Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Anonyymne

Miks kaal ei lange

Recommended Posts

Guest Anonyymne

Vanus 22

pikkus 171

kaal 65,9kg

Otsustasin 3 nädalat tagasi, et tahan end käsile võtta ja kaaluda 59kg

Kuna dieedid otseselt ei sobi minu eluviisiga (kontoritöö ja ülikool ning kuna mees on tuntud seltskonna tegelane, siis korra nädalas on mingi sünnipäev või üritus) otsustasin kaloreid lugeda, söön umbes 1600 kcal päevas, see nädal on olnud väga pingeline ning kaloraaž on jäänud isegi alla 1000kcal (pole söögiisu). Hakkasin ka trenni tegema, 3x nädalas valikuliselt siis jooksmine, rulluisutamine, ujumine, jõusaal või kodus crosstrainer + youtube shapingu harjutused.

Kaloreid jälgin piinliku täpsusega, st ei usu ampserit or smth.

Tegelikult mu missiooniks oli maik keskpaigaks u 5kg alla saada, aga tundub, et see on lootusetu.

Enesetunne on väga hea, võtan enne trenni l-karnitiini tableti ja joon veel detox jooki, mis pidi ka aitama kaalu alandada.

Olen 3 nädala vaeva näinud ja kaalu nr ei ole muutunud. Ka mõõdud on endised, ainus muutus on käelihased - ümbermõõt on vähenenud 3cm ning nad ei lotenda enam. Muu pole muutunud.

mõõdud on viletsad 95 - 75 - 95, reied 53cm.

On kohti kust alla võtta, aga miski ei toimi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina olengi teemaalgataja, alguses ei tulnud parool meelde.

Hommikul: tass rohelist teed või klaas greibi mahla, maitsestamata jogurt marjadega 8vaarikad või mustikad).

Üsnagi sageli söön ka täisteraleiba meravaigu ja tomatiga

Lõunat ei söö, sest minu hommikusöök on umbes 11 paiku. umbes 3 paiku söön 2 banaani või siis midagi kooli või töö sööklast (supp nt)

Õhtusöök, üldiselt peale 19 ei söö, sest 20 lähen trenni.

Õhtuks kartul ja kanafilee, riisiroad nt riis kanafilee ja juurviljad.

Teen ka kaalujälgijate retseptide järgi pizzat või siis makaronide asju.

Magusa olen nüüd enam vähem välja jätnud.

Probleem ongi selles, et ma ei saa söögi tegemisele palju aega kulutada, sest 20.00 on trenn ja sageli jõuan koju alles 18.00

Ja pidevalt on mingid üritused, kus söön seda mida pakutakse, aga väikestes kogustes ja jälgin kaloreid.

Kui ikka süüa vähem kui kulutan, siis ju kaal peaks langema..

Nädalavahetustel söön korralikult: hommikuks tatrapuder (veega)

Lõunaks nt riis ahjukanaga

Õhtuks nt kreeka salat, mingi supp, risotto or smth.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii ju ka on. Algpostitaja söök koosnebki praegu peaaegu täielikult süsivesikutest, need tuleks asendada valgu- ja rasvarikaste toitudega. Üritada kaalust rasva arvelt alla võtta, süües kõige energiarikkamaid toitaineid, ongi lootusetu. Parandage, kui eksin.

Edited by s4nder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaalulangetuse seisukohalt on oluline ka uni (vähemalt 7h ööpäevas).

Magamatus ja stress suurendavad kortisooli tootmist. Kortisool on hormoon, mis soodustab rasvkoe ladestumist kõhupiirkonda.

Proteiini tarbimise suurendamine aitab kehal stressiga paremini toime tulla.

http://www.newhope.com/nutritionsciencenew...01/cortisol.cfm

http://www.teamflex.com/weight_loss_lifestyle/stress.asp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kätel ümbermõõt 3 cm vähenenud ja ei lotenda nii palju- see on ka ju hea tulemus kolme nädala kohta. Olen lugenud, et dieediga alustades vaata muutust peegli ees. See, et kaal ei muutu, pole nii oluline esialgu.

Trüki siin fitness.ee lehel otsingusse "toitumiskava" jms ning leiad artiklites üsna kiiresti vastuseid ka nendele küsimustele, mida poleks osanud küsidagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samas peale trenni söön nt 100g kalkunisinki.

olen üsnagi väikese isuga, ei kujuta eriti ette et peaksin palju rohkem sööma.

Mis sisaldab valku? Muna, liha, kala aga veel?

Kui palju peaksin kaloreid tarbima? Mitu g rasva, süsivesikuid ja rasva, et nt 6 kg alla võtta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samas peale trenni söön nt 100g kalkunisinki.

olen üsnagi väikese isuga, ei kujuta eriti ette et peaksin palju rohkem sööma.

