Jump to content
Sign in to follow this  
Liina90

Rasvapõletus ja kaalu alla.

Recommended Posts

Tere.

Mis te arvate minu toitumisest.

hommik: 2 tervet keedumuna ja paar porgandit

Lõuna.tuunikalasalat(Tuunikala vees, tomatit, kurki, oliiviõli, petersell)

Õhtu:isetehtud kohupiim koos hapukoorega ja 1 spl kaneeli.

Vahepala on mul kas õun või mingi muu juurvili või puuvili.

Trenn oleks kolm korda nädalas jooksmine 30 min.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere.

Mis te arvate minu toitumisest.

hommik: 2 tervet keedumuna ja paar porgandit

Lõuna.tuunikalasalat(Tuunikala vees, tomatit, kurki, oliiviõli, petersell)

Õhtu:isetehtud kohupiim koos hapukoorega ja 1 spl kaneeli.

Vahepala on mul kas õun või mingi muu juurvili või puuvili.

Trenn oleks kolm korda nädalas jooksmine 30 min.

Kui oled voodihaige ja kaalud ~40kg,siis pole hullu ..., :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere.

Mis te arvate minu toitumisest.

hommik: 2 tervet keedumuna ja paar porgandit

Lõuna.tuunikalasalat(Tuunikala vees, tomatit, kurki, oliiviõli, petersell)

Õhtu:isetehtud kohupiim koos hapukoorega ja 1 spl kaneeli.

Vahepala on mul kas õun või mingi muu juurvili või puuvili.

Trenn oleks kolm korda nädalas jooksmine 30 min.

Kuidas sa ise ennast tunned? Energia puudujääki või väsimust ei ole? Kas oled kaua niimoodi toitunud? Miks sa niimoodi toituma hakkasid (ära pahanda palun, kas mõni naisteajakiri - mitte õelalt küsides onju :D )? Esmapilgu tundub ikka kuidagi energia vaene, kuigi koguseid tuunikalal ja kohupiimal ei ole öeldud. Kas kaal on kõvasti kõikunud? Eks teadjamad (eriti kui Fred vastab - pole ammu ta postitusi näinud enam kahjuks) oskavad sulle täpsemalt öelda. Aga püüa nendele küsimustele vastata, saab üldpildi natukenegi selgemaks ja spetsialistidel hõlpsam aidata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Munade eest plusspunktid, kuid lisa veel pähkleid ja võid. sest vähese rasvaga kahjustad tervist!

Ei mingit näkitsemist, söö toidukordadel rohkem!

Selline menüü sobib üheks päevaks kindlasti.

Rohkem on eelneva põhjal võimatu öelda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest FitStar

Ma viskaks kohe sellise toitumisega sussid pysti! Sul on tugev tervis kui treenida ka suudad.

V6i on tegemist lyhiajalisema dieediga?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere.

Mis te arvate minu toitumisest.

hommik: 2 tervet keedumuna ja paar porgandit

Lõuna.tuunikalasalat(Tuunikala vees, tomatit, kurki, oliiviõli, petersell)

Õhtu:isetehtud kohupiim koos hapukoorega ja 1 spl kaneeli.

Vahepala on mul kas õun või mingi muu juurvili või puuvili.

Trenn oleks kolm korda nädalas jooksmine 30 min.

midagi on puudu ...kaloreid liian vähe ...liha , kana ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
midagi on puudu ...kaloreid liian vähe ...liha , kana ...

Kus te teate, et kaloreid vähe - võib-olla ta sööb nt. mitu tuunikala konservi korraga ja õhtul veel klaasitäie 30% -list hapukoort. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sa tahad kaalust alla võtta siis soovitav oleks teha rohkem söögi kordi päevas (5-8)

See kiirendab aine vahetust ja sellega väldid ühel söögikorral ülesöömist

jaota kalorid enamvähem võrdselt toidukoradele ära ja jälgi, et sa sööksid vähem kaloreid kui keha põletada jõuab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

plaanid igapäev süüa sama toitu? ja mckenil on õigus mida rohkemate toidu kordade peale söömise jagad seda kergem organismile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
plaanid igapäev süüa sama toitu? ja mckenil on õigus mida rohkemate toidu kordade peale söömise jagad seda kergem organismile.

