Jump to content
Larry

Massilisajad

Recommended Posts

Olin ise ka sinu vanuses 64kg (186 pikk) ja nägin välja nagu makaron. Käisin 3 aastat jõusaalis ja kaalu kogunes väga vaevaliselt 74ni kuid rohkem juurde enam ei tulnud.

Paar aastat oli pausi ja umbes 1,5a tagasi hakkasin uuesti käima, seekord pöörasin toitumisele rohkem tähelepanu (loe: jälgisin, et valgunorm ikka kindlalt täis tuleks). Praegu on kaal 88kg ja lisandumise tempo on viimasel ajal umbes 0,6kg kuus. Praktiliselt ainuke erinevus eelmise ja praeguse perioodi vahel on valgusheikide tarbimine. Praegu 3-4 korda päevas koos väherasvase piimaga. Püüan ligikaudu 180gr ööpäevas tarbida.

Arvasin, et olen "hardgainer", aga tuli välja, et lihtsalt toitusin valesti ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisaks sellele, sellise treeninguga nagu sa praegu teed ongi päris raske massi lisada.

Kasvamiseks peaksid harjutused olema raskemad ja seeriad lühemad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

arvan samuti, et vajad ka suuremat koormust treenides lihasmasi kasvatamiseks. loomulikult ürita oma toitumine korda saada, kuid ega mingi aine üksi sinu lihast kasvata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
arvan samuti, et vajad ka suuremat koormust treenides lihasmasi kasvatamiseks. loomulikult ürita oma toitumine korda saada, kuid ega mingi aine üksi sinu lihast kasvata.

Ära aja....koormust tõstes võib hoopis endale halba teha, tekib ületreening. See et su kaal ei tõuse ei pruugi tähedada seda, et sa teed vähe trenni!!! Toitumine on kõige alus!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma sain vist algpostitusest valesti aru, et treening koosnebki ainult kätekõverdustest ja keretõstetest. vabandan... kui kava paigas ja trenn piisavalt intensiive, eti ole muidugi mingit põhjust ennast üle treenida. olen ise kunagi suure entusiasmiga end korralikult kokku kõrvetanud ja võin öelda, et see üsna kerge tulema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Massilisajad üksinda ei ole eelduseks ,et kehakaal tõusma hakkab, see võib olla ka mõni valgubaasil toode ja võib ka rahumeeli kehakaalu juurde tulla, oluline on see et sissesöödav energia hulk ületab kulutatud energia hulga, selleks on vaja end igapäevaselt kaaluda ja kui kaal ei tõuse järelikult sööd liiga vähe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seal on juba süsivesikuid nii palju sees, et teha võiks lihtsalt veega. Kõik muu vajalik on kasvuks samuti olemas.

Üldiselt jagunevad kasutanute hulgas kogemused nii, et kõhnema kehatüübiga inimesed, kel kaal eriti tõusta ei taha, on väga häid tulemusi saanud ning inimesed, kel kipub kaal kergemini tõusma, on sellest paksemaks söönud. Eelkõige soovitaks siiski nö kõrsikutele ;):D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tere.

tahtsin küsida, et kas massilisajate võtmisel on ka mingi soovituslik vanuseline alampiir? ise olen 15, 180 pikk ja ainult 65 kilo raske, on sest abi? B)

tänud juba ette vastajatele ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

minu isiklik arvamus...saa enne täisealiseks ja võta lisanditeta trennist nii palju kui tuleb, siis hakka edasi vaatama

aga eks mu arvamus loomulikult paljudele ei meeldi ka

kui ma olin 15, olin ma ka 65

praegu 22 ja 85kg

lisandeid söönd umbes aasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

65 võisid sa ju kaaluda, iseasi mis pikkuse juures. kasutades võimalust, siis enda teemas võib ju küsida B) palju on normaalne rasvaprotsent?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tere!

kui kaua sa trenni oled teinud?

mina soovitaksin sul toidulisandite tarbimine edasi lükata, kuna algajana arened sa niigi, mis mühiseb.

toidulisandeid hakka tarvitama siis, kui sul on põhi all või arengus on toimunud seisak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

osta ja tarbi ära,nooruses on just testo tase körgem ja seega rohkem kasu.Pöhimötteliselt peaks asi nönda olema nii ,et anna minna!

Share this post


Link to post
Share on other sites
65 võisid sa ju kaaluda, iseasi mis pikkuse juures. kasutades võimalust, siis enda teemas võib ju küsida B) palju on normaalne rasvaprotsent?

ma olin umbes sama pikk kui sina

ja rasvaprotsent väga madal, kiire ainevahetus

praegu on 13,7 ja seda on ikka tunduvalt rohkem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miks peab olema täiskasvanu et lisandeid tarvutama hakata

? B)

asi pole vanuses, aga tahtsin sama öelda, mis carter, et algajana areneb niigi mühinal ilma lisanditegagi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×