Mis sisaldab valku? Muna, liha, kala aga veel?

Kui palju peaksin kaloreid tarbima? Mitu g rasva, süsivesikuid ja rasva, et nt 6 kg alla võtta?

palun telli siit lehelt või lase spordiklubis treeneril koostada, personaalne toitumiskava, mis järgib sinu eesmärke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii detailselt ei suuda siin ükski avakasutaja Sulle kava kokku panna- selleks on olemas oma ala professionaalid siin lehel. Nagu juba eespool mainitud- liiga vähe ja valed asjad menüüs. Enamus asju tuleks ära muuta. Samuti tuleks üle vaadata toitumise kellaajad trenni suhtes ja kogu üldine päevakava viima menüüga kooskõlla. Vali omale treener ja kontakteeru temaga!

Väike isu- isu on treenitav! Jätkad sama vähe söömist- aeglustub ainevahetus veelgi ja kaalu hakkab mõne aja möödudes kas juurde tulema või jääb samaks, samal ajal vorm halveneb pidevalt. Üks asi, mida saad enne toiumiskava saamist juba praegu ise jälgida- vedeliku tarbimine (roheline tee, vesi)- suuuuuur (!) veepudel nina alla ja lase käia, terve päeva jooksul ühtlaselt ja päevade lõikes sama kogus. Nii ei teki vedelikupeetust. Enamik inimesi tarbib äärmiselt vähe vedelikku, mistõtu tuntakse end tihti just peale veidi suuremat söömist-joomist (Sul anud juhul vastuvõtud näiteks) eriti paistes ja paksuna.

Edu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina olengi teemaalgataja, alguses ei tulnud parool meelde.

Hommikul: tass rohelist teed või klaas greibi mahla, maitsestamata jogurt marjadega 8vaarikad või mustikad).

Üsnagi sageli söön ka täisteraleiba meravaigu ja tomatiga

Lõunat ei söö, sest minu hommikusöök on umbes 11 paiku. umbes 3 paiku söön 2 banaani või siis midagi kooli või töö sööklast (supp nt)

Õhtusöök, üldiselt peale 19 ei söö, sest 20 lähen trenni.

Õhtuks kartul ja kanafilee, riisiroad nt riis kanafilee ja juurviljad.

Teen ka kaalujälgijate retseptide järgi pizzat või siis makaronide asju.

Magusa olen nüüd enam vähem välja jätnud.

Probleem ongi selles, et ma ei saa söögi tegemisele palju aega kulutada, sest 20.00 on trenn ja sageli jõuan koju alles 18.00

Ja pidevalt on mingid üritused, kus söön seda mida pakutakse, aga väikestes kogustes ja jälgin kaloreid.

Kui ikka süüa vähem kui kulutan, siis ju kaal peaks langema..

Nädalavahetustel söön korralikult: hommikuks tatrapuder (veega)

Lõunaks nt riis ahjukanaga

Õhtuks nt kreeka salat, mingi supp, risotto or smth.

Rasva-valguvaese menüü ja alakaloraazhiga hävitad rohkem lihast ja muutud veel "pehmemaks" - keha rasvaprotsent tõuseb,lisaks paned paraja litaka oma tervisele.Pidevat alakaloraazhi sa niikuinii hoida ei suuda,seega on väga tõenäoline,et mingi aja pärast kaalud veel rohkem kui praegu.

Mis rasva-valgu-süsivesikute suhet puudutab,siis ntx minul on see 45% rasvu,30-35% valke ja 25-30% süsivesikuid.

Ja ebakorrapärane ja mida pakutakse söömine ei lähe kohe üldse mitte, :)

Nagu siin juba soovitati,telli toitumiskava professionaalilt ja järgi seda.

Edited by daemonium

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aitäh Teile.

Kuna kevad on peas, siis isegi on inspiratsiooni.

Mul on kodus Kremli dieedi raamat, mis põhineb samuti süsivesikute piiramisel. Uurin veidi seda. Lugesin siin ka neid artikleid toitumise kohta ning ilmselt hakkan tegema neid süsivesikute vaeseid ja rikkaid päevi.

Annan endale juunini aega, kui selleks ajaks muutusi ei ole, siis võtan endale personaaltreeneri ja toitumiskava:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aitäh Teile.

Kuna kevad on peas, siis isegi on inspiratsiooni.

Mul on kodus Kremli dieedi raamat, mis põhineb samuti süsivesikute piiramisel. Uurin veidi seda. Lugesin siin ka neid artikleid toitumise kohta ning ilmselt hakkan tegema neid süsivesikute vaeseid ja rikkaid päevi.

