Jump to content
Sign in to follow this  
Guest saar

Poks

Recommended Posts

Ongi nii?

ma olen just aru saanud , et enne trenni teed sooja - poksid poksikotti aeroobsena.

Ilmselt "aeroobse" mõiste all ei mõtle kõik sama. Sina mõtled trenni-eelset sooja-tegemist*, selleks sobib põranda pesemine, kui ka kerge poksiliikumine, aga aeroobne tsoon kui tselline on kindel pulsi-vahemik, selline rahulikum vahemik pigem põranda-pesemine kerges rütmis siis, poksimine aga võtab ju rohkem hingeldama, südame kiiremini tööle, pulss läheb üle aeroobse lävendi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koti tagumine 3-4min(mitu seeriat näiteks) tundub küll ikka aeroobse tegevusena ning teeb soojaks väga hästi. Rasvade põletuse seisukohalt muidugi tuleks ehk rahulikumas tempos poksida(saab erinevaid löökide kombinatsioone läbimõeldumalt harjutada). Poks on umbes nagu jooksmine kuid rakendad seal koormuse kogu keha peale ja treenid lisaks veel muid kasulikke meeli ja oskusi ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tea kuidas teemaalustajal sellega on, ent oma käe ja teadmiste peal lambist kotti taguma hakata ei soovita kellelegi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei tea kuidas teemaalustajal sellega on, ent oma käe ja teadmiste peal lambist kotti taguma hakata ei soovita kellelegi.

Miks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arvatavasti peab seda silmas, et poksist mitte kottigi teadev inimene ei harjuks valesti lööma(keha-käte-jalgade asend/liikumine), sest mõtlematult lihtsalt lahmides võib lisaks end lausa vigastada (randmed on käege löömisel nõrk koht). Aga kui tehnika selge, siis päris mõnus :blink:. KAHJU, et jõusaalides pole praktiliselt kusagil poksikotti :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arvatavasti peab seda silmas, et poksist mitte kottigi teadev inimene ei harjuks valesti lööma(keha-käte-jalgade asend/liikumine), sest mõtlematult lihtsalt lahmides võib lisaks end lausa vigastada (randmed on käege löömisel nõrk koht). Aga kui tehnika selge, siis päris mõnus :blink:. KAHJU, et jõusaalides pole praktiliselt kusagil poksikotti :D.

no nii hull see vast ka nüüd pole. Eks tehnika annab juurde aga harrastajana kotti taguda saab ka ilma treenerita. Eks siin tuleb jällegi common sense mängu, et kui peksad ühte moodi ja järgmised 2 nädalat randmed valutavad siis peaks ka ehk igaüks aru saama, et samal viisil kotti taguda ei ole mõtet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
no nii hull see vast ka nüüd pole. Eks tehnika annab juurde aga harrastajana kotti taguda saab ka ilma treenerita. Eks siin tuleb jällegi common sense mängu, et kui peksad ühte moodi ja järgmised 2 nädalat randmed valutavad siis peaks ka ehk igaüks aru saama, et samal viisil kotti taguda ei ole mõtet.

Ei oleks nii kindel , äkki peab seda lihasevaluks ja annab veel indu juurde :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui tehnikat ei ole, siis on oht ennast vigastada ja kasu ka pole - smõttes võiks lambist käte ja jalgadega vehkida. Parem mitte valesti lööma õppida. Ma ei pea silmas, et hullult harjutama peaks. Kui eesmärgiks niisama natuke koti toksimine, siis 1-2 trennist piisab, et kui pea lahti, siis idee üles võtaks.

Edited by jrx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas poksimise (poksikotiga) võib ka lugeda aeroobse trenni alla?

See sõltub ikka täiesti sellest, kuidas sa koti peal töötad. Koti tagumine võib tähendada tundidepikkust tehnika lihvimist ja ka maxpulsiga intervalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole küll kunagi kellegi käest õpetust saanud kuidas lüüa, vaatasin netist natukene õppevideosid ja nüüd kasutan just poksikotti enne jõutreenigut soojenduseka. Minu meelest teeb küll väga hästi soojaks, ei pea ju täiest jõust rapsima, võib ju soojenduseks lihtsalt seda koti " hellalt nügida".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×