Jump to content
Sign in to follow this  
saastavaba

Rinnalt surumise areng kuus

Recommended Posts

Tere, sooviksin rinnalt surumise tulemust parandada. Mitu kg võib kuus normaalse treeningu(töötan nädalas korra kogu keha läbi) ja toitumisega nn "tõstejõudu" juurde tulla, arvestades et tegu on algajaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere, sooviksin rinnalt surumise tulemust parandada. Mitu kg võib kuus normaalse treeningu(töötan nädalas korra kogu keha läbi) ja toitumisega nn "tõstejõudu" juurde tulla, arvestades et tegu on algajaga.

See on täiesti individuaalne.Keegi ei oska sulle öelda, kui palju sul raskust juurde võib tulla normaalse treeninguga.

Hakka trenni tegema ja küll siis ise teada saad.

Edited by Karlfunkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellist jäävat ja konstantset suurust ei olegi, et nüüd iga kuu hakkab mingi teatud arv kilosid juurde tulema. Algul tuleb rohkem ja hiljem järk-järgult areng aeglustub. Mul esimese aastaga tuli u. 30 kg juurde (sellest 20 kg esimese 6 kuuga). Nüüd teise aastaga võibolla tuleb 12,5 kg ära (senini 10 kg, aga aega on veel 3 kuud), rohkem ei looda.

Edited by Capricorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njah, tüüpiline alguse asi, et palju tuleb juurde jne. Minul tuli algul esimese 4-5 kuuga 35kg, aga see oli pigem endise jõu taastumine ja mingi piirini jõudmine, sealt edasi ei tulnud aga maxile mittemidagi juurde pea 3a, sest oli vigastus. Niiet eks kõik kinni ikka treeningmetoodikas ja geneetikas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 aastaga on 50kg suht reaalne, aga kuuga mingi 10kg ma pakun.

Tahad öelda et kui trenni algul lähed lükkad mingi 60 üles ja aasta pärast juba 110???

natuke palju ei ole w või sul oli nii?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tahad öelda et kui trenni algul lähed lükkad mingi 60 üles ja aasta pärast juba 110???

natuke palju ei ole w või sul oli nii?

Ütleme nii ,et tõsine talent peab antud juhul olema ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tahad öelda et kui trenni algul lähed lükkad mingi 60 üles ja aasta pärast juba 110???

natuke palju ei ole w või sul oli nii?

See täiesti reaalne, kui kui normaalne geneetika, ja järjepidevalt ja tõsiselt trenni teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasvueas, korraliku trenniga ei ole midagi võimatut pakun, isegi umbes sinnakanti kunagi nooruses saanud, no võibolla läks pisut kauem, aga ju pole ka geneetika midagi erilist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, kes päris algajad on ja sealt 50 kg pealt alustavad, siis korraliku trenniga on võimalik ikka üpris kiirelt tulemusi parandada. Ise pakun, et reaalne oleks algajal maksimu raskust tõsta aasta jooksul nii umbes 30 kg. Muidugi võib olla erandeid. Isegi kui korduste arv tõuseb väiksemate raskustega tunduvalt ei pruugi jõu areng järgi jõuda. Päris esimesed kuud ei ole eriti raske 5-10 kg kuus max raskust tõsta, aga mida aeg edasi seda rohkem ja kauem peab jõu kasvuks vaeva nägema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loomulikult kui mingil põhjusel peaks tekkima tahtmine just lamades surumist eelisarendada ning treenida maksimaalse jõu saavutamise põhimõtete järgi (lühikesed seeriad jne), siis võib jõu juurdekasv olla suurem kui näiteks minu puhul esimese 30 kg aastaga, ma treenisin eesmärgiga lihasmassi kasvatada ning treenisin tervet keha enam-vähem võrdselt. Siiski mingil perioodil sai surumist natuke rohkem tehtud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No, kes päris algajad on ja sealt 50 kg pealt alustavad, siis korraliku trenniga on võimalik ikka üpris kiirelt tulemusi parandada. Ise pakun, et reaalne oleks algajal maksimu raskust tõsta aasta jooksul nii umbes 30 kg. Muidugi võib olla erandeid. Isegi kui korduste arv tõuseb väiksemate raskustega tunduvalt ei pruugi jõu areng järgi jõuda. Päris esimesed kuud ei ole eriti raske 5-10 kg kuus max raskust tõsta, aga mida aeg edasi seda rohkem ja kauem peab jõu kasvuks vaeva nägema.

Nii on jah, ja kunagi kui ei ole meeletult hea geneetikaga isik ja ei ole plaani võistelda, siis saad aru, et see number on jumala savi kangil, oluline, et saab lihase läbi (loomulikult mingi raskus ikkagi tuleb ka siis juurde, kuid alati saab surumise panna teiseks või kolmandaks harjutuseks, et vältida suuri raskusi ja vigastuste ohtu).

