Jump to content
Bert

Hera80

Recommended Posts

Shoko-mint mulle maitses, nagu piparmündi kakao. Natuke oli hea, aga väga rohkem juua ei suudaks.

Ananass oli nagu ananassi piimakokteil.

Iiris oli minu jaoks liiga lääge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen kergejõustiklane ja teen ka iga trenn pikalt jõudu, kava järgi. Nüüd alustasin toidulisandite tarbimist, ostsin Hera 80.

Kui tihti seda kasutada soovitate? Ise arvan, et 3x nädalas, pärast trenni 1dl pulbrit oleks mõistlik?

Sõber lisab sellele ka 1 dl süsivesikuid, nimelt Rimist ostetud trauben suckerit. Kuidas seda kommenteerite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

3x nädalas, olen odaviskaja. Trennid on põhiliselt üldfüüsilised, pikk soojendus, venitused, spetsiifilised harjutused (tihemini odavise ja sellega seotud jõuharjutused, harvem teised alad nt. sprint, kõrgushüpe jm), edasi jõutrenn. Trennid kestavad kokku umbes 3 tundi.

arvutasin välja ka tänase toitainete hulga (pikkus 176cm, kaal kõigest 63kg):

Kaloreid kokku: 2144.5 Kcal

Rasva: 112.3 g.

Valke: 159.2 g.

Süsivesikuid: 88 g.

süsivesikuid arvatavasti umbes 1l kalja arvelt rohkem.

Edited by ivory

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma arvan siis, et peale igat trenni (3x nädalas) valk+süsikad (toidulisandi kujul) kuluvad ära küll, eriti veel kui sul peale trenni koju jõudmine aega võtab. Kui koju minek eriti aega ei võta, siis võid ka vabalt koju jõudes midagi süsivesikuterikast süüa, valku võiks loomulikult ka sisaldada. Näiteks jogurt, kohupiim rosinatega...

Valku NII palju küll vaja pole sul, ma arvan, su eesmärgiks ei ole ju maksimaalselt lihaseid kasvatada. Süsikaid peaks hoopis rohkem olema.

2100 KCal tundub liiga vähe sinu pikkuse ja su treeningute jaoks.

Edited by Capricorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

1dl Hera80, 1dl trauben suckerit, 500ml vett on väga hea! Kui trenni lõpetad, siis joo kohe pool ära.

Käi pesemas, pane riidesse, siis ülejäänud. Ma teen ka umbes nii. Lihas kasvab ja jõudu tuleb! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arvatavasti on teistel päevadel rohkem ka, täna oli kergelt eriline B). Samas võib ka siis väheks jääda.

Milliseid toitainete andmeid soovitate?

Edited by ivory

Share this post


Link to post
Share on other sites

See Trauben Zucker on viinamarjasuhkur e. glükoos e. dekstroos. Toidulisand "Dextro" on põhimõtteliselt sama asi. See on nö. lühikese ahelaga, imendub verre kiiresti. On soovitatud ka sellist varianti, et panna osa süsikaid kiireid ja osa aeglaseid. "Malto" on näiteks aeglane. Ma vahepeal kasutasin sellist varianti, et panin süsikatest 50% Dextro ja 50% Malto, ei tea muidugi kas praktiliselt mingit erilist kasu on. Samuti on valguga, on olemas nii aeglase (kaseiin) kui kiire (vadak) imendumisega. Aga ma arvan, et nii väga detailidesse pole mõtet laskuda. Tõesti, kui 20 min-ga koju jõuad, siis vast pole eriti mõtet hakata pulbri kujul neid asju tarbima. Võid muidugi proovida ka mõlemaid variante vaheldumisi mingi perioodi vältel (peale trenni pulbrist tehtud jooks ja kodus söök) ja siis vaadata kummast rohkem kasu on, aga ma kardan et see vahe on nii olematult väike (kui seda üldse on), et seda ei ole võimalik eriti tähele panna. Kui koju jõuad, viska pakk rosinatega kohupiima või vähemalt 0,5 l jogurtit sisse ja korras. B) Siis u. tunni-1,5 pärast söö juba korralikumalt.

Edited by Capricorn

Share this post


Link to post
Share on other sites
On soovitatud ka sellist varianti, et panna osa süsikaid kiireid ja osa aeglaseid. "Malto" on näiteks aeglane.

Maltodekstriin on väga kiire süsivesik. Maitsevahe on, muud vahet ei ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostsin endale esimese pulbripakikese. Aga täpselt ei tea kuna seda võtma peab. Olen võtnud umbes 15 minutit enne trenni aga kuna seda õigem oleks võtta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ostsin endale esimese pulbripakikese. Aga täpselt ei tea kuna seda võtma peab. Olen võtnud umbes 15 minutit enne trenni aga kuna seda õigem oleks võtta?

Peale trenni ikka kõige kasulikum koos süsivesikutega.

Edited by JarmoOberst

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ostsin endale esimese pulbripakikese. Aga täpselt ei tea kuna seda võtma peab. Olen võtnud umbes 15 minutit enne trenni aga kuna seda õigem oleks võtta?

