Jump to content
Sign in to follow this  
ants16

5x5 kava

Recommended Posts

Mis arvate sellest kavast? Mida muuta/mida lisada jne.

A:

KÜkk 5x5

Kitsa haardega rinnalt surumine 5x5

Ettakallutatult kang 5x5 (selg)

kätekõverdused 3xmax

+kõht/

B:

Rinnalt surumine 5x5

Lõuatõmbed 5x5

Lõuaalt surumine 5x5 (õlg)

Jõutõmme 5x5

+kõht

Ette tänades

Share this post


Link to post
Share on other sites

pärast kükki või jõutõmmet (5x5) oleks päris keeruline muud teha :) ... mul oleks vähemalt

Share this post


Link to post
Share on other sites
jah?

On see siis väga valesti?

Sa ei suuda maksimaalselt enam viimastes harjutustes pingutada. Tavaliselt tehakse trennis ühe harjutuse kohta 5x5 ja siis mõned harjutused veel (vähem seeriaid, rohkem korduseid). Siin fitnessis on ka üleval 5x5 kava, loe seda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tugevad vennad, mis ma ikka oskan öelda..

Share this post


Link to post
Share on other sites
tugevad vennad, mis ma ikka oskan öelda..

kas just tugevad, aga peab olema tahet teha.

oleme ka teinud:

kükis 8#5

surumises 8#6

jõutõmme 8#5

ühel päeval.....peale kükki löövad jalad tuld ja siis pead veel tõmbama hakkama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eks oleneb vist eesmärgist. Ma ise kui tõmmet või surumist teen siis ühte harjutust ja väsimuseni ja reeglina püramiidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sa ei suuda maksimaalselt enam viimastes harjutustes pingutada. Tavaliselt tehakse trennis ühe harjutuse kohta 5x5 ja siis mõned harjutused veel (vähem seeriaid, rohkem korduseid). Siin fitnessis on ka üleval 5x5 kava, loe seda.

Seal samas on ka toodud originaal 5x5 kava ,kus on samamoodi mitu baasharjutust ühel päeval ,isegi kükk ja tõmme. Ei usu ,et see rinnalt surumine enne military pressi nüüd nii segav on. Mina küll selles kavas mingit probleemi ei näe va. need kätekõverdused seal lõpus ,neil küll mingit mõtet pole.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kas just tugevad, aga peab olema tahet teha.

oleme ka teinud:

kükis 8#5

surumises 8#6

jõutõmme 8#5

ühel päeval.....peale kükki löövad jalad tuld ja siis pead veel tõmbama hakkama.

Nojah, ma teid siiski suvaliste poolalgajatega ei võrdleks. Algaja satub sellise treeningkoormusega kohe ületreeningusse. Mis on edasijõudnud (teie puhul siis maailma tasemel) sportlasele jõukohane, ei ole seda kindlasti tavaharjutajale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nojah, ma teid siiski suvaliste poolalgajatega ei võrdleks. Algaja satub sellise treeningkoormusega kohe ületreeningusse. Mis on edasijõudnud (teie puhul siis maailma tasemel) sportlasele jõukohane, ei ole seda kindlasti tavaharjutajale.

Meil algajad teevad täpselt sama, mis me(mina, raigo, aimar). Ainuke vahe on see, et raskusi ei anna võrrelda.

Väikse rekordiga märksa lihtsam oma protsente täita, kui võtta neid näiteks 300 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meil algajad teevad täpselt sama, mis me(mina, raigo, aimar). Ainuke vahe on see, et raskusi ei anna võrrelda.

Väikse rekordiga märksa lihtsam oma protsente täita, kui võtta neid näiteks 300 kg.

Arvan sama..pealegi trenn peab raske olema..kuhu mudiu jõuad looderdades?

Share this post


Link to post
Share on other sites

võid esialgu proovida kõiki neid harjutusi teha 5x5 asemel 3x5. sellise 3x5 kavaga, igal päeval neli baasharjutust, toimub samuti väga hea progress. ja kui paari nädala pärast tunned, et ikka energiat üle, võid ju seeriaid lisada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma tegin nii 3x nädalas , väga tõhus oli :)

Mõtlesin ka et äkki prooviks seda 3x nädalas.

ehk

SURUMINE,KÜKK ja JÕUTÕMME.

Aga kas oleks mõtekas sinna lisada ka ettekallutatult kangi tõmbamine e. see: http://www.fitness.ee/lehed/tooriistad/har...nk/selg/049.gif ?

Või asendada see hoopis millegiga nt. jõutõmme või hoopis teha jõutõmmet 3x5 ? Sest mulle meeldib see harjutus väga ning vanasti kui seda tegin, siis aitas see väga palju seljale kaasa.

Edited by ants16

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mõtlesin ka et äkki prooviks seda 3x nädalas.

ehk

SURUMINE,KÜKK ja JÕUTÕMME.

Aga kas oleks mõtekas sinna lisada ka ettekallutatult kangi tõmbamine e. see: http://www.fitness.ee/lehed/tooriistad/har...nk/selg/049.gif ?

Või asendada see hoopis millegiga nt. jõutõmme või hoopis teha jõutõmmet 3x5 ? Sest mulle meeldib see harjutus väga ning vanasti kui seda tegin, siis aitas see väga palju seljale kaasa.

Keegi kunagi jagas siin mingis teemas head 5x5 kava, mille siis bill starr koostanud. Link siis http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_.../Linear_5x5.htm

Loe tekst läbi kui inglise keelest aru saad ja seal lehel ka exceli tabel olemas, mis raskused välja arvutab. Suhteliselt lihtsaks asi tehtud. Seal veel üks kava, mis edasijõudnutele kah. Proovin ise selle ära.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keegi kunagi jagas siin mingis teemas head 5x5 kava, mille siis bill starr koostanud. Link siis http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_.../Linear_5x5.htm

Loe tekst läbi kui inglise keelest aru saad ja seal lehel ka exceli tabel olemas, mis raskused välja arvutab. Suhteliselt lihtsaks asi tehtud. Seal veel üks kava, mis edasijõudnutele kah. Proovin ise selle ära.

Suured tänud, see sobib mulle paremini. Proovin ära.

Aga kas keegi oskab öelda, kaua oleks optimaalne puhata seeriate vahel. Ntks kui on 5x5 rinnalt surumine?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suured tänud, see sobib mulle paremini. Proovin ära.

Aga kas keegi oskab öelda, kaua oleks optimaalne puhata seeriate vahel. Ntks kui on 5x5 rinnalt surumine?

üpris raske on 5x5 seega 2-5minutit oleks optimaalne :)

Edited by timo116

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suured tänud, see sobib mulle paremini. Proovin ära.

Aga kas keegi oskab öelda, kaua oleks optimaalne puhata seeriate vahel. Ntks kui on 5x5 rinnalt surumine?

Loe kogu tekst, mis seal kirjas on väga hoolikalt läbi. Seal on kirjas puhkepauside pikkused, räägitud ka toitumisest 5x5 ajal ja veel miljonist muust asjast, mida vaja teada, kui 5x5 teed. Suht pointless on siia küsimusi postitada. Igaüks, kes selle kava kohta käiva teksti läbi loeb võib vastata kõikidele küsimustele, mis sul selle kohta tekivad. Võta see aeg ja uuri, mis seal kirjutatakse, siis läheb trenn asja ette. Muidu võivad jääda tulemused kesiseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×