Jump to content
Sign in to follow this  
vedursiil

sõbraga "võidu vormi", kihlvedu

Recommended Posts

Tere,

tuli ühe sõbraga plaan ennast käsile võtta ja 3 kuuga vormi (või vähemalt midagi sinnapoole) ajada. Eesmärgiks siis langetada kaalu, olla vormis ja ennast lihtsalt tervemana tunda. Motivatsiooniks plaanime vedada kihla raha peale ja mitte just väiksele summale.

Siin aga tekkis takistus - mille peale me täpselt kihla peaksime vedama? -Kes kaotab rohkem kilogramme? Meie kaalud pole võrdsed ja siin tekiks ühel eelis. -Kes kaotab protsentuaalselt rohkem kaalus? Siin võib probleemiks tulla see, et võidule orienteeritud mees võtab kaalu langetamise ainueesmärgiks, jättes tervisliku elemendi tahaplaanile.

Võitja peaks olema see, kes näitab selle aja jooksul üles enim distsiplineeritust toitumisel ja treenimisel. Oskab keegi nõua anda, kuidas seda mõõta/võrrelda? :)

tänud ette,

J.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bikiinivoor ja 10 erapooletut tsikki, kes hindavad teie before and after shote.

Ilmselt oleks mõtekas teha mingi "kümnevõistlus", kus võtate tõesti 10 erinevat asja, mida mõõdate/vaatate. Lõpuks loete iga alavõidu punktid kokku ja võitja selgunud.

Miks mitte võtta aladeks näiteks rasva% langus, lõuatõmbed, sõudeergomeeter (aja paranemine, omavahel pole vist väga mõte võidu panna), rinnalt surumise paranemine ( % taaskord kehakaalust vm) jm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oleme mõlemad ~100 kg, 180 cm, vanused 27 ja 28. Mina olen lihtsalt tiba suurema kondiga ja vanast ajast ka väike trennipõhi all.

Mis teie vanus, pikkus ja kaal on?

Kui kaal on normaalne siis pole mõtet võidu kilosid kaotada.

Näiteks biitsepsi arengu kohta ei saa ka kihla vedada, kuna 3 kuud on liiga lühike aeg ja see näiline areng võib tuleneda mõõtmisveast.

Arvatavasti oleks kõige targem võrrelda näiteks kätekõverduste arvu suurenemist, surumises korduste arvu suurenemist, 3 kilomeetri jooksus aja paranemist jne. Paraku võib sõber kasutada salarelvana kreatiini ning see teeb asja ebaausaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enne treeningute alustamist tehke näiteks rinnalt surumises, jõutõmbes ja kükis max sooritused ning võrrelge neid siis hiljem uuesti - kumb rohkem juurde suutnud on punnitada sooritusele võidab vms :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Korraldage hääletus. Saatke pildid nüüd ja pärast siia fitnessi. Pakun, et see on parim varjant.

See on vist tõesti parim variant.

Samas see 10-võistluse idee oli ka päris huvitav. Lamades surumise saaksite arvutada wilksi kalkulaatori järgi, mis asub ka siin lehel "tööriistad" all.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Max tulemuste võrdlemine näiteks enne ja peale dieeti. Siis võite biitsepsid ära mõõta enne ja pärast. Kellel väiksem rasvaprotsent, rohkem alles lihast ja jõudu, see on võitja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. kaal, pikkus ja rasva% enne võistluse algust.

2. max tulemused 3-võistluses (kükk, surumine ja jõutõmme). igal alal 3 katset nagu ikka. parim tulemus kirja ning arvutada ümber ka Wilksi punktidesse.

3. kaal, pikkus ja rasva% pärast võistlust 3 kuu möödudes.

4. ja sama 3-võistlus.

5. tingimus võiks muidugi olla, et kõik 3 kuud harjutate mõlemad täpselt ühe ja sama kava järgi (jaotus, seeriate ning korduste arv samuti ning mitte jõutõstjate kava).