Olen täheldanud, et sellised tavalised jõusaalikülastajad jäävad kuskil 150kg kandis toppama, siis on vaja ilmselt kavas mingeid muutusi hakata tegema, kes näeb et tahab ikkagi võistelda vms, on selline arengu seismajäämine õige koht spets kavade poole vaatama hakata. Samas paljud saavad ennem seda numbrit aru, et pole väga mõtet lammutada:-P Kui saaks ise ajas tagasi minna, siis võtaks rahulikult ja keskenduks tehnikale, mitte numbrile.

Edited by Alfonze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saali minnes mingi aasta tagasi lükkasin rinnalt 35 või 40 kg :) , Praegu peaks 85-90 kg 1 x ära minema. Treeningseerjad 70 ga , aga üldse rahul pole ;)

Arvestades su vanust, oleks sul üsna korralikult juurde tulnud ka ilma trenni tegemata. ;) Ehk siis kasvueas ei saa seda eriti hästi võrrelda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need kilod, mis algul juurde tulevad, on oskus suruda. Olen võidu peale surunud mehega, kes on minust mitu korda tugevam (igas lihases) aga ta lihtsalt ei olnud ennem surunud rinnalt ja ma võitsin teda, kuigi olin fyysiliselt palju nõrgem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina leian,et see on siiski väga individuaalne, endal on 6 kuuga rinnalt surumise max tõusnud 85-lt 135ni. Tundub suur areng, kuid enda kehakaalu juures ma seda väga üle ei tähtustaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arvestades su vanust, oleks sul üsna korralikult juurde tulnud ka ilma trenni tegemata. ;) Ehk siis kasvueas ei saa seda eriti hästi võrrelda.

Nojahm , aga ma olen päris kindel , et ilma trennita ma üle 50 praegu ei suruks.Ainevahetus on mul halb ning ,kui üldse ei treeniks siis läheksin tagasi ülekaalu ja vaevalt sealt ka jõudu ju tuleks.. pikkust pole ka ühtegi cm. juurde tulnud

Edited by noPAINnoGAIN

Share this post


Link to post
Share on other sites

viimase 4 nädalaga olen arenenud seeriate tegemisega kokku 15kg,lihtsalt tõstsin raskusi vaatasin et liiga kerge,järgmine nädal panen veel 5 kg ja nii edasi,hetkel siis 90kg 3x seerjaid

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sellist jäävat ja konstantset suurust ei olegi, et nüüd iga kuu hakkab mingi teatud arv kilosid juurde tulema. Algul tuleb rohkem ja hiljem järk-järgult areng aeglustub. Mul esimese aastaga tuli u. 30 kg juurde (sellest 20 kg esimese 6 kuuga). Nüüd teise aastaga võibolla tuleb 12,5 kg ära (senini 10 kg, aga aega on veel 3 kuud), rohkem ei looda.

Mainin ära, et tuligi teise aastaga 12,5 kg. (Tegelikult on veel täpselt 1 kuu aega selle ajani kui mul 2 aastat treenitud saab, aga kuna nüüd pole 2 nädalat mitte mingisugust trenni teha saanud ja see paus jätkub veel arvatavasti vähemalt nädal aega, võibolla isegi rohkem, siis võtab pärast mitu kuud aega, et üldse endisele tasemele tagasi jõuda. ;) )

Edited by Capricorn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tahad öelda et kui trenni algul lähed lükkad mingi 60 üles ja aasta pärast juba 110???

natuke palju ei ole w või sul oli nii?

Väga võimalik. Ma olen natuke üle nelja kuuga saanud 32.5kg max-ile juurde, kuid see ei olnud mitte hiljuti vaid enda jõusaalitrenni algusaegadel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
läksin oktoobris jõusaali, lükkasin muidi nii 50-55kg ära aga nüüd teen seeriaid 80-85kg'ga

30kg 3 kuuga, see on ka päris hea.

Näitab jällegi, et kõik (mõistlikkuse piires) on võimalik. Tee aga kükki ka, ning küll see rinnalt surumine sul kasvab.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere, sooviksin rinnalt surumise tulemust parandada. Mitu kg võib kuus normaalse treeningu(töötan nädalas korra kogu keha läbi) ja toitumisega nn "tõstejõudu" juurde tulla, arvestades et tegu on algajaga.

Kui oled algaja siis esimesel aastal tuleb sul jõudu mühinal. Hiljem jääb asi toppama. Pea meeles, et kui tunned et areng jääb seisma tuleb muuta kava või treening stiili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui alustasin jõutreeninguid siis surusin rinnalt 50kg, praegult läheb 115kg üles. Trenni olen teinud 1a 4kuud. Ei saaks öelda, et mingi väga hea areng, kuid ise olen suhteliselt rahul. Alguse poole olid need trennid kuidas olid, õnneks avastasin selle portaali ja selle kaudu olen palju targemaks saanud nii toitumise kui ka treeningu suhtes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×