralikku eriala(muaythai) trenni teen 3-4 korda nädalas, sõltuvalt. Kuna treeningsaali kõrval on jõusaal, siis olen vahest läbi astunud ja kõhulihaseid ntks treeninud ja teinud mõned jõuseeriad rinnale ja kätele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui teed jõu vahetult ette või taha, siis pead prioriteedi seadma, sest nö teine trenn tahes tahtmata kannatab.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui teed jõu vahetult ette või taha, siis pead prioriteedi seadma, sest nö teine trenn tahes tahtmata kannatab.

Tõsi ta on, et kui tegeled võitlusspordiga, siis jõusaali jaoks väga palju aega ei jää. Mitte et tehtud ei saaks, saab ikka, aga iseasi kas jäksad ja kuidas aega on

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui ma veel taipoksiga regulaarselt tegelesin, siis treenisin 3x nädalas taipoksi ja 2x nädalas jõusaali, lisaks veel 1x nädalas 10-15km jooksuring. Rääkisin lihtsalt treeneriga ära, et ma trennis kätekõverdusi jms tegema ei peaks, kui nagunii järgmine päev jõusaali rapsima. Treenisin nii aga umbes kuu või 2, siis jäin ajahätta ja ohverdasin poksi mõneks ajaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kindlasti oleks tai poksi seisukohalt kasulikum joosta 3x nädalas 5 km kui et üks kord 15 km.

See võitlustrennis üldfüüsilise tegemine on minu meelest suht mööda... umbes nagu kui läheks autokooli ja ja siis ühtäkki sõiduõpetaja ütleb, et nii, nüüd pea auto kinni ja võtame mootori lahti ja paneme uuesti kokku ja siis sõidame edasi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kindlasti oleks tai poksi seisukohalt kasulikum joosta 3x nädalas 5 km kui et üks kord 15 km.

Lihtsalt taipoksi ja jõusaali kõrvalt ei jäänud aega ega jõudu, et nädalas 3 korda veel jooksu ka teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×