Jump to content
Sign in to follow this  
belvedere

Kas valu on vajalik?

Recommended Posts

Sattusin jälle Pumping Ironit vaatama ja hakkasin mõtlema ühe Arnoldi mõttetera üle -- selleks, et midagi saavutada, tuleb trennis minna kuni valubarjäärini ja siis sealt veel 2, 3, 4... kordust edasi, sest see on see, mis stimuleerib lihast eriti kasvama. Kuivõrd läheb see kokku tänapäevase treeningumetoodikaga? Kui palju siinsed staažikamad kasutajad seda põhimõtet on järginud? Endale tundub, et vähemalt motiveeriv efekt on sellel olemas -- kui harjutus seda võimaldab, siis läbi valu minnes on pärast hea tunne, et sai ikka "tõsiselt" tehtud. Samas on vigastuseoht ilmselt suurem ja ei tea, kas 99% pingutus ikka annab reaalselt rohkem kui 90-95%. Arvamusi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lihashüpertroofia kohapealt on need viimased "valulised" kordused elulise tähtsusega. Mida rohkem sa talud, seda paremini arened. Loomulikult peab raskus olema sobiv, et mahtuda soovitud kordusvahemikku.

Jõu kohapealt ei oska rääkida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peaasi, et liigese vms ja lihasevalu segamini ei aja. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Peaasi, et liigese vms ja lihasevalu segamini ei aja. :P

Mitte ainult.... Lihase valul ja lihase valul on vahe.

Arendage tunnetust :P Raske on siin ju kirjeldada, mina nimetan seda magusaks ja kibedaks valuks. :huh: ...aga mehed on vist 6rnav6itu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitte ainult.... Lihase valul ja lihase valul on vahe.

Arendage tunnetust :P Raske on siin ju kirjeldada, mina nimetan seda magusaks ja kibedaks valuks. :huh: ...aga mehed on vist 6rnav6itu :)

Nojah. Päris lihaste rebestamiseni ei maksa ka minna. Ülehinnatud jõud ja alahinnatud raskused ei sobi kokku ning võivad vigastusteni viia :P Ja mitte mehed pole õrnavõitu vaid lihtsalt tundetud ... nagu kuulkse

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saab ka ilma valuta.

Yksk6ik, kui kerge raskusega teha...ja ikka ei ole v6imalik. Eriti valus on reie nelipea tegemine. Ega see ei t2henda, et ta mul j2rgmine p2ev valus oleks...

Teil on veel avastamisr66me :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina isiklikult olen viimasel ajal loobunud viimase väljapigistamisest, olen hakkanud treenima jõutõstmise metoodika järgi. Tavaliselt jätan ma veel 1-2 kordust varu, ei hakka päris valu piirile minema. Jõudu on hakkanud rohkem tulema, palju rohkem; lisaks sellele kasvavad ka musklid paremini. Seega, topeltvõit, võib öelda. :P

Nagu ma olen aru saanud,siis tuleb suur enamus lihasmassist ikkagi pinge e. raskuse kasvust, mitte aga väsimusfaktoritest nagu pump-effekt,mis põhjustavad väiksema osa lihaskasvust(suhe olevat kuskil 20/3) Suuremad raskused panevad rohkem tööle kiireid lihaskuide,mis on ka suurima erutusläviga. Suurepärane artikkel teemaga seoses, soovitaks kõigil läbi lugeda. Samas on inimesed erinevad, seega peaks igaüks katsetama ja leidma omale selle Õige treeningmetoodika :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina isiklikult olen viimasel ajal loobunud viimase väljapigistamisest, olen hakkanud treenima jõutõstmise metoodika järgi. Tavaliselt jätan ma veel 1-2 kordust varu, ei hakka päris valu piirile minema. Jõudu on hakkanud rohkem tulema, palju rohkem; lisaks sellele kasvavad ka musklid paremini. Seega, topeltvõit, võib öelda. :P

Nagu ma olen aru saanud,siis tuleb suur enamus lihasmassist ikkagi pinge e. raskuse kasvust, mitte aga väsimusfaktoritest nagu pump-effekt,mis põhjustavad väiksema osa lihaskasvust(suhe olevat kuskil 20/3) Suuremad raskused panevad rohkem tööle kiireid lihaskuide,mis on ka suurima erutusläviga. Suurepärane artikkel teemaga seoses, soovitaks kõigil läbi lugeda. Samas on inimesed erinevad, seega peaks igaüks katsetama ja leidma omale selle Õige treeningmetoodika :huh:

Olen hakanud ka taoliste põhimõtete järgi treenima... tulemused on head.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina isiklikult olen viimasel ajal loobunud viimase väljapigistamisest, olen hakkanud treenima jõutõstmise metoodika järgi. Tavaliselt jätan ma veel 1-2 kordust varu, ei hakka päris valu piirile minema. Jõudu on hakkanud rohkem tulema, palju rohkem; lisaks sellele kasvavad ka musklid paremini. Seega, topeltvõit, võib öelda. :P

Täpselt minu mõte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleneb valust, lihasvalu lihaste väsimusest on kindlasti üks mõnusamaid valuliike üldse.

Aga vigastustest tekkiv valu on pahaaaaaaaaaa.

No pain no gain on mingil määral tõsi.

Venitused aitavad, a mingi valu käib ikkagi asja juurde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×