Jump to content
NO PAIN NO GAIN

Naturalistid SIIA .

Recommended Posts

ma olen lihtnepoiss, alla 10 lisandi korraga ei tarvita

ei maksa seda uriini nii kalliks ajada...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mida oleks veel taastumiseks vaja ?

PUHKUS on kõige olulisem. Trennis ei ole mõtet üle rabeleda. Just viimastel aastatel olen aru saanud, et vähem on rohkem. Ühesõnaga lihase stimeerimiseks ei ole palju vaja, iga trenn ei pea lihast maksimaalselt läbi võtma. On vaja tunnetada oma keha. Ära usu igasuguseid reklaamitavaid treeningkavu. Õpi oma keha tundma. Nii treeningmaht, sagedus ja intensiivus peab sul ise vastavalt sinu kehatüübile välja arenema. Katseta.

Saad vabalt ka ilma lisandite edukalt arenetut, vaja lihtsalt taastumisele rohkem rõhku panema. Mäletan kui ma ise alustasin, siis toitumisest ei teadnud midagi, kasvasingi põhiliselt kaerahelbepudru peal, aga ikkagi kasvasin.

Edu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tundub et te olete alles lapsed, enam ma midagi ei kirjuta, tolku teist enivei POLE .

Kõige targemad ongi II kursuse arstitudengid. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina ei tarvita mingeid toidulisadeid, areng on super, tarvitan ainult mingeid vitamiine, sellised ümarad, üleni roosad, keskel on veel poolituskoht. Mees,kelle käest ma neid ostsin, ütles,et need on mingid vitamiinid, ei täpsustanud, ütles ainult,et need toimivad paremini kui panna need keele alla. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina ei tarvita mingeid toidulisadeid, areng on super, tarvitan ainult mingeid vitamiine, sellised ümarad, üleni roosad, keskel on veel poolituskoht. Mees,kelle käest ma neid ostsin, ütles,et need on mingid vitamiinid, ei täpsustanud, ütles ainult,et need toimivad paremini kui panna need keele alla. :)

Aspiriin ? ;)

nalja peab saama..

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nüüd ma siis tean kust need 10aastase treeningstaaziga ning muutumatu kehaga tüübid tulevad.Mõnele "naturalistile" teadmiseks,et paljuseid meil müüdavaid toidulisandeid kasutatakse euroopas pensionäride elukvaliteedi parandamiseks.USA st ei hakka rääkimagi ,kuna seal on võimalus sul lasta GHd süstida otse kliinikus.

Huvitavad inimesed meil siin ,friikartuleid ning pizzasi ,lisaks alkoholi nädalavahetustel ei karda tarbida.........kuid valgupulber on keemia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ainuke asi mis ma peale tavatoidu võtan on vahel glükoos. korra olen ka kuskil 150-200g Fast Muscle+ võtnud kahe nädala jooksul.

alustasin 2008 august

http://bodyspace.bodybuilding.com/tmks88/m...on=progresspics siin progressist pildid

aa ja eesmärk on plahvatusjõud, et ennast oma spordialal arendada

Mis spordiga tegeled, kui see saladus ei ole? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

2a hetkel teinud ilma. Üritan tavatoidust kõik võimaliku saada. Tahakski ilma jääda. :D

Kuid areng toimub kogu aeg :P

Edited by Stenn

Share this post


Link to post
Share on other sites

muideks, 1 uuringu kohta, et pooled treeninud katsealused said ainult vadakuvalgu baasil taastustjooki peale trenni ja teised pooled said vadaku ja kaseiini (50/50) . need kes 50/50 said , oli lihaskasv kõigil suurem, võrreldes teise grupiga.

nii et naturalistid, kohupiim/jogurt peale trenni on selle uuringu järgi suht kõva stuff :D ( kuigi kohupiimas tasakaal ei ole päris 50/50)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sisuliselt treeninud ca 8 aastat ilma lisanditeta. Jõuab kaugele küll, aga aega ja nuppu kulub jubedalt. Treeningul erinevus sees lisanditel treenijatega võrreldes. Lihasmassi on raske hoida, kui ainult toidust saab valku (liha ja piimatooteid vaja palju tarbida).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma sisuliselt treeninud ca 8 aastat ilma lisanditeta. Jõuab kaugele küll, aga aega ja nuppu kulub jubedalt. Treeningul erinevus sees lisanditel treenijatega võrreldes. Lihasmassi on raske hoida, kui ainult toidust saab valku (liha ja piimatooteid vaja palju tarbida).