Annan endale juunini aega, kui selleks ajaks muutusi ei ole, siis võtan endale personaaltreeneri ja toitumiskava:)

tule taevas appi. http://www.naisteleht.ee/node/600 saate vaadata, mida Kremli dieet tähendab. kuni 40g süsivesikuid päevas võib tarbida ja kaotad nädalaga kuni 5 kilo. Mis teil naistel viga on, et teile vaid kaalunumber tähtis on, et olete valmis oma tervise tuksi keerama? Kilod ei näita mitte midagi. sama pikkuse juures ja väiksemate ümbermõõtudega tantsija(fitnessiga tegeleja võib kaaluda rohkem, kui mittesportlasest "dieeti pidav" naine, kuna lihas kaalub rohkem. Teiseks, sellise nn Kremli dieedi ja kapsa dieedi jmt. maha võetud kilod tulevad kordades tagasi, kui oled oma "eesmärgi" kaalus saavutanud, sest keha saab aru, näljaaeg on möödas ja kuna oli suur puudus, siis taastame igaks juhuks suuremate varudega. Unusta kaal ja võta eesmärgiks mingi muu näitaja, näiteks rasvaprotsendi alanemine vms. Ja palun, ära tee enda tervisele liiga, eks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei,ei. Ma ei mõelnud, et hakkan kremli dieeti pidama vaid vaatan sealt neid retsepte:) (et mitte pidevalt puhast liha süüa)

Hetkel lihtsalt hakkan rohkem liha sööma.

hommikul tarbin süsivesikuid ning lõuna ja õhtu valkude peale.

Dieete ei taha pidada. olen küll seda 13 päevast proteiinidieeti teinud nt kaal seisis pikalt 72kg peal ning selle dieediga sain 66 peale eelmisel suvel.

Aga no see on mu viimane väljapääs...Hetkel olen trenni ikkagi oma päevakavasse lülitanud ja üritan ennast liigutada:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hommikul tarbin süsivesikuid ning lõuna ja õhtu valkude peale.

Ära loe tibiajakirju nii palju - vastupidi peab söömine olema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ei,ei. Ma ei mõelnud, et hakkan kremli dieeti pidama vaid vaatan sealt neid retsepte:) (et mitte pidevalt puhast liha süüa)

Hetkel lihtsalt hakkan rohkem liha sööma.

hommikul tarbin süsivesikuid ning lõuna ja õhtu valkude peale.

Dieete ei taha pidada. olen küll seda 13 päevast proteiinidieeti teinud nt kaal seisis pikalt 72kg peal ning selle dieediga sain 66 peale eelmisel suvel.

Aga no see on mu viimane väljapääs...Hetkel olen trenni ikkagi oma päevakavasse lülitanud ja üritan ennast liigutada:)

kordan veel kord enda eelmist ütlust. unusta kaal. See et liigutad on super ja edasiminekut vaata peegli ees ja katsu sõrmede vahel rasvakihi paksust näiteks kõhul (ehk kuidas on vähenenud), aga unusta kaalu peal käimine mõneks ajaks ära. Ning nagy R Otter ütles - loe vähem tibiajakirju, seal kirjutatava võiks mõnel hetkel lausa ebaseaduslikuks nimetada (dieedid).

Share this post


Link to post
Share on other sites

kusjuures soovitan ka sul tellida toitumiskava. Endal mul küll kaaluga probleeme pole kuid sõbranna lasi koostada treening ja toitumiskava ja võttis 10 kg alla, enne seda oli igasugu lollused ära proovinud, dieedid jne, miski ei aidanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK!

Teeme proovi:)

Hetkel üritan süsivesikud jätta hommikusse.

Ampseri järgi on mu kaloraaž umbes 1800kcal, aga valgud, rasvad ja süsivesikud on enam vähem tasakaalus. Enne oli pool süsivesikuid.

Kaal on tõusnud 700g, aga ma ei roni sinna ka enam...

Esmaspäeval käisin rulluisutamas (50min kiires tempos), teisipäeval veetsin õhtu ööklubis tantsides (ei joonud alkoholi)

Täna käisin ujumas, homme ilmselt jooksma ja siis pühapäeval jõusaali...

Hetkel unistan suvest ja kimberi klubi kuukaardist(A)

Share this post


Link to post
Share on other sites
OK!

Teeme proovi:)

Hetkel üritan süsivesikud jätta hommikusse.

Hakkab jälle peale. :)

Üleliigsed süsivesikud ladestatakse depoorasvana, ükskõik, millal sa neid ka ei sööks.

Süsivesikud tekitavad unisust ja on soovitav süüa peale treeningut ja enne magama minekut.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×