Jump to content
Sign in to follow this  
maxcar

Triitseps

Recommended Posts

Triitseps on vist ainuke lihas, mis mul absoluutselt iga kord juba treeningu ajal valu teeb, jube mõnus raisk! Hetkel teen vaid kahte harjutust, sest teevad töö täielikult ära.

Plokil allasurumine 4x10

Rööbaspuudel surumine 4x10

Vahest kui tuju nõnda hea ja tugev, teen veel ka hantliga kuklatagant 4x10.

täpselt samad harjutused mulgi :P vahel teen ka- vist oli tricep kickback vms :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mina tunnen kõige paremini triitsa tööd kitsalt surudes .

prantsuse surumine üldse ei istu, ma ei tunne et lihas töötaks selle harjutuse sooritamisel,küll aga küünarnukilihas põleb . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
mina tunnen kõige paremini triitsa tööd kitsalt surudes .

prantsuse surumine üldse ei istu, ma ei tunne et lihas töötaks selle harjutuse sooritamisel,küll aga küünarnukilihas põleb . :P

mis asi on küünarnukilihas :D?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mina tunnen kõige paremini triitsa tööd kitsalt surudes .

prantsuse surumine üldse ei istu, ma ei tunne et lihas töötaks selle harjutuse sooritamisel,küll aga küünarnukilihas põleb . :D

Sa mõtled äkki triitsepsi keskmist pead, see mis küünarnukile kõige lähemal? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sa mõtled äkki triitsepsi keskmist pead, see mis küünarnukile kõige lähemal? :P

väga võimalik et see ongi see lihas . :D

ei tea, prantsuse surumise ajal oleks tunne nagu lõhuks kõõluseid küünarnuki lähedal .

võibolla on asi selles, et lasen liiga sügavale .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks nippe on mitmeid, ühele mõjub üks teisele teine. Aga mida soovitada:

1. Põrandal surumine, kui kette on kasutada, siis kasuta neid ka, toovad head muutust tavasurumistesse. Tavalisest kasuta siis kitsamat haaret (enam - vähem õlgade laiune või veidi kitsam). Kang rinna vastu ei peagi puudutama, 10 - 12 cm jääbki rinnast puudu, siis hakkad üles tagasi suruma. Alusta sellega igat trenni. Kordusvahemikke võid muidugi erinevaid kasutada, kuid proovi alustuseks 3 x 4 - 6. Esimene trenn tee valitud raskusega 3 x 4, siis 3 x 5 ja siis 3 x 6, seejärel 2.5 kg juurde ja jälle 3 x 4 pealt tulema. Progress on oluline, ülioluline. Kui oled juba mõnda aega tulnud ja raskus, millega surud märkimisväärne, siis progresseeru nii, et esimene trenn valitud raskusega 3 x 4, kuid järgmine trenn sama raskusega mitte 3 x 5 vaid ainult esimesel seerial 5 kordust, teised kaks seeriat sama raskusega ikka neljased seeriad, ühesõnaga 5, 4, 4; siis 5, 5, 4 ja lõpuks 5, 5, 5. Ja siis 3 x 6 - t selliselt jahtima. Põhjus miks seda progresseerumist kirjeldan ongi see, et enamikel juhtudel progresseerutakse liiga kiiresti ja ollakse kohe kinni, ei osatagi progresseeruda. Tee põrandal surumist esimese harjutusena. Lõppu võid teha näiteks ka 4 seeria, kuid tee see pikem, näiteks mingi 20 - ne.

Põrandal surumine triitsepsile:

Sa suru ikka veidi kitsama haardega kui siin videos, aga muidu on asi sama.

2. Ploki allasurumist proovi vahelduseks ka suurema raskusega kui tavaliselt, näiteks 5 - 7 kordusega, 3 - 4 seeriat. Tee lisaraskusega ennast raskemaks, siis ei tõuse jalad maast lahti, toimib väga hästi, väga hea ja kindel tunne suruda.

3. Põrandal või pingil surumine kettaga, pumpa pikad seeriad 25 - 50 kordust, sobib lõpetavaks harjutuseks. Kasuta 20 - 25 kg - st ketast või kui on siis ka 50 - st. Annab triitsepsile mõnusalt. Proovi nii aeglast negatiivse rõhuga varianti, aga ka kiiremaid pumpamisi.

Näide:

4. Plokil alla surudes proovi teha seda harjutust ka rõhutatud negatiividega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proovin kõiki 4ja harjutust triitsepsile ? Või proovin 3e ja varieerun nädalaga? Küsimus veel, et esmaspäeval on rind ja triiteps kas neljapäeval on mõistlik teha siis uuesti. Muidu muul ajal ei saa minna saali siis teen esmaspäeval lihtsalt kergelt või jätan üldse ära?

Edited by timo116

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võid kombineerida neist soovitustest mingi kava, aga võid lasta ka oma vana rutiini edasi, kuid kombineerid midagi neist lihtsalt oma tegemistesse sisse. Võid teha vabalt ka neljapäeval triitsepsit uuesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×