Isegi proteiini pole pulbrinäol võtnud ? Pilti paluks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ainus erinevus, mida vadakuvalku tarbides märkasin, oli, et taastumine oli ikka ülikiire. Pärast jalapäeva ei saanud arugi, nagu oleks trennis käinud. Kuidagi vale tunne oli isegi, et kas tegin nüüd siis trenni või mitte :). Nüüd mõnda aega pole enam valgujooki joonud ja pärast jalapäeva annab kolm päeva vähemalt tunda. Arvan, et reaalne vahe tulebki sisse pigem taastumiskiiruses mitte üldises arengus, vajaliku valgu hulga saab ka tavatoidust vabalt kätte ning arengus ma pole mingit aeglustumist märganud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ega jah taastuda on vaja .

ma ei tea kas nyyd on m6tet neid valgupulbreid v6tta, kui taastuda saab ka magades ja lihaseid masseerides . :)

Mis puutub v6imatut, ma m6tlesin selle all et on t2iesti v6imalik valku saada ka tavatoidust . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei pidanudki silmas võimatut, vaid milline 8a välja näeb täiesti puhtalt :)

Kas valgupulbri tarbimine on siis mitte "puhas"? Valgupulber on toiduaine nagu iga teinegi, lihtsalt ta on valk kontsentreeritud kujul. Sama moodi võiks väita, et või ja suhkru söömine on mitte-puhas kuna need on rasv ja süsivesikud kontsentreeritud kujul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas valgupulbri tarbimine on siis mitte "puhas"? Valgupulber on toiduaine nagu iga teinegi, lihtsalt ta on valk kontsentreeritud kujul. Sama moodi võiks väita, et või ja suhkru söömine on mitte-puhas kuna need on rasv ja süsivesikud kontsentreeritud kujul.

ma arvan et sa said selle postituse mõttest tegelt aru.

Aga pilti tahaks tõesti näha. Olge rohkem eksponeerivamad kui sul on midagi näidata, mis teistel motivatsiooni annab. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Isegi proteiini pole pulbrinäol võtnud ? Pilti paluks :D

Proovinud olen. Kunagi oli miski Vägilane OÜ vms koplis, ostsin sealt kilo Eesti oma proteiini, siis paar aastat tagasi ostsin ka miski asja, kuid kokku üle 2 kuu pole tarbinud. Kreatiini proovisin ka kunagi sõbraga kahe peale ühe esimestest Tai Kane versioonidest ära. Oli vist 300g kui ei eksi. See kreatiini tarbimine ning viimane katsetus valguga pani lihasmassi lausa häirivalt kiiresti arenema. Sealt oli suht hästi näha, mis vahe on lisanditega ning lisanditeta treenimisel vahe.

Panin enda profiilile 2008 aasta pildi üles, kuna rohkem pole eriti häid (olen üldiselt endal ainult trenni tehnikat kaameraga jälginud, pilte pole teinud). Miskit väge head vormi seal pole, surumisharjutusi pole selle pildi järgi paar nädalat teinud ning kõht ka vormist väljas. Suveks saan six-packi välja 2...3 nädalaga sellisest vormist nagu seal pildil on. Kui numbritest rääkida, siis olen 190cm pikk ja seal pildil ca 86kg. Oma ilme kohta sellel pildil küll midagi tarka vabanduseks kosta ei oska :) .

Edited by eintsius

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa oled t6esti.. v2ga k6hn .

kosta ei ole t6esti midagi, aga kui sa alustasid endomorfina siis on p2ris normaalne tulemus, kuigi 8 aastat.. liiga palju sellise vormi jaoks .

ma ise olen juba syndinud midagi atleeditaolist ja massi tuleb mul t6esti kiiresti ja palju .

ma olen suht sama vormi mis sina kuigi olen k2inud pool aastat, ja kuu aega pole saanud treenida . :)

ja kaalun ma ka 80 kilo ringis..

Share this post


Link to post
Share on other sites
sa oled t6esti.. v2ga k6hn .

kosta ei ole t6esti midagi, aga kui sa alustasid endomorfina siis on p2ris normaalne tulemus, kuigi 8 aastat.. liiga palju sellise vormi jaoks .

ma ise olen juba syndinud midagi atleeditaolist ja massi tuleb mul t6esti kiiresti ja palju .

ma olen suht sama vormi mis sina kuigi olen k2inud pool aastat, ja kuu aega pole saanud treenida . :)

ja kaalun ma ka 80 kilo ringis..

Ma ei treeni massi juba pikemat aega. Kordused on 5...8 vahemikus. Praegu on üldsuundumus ainult venivuse ning üldise liikuvuse ja koordinatsiooni arendamine. Üritan enda lõbuks inim-lipu nimelist harjutust ära teha :D, vahepeal oli eesmärgiks ühe käega lõuatõmbe ära tegemine. Kui rääkida suutlikusest, siis lamades surumise rekord on mul 150kg. Üle 130 surun sõltumata vormist :D. Jõutõmmet proovisin miski aasta tagasi oli 195kg (ei treeni seda absoluutselt). Kükke ei ole maksimumi proovinud, kuid 145 on suurim raskus mida olen proovinud, 10 x 125kg on n.ö isklik rekord. Kükkin 110kg põhjani küki 7..8 korda ära. Kunagi tõmbasin endal selja ära, seepärast vältisin pikemat aega alakeha koormamist. Mõned aastad tagasi sain alles teada, et kui puusad, hüppeliigesed ja selg venivad piisavalt ning selgroo süvalihased on heas vormis, siis ei ole ära tõmmatud selg probleemiks.

Edited by eintsius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×