Jump to content
Sign in to follow this  
tzikel

Mida on halba valkude ületarbimises ja süsikate vähesuses dieedi ajal

Recommended Posts

Aga kui palju on liiga palju valku? Ise olen toitunud viimasel ajal tsüklilise süsivesikute dieedi järgi: 4 päeva nädalas rohkelt valku ja 3 päeva rohkelt süsivesikuid. Valgurikkal päeval tuleb valku umbes 325g ja süsivesikute rikkal päeval süsikaid 425g. Olen söönud nii umbes 4 kuud. Kaal langenud umbes 4kg rasva arvelt, jõud on kasvanud ja enesetunne on väga hea. Pikkust mul 178cm ja kaalu 79kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samas, korralikuks lihaskasvuks on vajalik siiski ülekaloraaž, või ma eksin? B)

Me v6ime siin ainult spekuleerida...

Minu jaoks (naistel on raskem lihasmassi kasvatada...) oli alakaloraazhis juurdetulnud lihasmass v2ga korralik ...sama paistsid ka minu kaastreenijad ja tookordne treener arvavat.

St. ma l2ksin peegli j2rgi kuivemaks, samas kaal ei v2henenud (v6i kukkus pool kg kuu jooksul...) ja raskused suurenesid. Ys tempo peaks siis olema nii aeglane, et kaal ei lange ja intensiivsus on laes.

Seda ma lihtsalt ei soovita.

Mingi moment on teil uneprobleemid jne yletreeningu symptomid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Õigesti kavandatud dieedil ( ketogeennsel ) pole sellist muret, lihtsalt tuleb süüa 60 % rasvu, 35% valkusid ning 5% rohelisi aedvilju( rohelised oad, lehtkapsas, brokoli, spinat ) millest saab kõvasti vitamiine, mineraale, kiudaineid ja mis phmts ei sisaldagi kaloreid..

Mind hakkas tegelikult huvitama, mis saab siis, kui süüa rohkem kui 30g süsivesikuid päevas, aga siiski tublisti alla selle harilikult soovitatava 30-40% päevakaloraazhist? Siis vist rasv ei põle ja absoluutselt trenni ei jõua ka teha?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×