Jump to content
Sign in to follow this  
rixu

Abi kavaga.

Recommended Posts

Mis raskustega peaksin trenni tegema, kui kava on selline

LINK

Kas peaksin valima raskuse, millega suudaksin kõik seeriad ära teha või siis alustama kergema raskusega ning iga seeriaga seda suurendama ( püramiidi süsteemis)

Mõtlesin ,et esimesel päeval teen veel pulloverit ning jalapäeval ka jalapressi.

Tundub see kava üldse normaalne olevat?

Ette tänades.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See on hea kava küll, palju baasharjutusi ning ilmselgelt eeldab see püramiidisüsteemi (osade harjutuste puhul).

Share this post


Link to post
Share on other sites

50-60 :D see on liiga vähe, pigem 70-80

Share this post


Link to post
Share on other sites
50-60 :D see on liiga vähe, pigem 70-80

Alati saab ju võtta kuldse kesktee. Ehk 60-70 %. Aga samas see mis me siin foorumis praegu sulle numbreid laksame, see on tühine selle kõrval mida sa ise prooviksid. Maximus võib öelda 80 %, Bonsuna kasvõi 100%, aga kui sa ise ei jõua teha kellegi teiste antud numbrite järgi siis nii ongi. Parem proovi ja katseta ise, ega muidu lihas ei kasva !

Edited by varvas

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kuulge, milleks protsentidest rääkida. Las mees teeb sellise raskusega neid harjutusi, kus jõuab kõik seeriad ja kordused tehtud ja tunneb, et lihas on täna kõva vatti saanud ja kui juurde panna, siis ei jõua kõiki seeriaid-kordusi ära tehtud. Selline on ideaalne raskus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×