Jump to content
Sign in to follow this  
Diip

Rasvade põletamine ja lihasmassi kasvatamine ühes

Recommended Posts

Tere, lugesin hiljuti kusagilt artiklist (ei oska viidata sellele), et rasvade põletamine ja paralleelselt lihasmassi suurendamine ei sobi kokku. Aga mina oma väikese peakesega mõtlesin, et kui kaloraaž on kergelt küll miinustes, teed aeroobset või hiiti, siis kuidas see otseselt lihasmassi arenemist kärbib? Ütleme kui kaloraaž on tõesti madalam kui muidu, aga valguprotsent on küllalt suur, kas siis sellest ainuüksi ei piisa? Muidugi võib artikkel puusse panna, aga oleks meeldiv, kui mõni teadjam enda arvamust kõigiga jagaks.

Ette tänades,

Diip :P

Edited by Diip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ega see ei olegi võimatu, eriti mitte algaja jaoks. Ainuke mure on see, et lihaste nö. "kasvamise" kiirus on väga väike.

Kuskilt artiklist sai ka loetud, et ka liiga madala rasvaprotsendi juures on lihaste kasvamine kärbitud. Ideaalne protsent jääb kusagile sinna 10-17 vahele.

(viimaste numbritega võin ka väga eksida, ei leia enam seda artiklit)

Aga jah, üldlevinud tõde on siiski see, et lihaste kasvatamine ja kaalulangetamine ei käi kokku.

Ise kui alustasin treeninguid, kadus rasvmass ja lihasmass tõusis, aga seda ka sellepärast, et treenituse tase enne seda oli suhteliselt null.

Seda õnne jätkus vaid mõned kuud.

(viimased laused puhtalt oma kogemusest, ei maksa tõepähe võtta)

Edit : ja eksisingi numbritega.

Edited by Sõlm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ega see ei olegi võimatu, eriti mitte algaja jaoks. Ainuke mure on see, et lihaste nö. "kasvamise" kiirus on väga väike.

Kuskilt artiklist sai ka loetud, et ka liiga madala rasvaprotsendi juures on lihaste kasvamine kärbitud. Ideaalne protsent jääb kusagile sinna 15-20 vahele.

(viimaste numbritega võin ka väga eksida, ei leia enam seda artiklit)

Aga jah, üldlevinud tõde on siiski see, et lihaste kasvatamine ja kaalulangetamine ei käi kokku.

Ise kui alustasin treeninguid, kadus rasvmass ja lihasmass tõusis, aga seda ka sellepärast, et treenituse tase enne seda oli suhteliselt null.

Seda õnne jätkus vaid mõned kuud.

(viimased laused puhtalt oma kogemusest, ei maksa tõepähe võtta)

rasvaprotsent 15-20 vahele ?

Jummel ideaalne on vist paks olla siis :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise olen seda hetkel isegi kogenud. Rasv põleb ja raskused suurenevad. Mulle mõjub tsükkliline süsivesikute dieet päris hästi. Siin lehel ka see olemas - soovitan (Y)

Share this post


Link to post
Share on other sites
rasvaprotsent 15-20 vahele ?

Jummel ideaalne on vist paks olla siis :P

"Oluline on süüa piisavalt, ajastada toitumist, magada küllalt, olla piisavalt stressivaba ja hoida oma keha koostis normis. See tähendab seda, et meestel peaks olema rasvaprotsent 10 – 17% ja naistel 12 – 20%. Selline keha rasvaprotsent loob lihaste juurdekasvuks soodsaima keskkonna."

http://www.fitness.ee/main.php?main=artikk...mp;top=top.lime

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×