Selline arvamus siis :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Visuaalne hindamine oleneb liiga paljudest kõrvalmõjudest - valgus, poseerimisoskus, hindajast endast, hinnatavate kehaline välimus (oletan, et rasva% pole neil mitte ühesugune), geneetika, jne jne. Ma pakuks ka pigem välja rasva% vähenemist ja jõunäitajate mõõtmist enne ja protsentuaalset kasvu pärast 3-e kuud (oletan, et jõud pole samuti 100% teil identne).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Visuaalne hindamine oleneb liiga paljudest kõrvalmõjudest - valgus, poseerimisoskus, hindajast endast, hinnatavate kehaline välimus (oletan, et rasva% pole neil mitte ühesugune), geneetika, jne jne. Ma pakuks ka pigem välja rasva% vähenemist ja jõunäitajate mõõtmist enne ja protsentuaalset kasvu pärast 3-e kuud (oletan, et jõud pole samuti 100% teil identne).

Before and after shoti järgi saaks ju hästi hääletuse teha...

Samas ruumis sama valgusega teeks pildi, hinnata siis pigem muutust kui kes parem välja näeb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tehke pildid (sama valgus ja pildistaja..) nyyd. Kolme kuu p2rast tehke uuesti (samadel tingimustel) ja pange pildid (kombineerige end k6rvuti...enne ja p2rast) rate.ee sse. Lisage juurde seletus, et teil on v6istlus. Vastasel juhul paljud meist ei kipu yldse hindama. Mina n2iteks, kui ma 10 palli panna ei saa (pilt ei r22gi minuga...), siis ma j2tan yleyldse hindamata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tuleks ka mõelda, mis poosidega pildid teha.

Topeltbiitseps eest ja topelt biitseps tagant annab ysna hea ylevaate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaesed mehed, peavad veel poseerimist ka hakkama harjutama ... Selliste nõudmiste peale jätavad nad oma katsevõistluse sootuks pooleli :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 kg on 180 cm pikkuse kohta üsna palju, seega oleks mõistlik võistelda siiski kaalulangetamises. Normaalne keha mehele 180 cm juures oleks kuskil 75-80 kg. Kuna kaalulangetamine nõuab õiget toitumist ja õiget trenni, siis minu arvates on kaalumuutus väga õige riistapuu, millega mõõta arengut. Näiteks võttes korraliku toitumiskava ja teha regulaarselt aeroobset trenni, siis kilod peaksid mõistliku kiirusega vähenema. Peale selle, et rasv kaob, tulevad lihased järjest rohkem nähtavale.

Tundub, et osad eelnevad postitajad on teinud vaid nalja.

Oleme mõlemad ~100 kg, 180 cm, vanused 27 ja 28. Mina olen lihtsalt tiba suurema kondiga ja vanast ajast ka väike trennipõhi all.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaalulangetamine võimaldaks üsna palju sohki teha. Mina ntx suudan nädalaga 10% kehakaalust kaotada kui vaja. See ei tähenda, et see oleks tervislik või et seal mingit erilist rasvakadu oleks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tehke mitu erinevat testi:

1) Pakutud kolmevõistlus

2) 60m/100m jooks

3) 1500m jooks

4) Kaalulangus/rasvaprotsent

5) Visuaalne hindamine

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. mõlemad sõudke sama distantsi aja peale. Kolme kuu pärast võidab see, kes on suurema arengu teinud protsentuaalselt.

2. osalemine rahvajooksul/parem aeg võidab.

3. Kui viitsite jõusaalis ka käia, siis 50kg kangiga rinnalt surumine/kes rohkem surub, on võitja.

Edit: kõhuümbermõõt kah :P

Edited by Vallur

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. mõlemad sõudke sama distantsi aja peale. Kolme kuu pärast võidab see, kes on suurema arengu teinud protsentuaalselt.

2. osalemine rahvajooksul/parem aeg võidab.

3. Kui viitsite jõusaalis ka käia, siis 50kg kangiga rinnalt surumine/kes rohkem surub, on võitja.

Edit: kõhuümbermõõt kah :P

Siis oleks abiks ju esimesel korral aeglasemalt sõuda;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×