Miks sellist jama sööd,osta parem kvaliiteet lisandeid goldi vms

Share this post


Link to post
Share on other sites

100gr Herat:

Energiat 1690 kJ/400 kcal

Valk 76 g / 304kcal

Süsivesikuid 5 g / 20kcal

Rasv 11 g / 99kcal

http://shop.fitness.ee/product_info.php?cP...products_id=865

Arvutasin nii, et rasv annab 9kcal/1gr, ülejäänud aga 4kcal/1gr, ja ei saanud kuidagi 400kcal kokku:

304kcal+20kcal+99kcal > 400kcal

Oskab keegi öelda, kus viga on minu arvutuses?

Üks jõutrenn nõuab ca 400kcal muidu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Peale trenni ikka kõige kasulikum koos süsivesikutega.

Hmm... süsivesikuid oleks kindlasti rohekm vaja. Ja tahaks ka trenniks natukene energiat juurde saada. Ma arvan ise, et energia saamiseks oleks äkki ACC'd vaja.

Edited by jõuents

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miks sellist jama sööd,osta parem kvaliiteet lisandeid goldi vms

Heral pole häda midagi. Muidugi Gold'il pole ka häda midagi, aga milleks osta kallist proteiini, kui see täidab aint taastajana rolli. Muidugi, kui sa võtad seda kui toiduna, siis võid igasugu pulbreid kokku osta. Mina isiklikult ei näe mõtet osta proteiini toiduna, kuna raha panen ma tavatoidu alla, sellest saab kõik alguses, kas kasvad või mitte, tuleb jõudu või mitte. Killuke osa sellest ehk tuleneb lisanditest aga väga vähe ja ka sel juhul kui toitumine on korras.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heral pole häda midagi. Muidugi Gold'il pole ka häda midagi, aga milleks osta kallist proteiini, kui see täidab aint taastajana rolli. Muidugi, kui sa võtad seda kui toiduna, siis võid igasugu pulbreid kokku osta. Mina isiklikult ei näe mõtet osta proteiini toiduna, kuna raha panen ma tavatoidu alla, sellest saab kõik alguses, kas kasvad või mitte, tuleb jõudu või mitte. Killuke osa sellest ehk tuleneb lisanditest aga väga vähe ja ka sel juhul kui toitumine on korras.

Jama selles,et peale trenni suht raske mingit praadi automaatselt sisse hakata ajama.Lihtsam valgu sheik juua,et ei tekiks katabolismi.Mul isiklukult on täiesti mõttetu ilma valguta trenni teha sest mass kaob automaatselt Tunni pärast peale treeningut lähen teen kuskil korraliku sööma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõned võtavad ka enne trenni valku.

Näiteks siin üks näide:

SHAKE			 CASEIN (G)  WHEY (G)  TOTAL
Preworkout 10 30 40
Post-workout 10 30 40

Allikas: http://findarticles.com/p/articles/mi_m080...66/ai_n14821336

Mida arvate enne trenni valgu võtmisest?

Mida arvate kaseiini võtmisest enne trenni?

Kas enne trenni valgusheik peaks sisaldama süsivesikuid väga väha, kuna on eelnenud tavatoit eelnevalt, või, suhtes 1:2 süsivesikuid valguga enne trenni, mida arvate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervist. vaatasin sellele teemale erinevaid vastuseid ning teema algatajana tunneksin ennast mõne vastuse pärast solvatuna. Näiteks, kui tema poolt ostetud toidulisandit nimetatakse jamaks. Ei ole kõigil võimalik osta üldse toidulisandeid ja kui ongi võimaik, siis loeb ka suhteliselt suur hinnavahe. Gold whey on lihtsalt umbes 200 EEK kallim sarnase pakisuuruse kohta. Millal siis lisavalku tarbida? On erinevaid arvamusi, kuid peamine on võtta valku ja süsivesikuid peale trenni, et vältida lihase kiiret lagunemist ja anda toitaineid kurnatud kehale. Enne trenni ju tavaliselt inimene sööb tavatoitu. Minu enda söömiskavasse siiski kuulub enne trenni valgujoogi võtmine milele lisan ka umbes 5 g arginiini. Süsikaid ei lisa, kuna olen tavasöögiga neid enne piisavalt tarbinud. Sellise toitumiskavaga olen suutnud 3 kuuga trennis juurde lisada 5kg. Ei oska ütelda, kuidas rasva % lood on, kuid selle kolme kuuga pole kõhule lisarasvakihti tekkinud ja vööümbermõõt on jäänud enam-vähem samaks. Teema algatajale, kui on finantsiliselt võimalik vaid üks lisavalgu kord päevas, siis võta peale trenni kiiremaks taastumiseks ja lisa sinna juurde kiireid süsivesikuid, kui hind ei loe ja ei viitsi supermarketis viinamarjasuhkrut otsida, siis Dextro6 on väga hea. Süsikate ja valgu koostarbimine peale trenni pidi väidetavalt kiirendama aminohapete jõudmist lihastesse.

Edited by krut949

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miks sellist jama sööd,osta parem kvaliiteet lisandeid goldi vms

Muidugi,mida kallim,seda parem, mis sest rahast ikka hoida, teeb rahakoti aint raskemaks, onju :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×