Vale. Seedeorganitel on ka õigus puhkusele - nad ei pea 24h töös olema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui sa tahad kaalust alla võtta siis soovitav oleks teha rohkem söögi kordi päevas (5-8)

See kiirendab aine vahetust ja sellega väldid ühel söögikorral ülesöömist

jaota kalorid enamvähem võrdselt toidukoradele ära ja jälgi, et sa sööksid vähem kaloreid kui keha põletada jõuab.

Fred Antsoni foorumis sellist juttu küll mõtet rääkida pole. :)

Fred soovitab inimesel, kes ei ole tippsportlane, süüa 3 korralikku toidukorda päevas ja tal on selleks head argumendid, millele tavakasutajad ilmselt vastu vaielda ei suuda.

Ma loodan, et teemaalgataja suudab terad sõkaldest eraldada, kui juba Fedilt nõu küsis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kus te teate, et kaloreid vähe - võib-olla ta sööb nt. mitu tuunikala konservi korraga ja õhtul veel klaasitäie 30% -list hapukoort. :D

egas ma tea jah :) ma suurt tea neist asjadest isegi midagi ;)

önneks siin on targemaid :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Päris tihti on siin selliseid asju, et kes tahab kaalust juurde või alla ning postitavad siia oma toidukorrad. Tekib tunne, et kõik kardavad süüa, et nii väikesed kogused või liiga väike valik vms...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kiudained?!? B-grupi vitamiinid... kaalium, magneesium..

täisteravili puudub täiesti...

Ka mina ei aja neid kaaliumeid ja magneesiumeid taga...täisteratooteid tarbisin viimati 2 kuud tagasi. Dieediga ei ole mõtet peenutseda. Põhimõte lihtne- kulutad rohkem kui sööd. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
kiudained?!? B-grupi vitamiinid... kaalium, magneesium..

täisteravili puudub täiesti...

Mis täisteraviljas head on?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Munade eest plusspunktid, kuid lisa veel pähkleid ja võid. sest vähese rasvaga kahjustad tervist!

Ei mingit näkitsemist, söö toidukordadel rohkem!

Selline menüü sobib üheks päevaks kindlasti.

Rohkem on eelneva põhjal võimatu öelda.

Palju seda rasva siis päevas max olema peaks? Eelistama peaks võid?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Munade eest plusspunktid, kuid lisa veel pähkleid ja võid. sest vähese rasvaga kahjustad tervist!

Ei mingit näkitsemist, söö toidukordadel rohkem!

Selline menüü sobib üheks päevaks kindlasti.

Rohkem on eelneva põhjal võimatu öelda.

Kui palju rasva päevas vaja, et kaal efektiivselt ja stabiilselt langeks? Kui palju on normaalne või kogus sel juhul, ntx Saarema 82% või (100g kohta 744 kcal; 0,9 sv; 0,6 valku ja 82g rasva) puhul?

Edited by kuuliks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui palju rasva päevas vaja, et kaal efektiivselt ja stabiilselt langeks? Kui palju on normaalne või kogus sel juhul, ntx Saarema 82% või (100g kohta 744 kcal; 0,9 sv; 0,6 valku ja 82g rasva) puhul?
Palju seda rasva siis päevas max olema peaks? Eelistama peaks võid?
Sõltub ju energiakulust!

Eelistada tasub rasvu, mida saad võist, munakollasest, koorest, pähklitest, oliiviõlist.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inimese peensoolest imendub ööpäevas maksimaalselt 160 g rasvu.

Kas see tähendab, et sama palju tuleb seda ka sisse süüa. Pean siinkohal silmas tegelikult ketogeenset dieeti. Kas need rasvad, mis peaksid sellise dieedi puhul andma 75% kaloritest tulevad võist, munast, pähklitest? Veel midagi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×