Jump to content
Sign in to follow this  
Shox

Green Tea

Recommended Posts

Tere!

Kuidas oleks rohelist teed kõige parem tarvitada. Päevas 2 kapslit kas hommiku ja õhtu või on parem äkki enne ja peale trenni.

Tänan!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere!

Kuidas oleks rohelist teed kõige parem tarvitada. Päevas 2 kapslit kas hommiku ja õhtu või on parem äkki enne ja peale trenni.

Tänan!

Soovitan ka pigem apteegist ostetud rohelist teed. On värskem ja tevislikum. Tablett on ikka tablett.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MIs kapslid?? ;) ;) :o Roheline tee on eelkõige jook ja seetõttu peaks seda tarvitama just vedelal kujul :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere!

Kuidas oleks rohelist teed kõige parem tarvitada. Päevas 2 kapslit kas hommiku ja õhtu või on parem äkki enne ja peale trenni.

Tänan!

Eelistan Tetley tavalist rohelist teed- mmmmm....... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaalsed vastused tänan muidu jah aga jook joogiks kapsleid kergem võtta ja ma küsisn kunas oleks kõige parem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma raksan seoses rohelise teega ühe loo ka vahele. Nimelt leidsin ühel päeval maitseainete ning muu taolise kapist rohelise tee pakikese. Tegin seda oma paar liitrit, ning jõin päeva jooksul ära. Mitte kogu päevale jaotatult, lihtsalt mingi tunni-pooleteise jooksul. Igatahes-igatahes, tahtsin jõuda selleni, et kuna muidu kohvi ega energiajooke suurt ei joo, (kohvi ei joo üldse) siis ei saa ma just palju kofeiini, ning see kogus mis teest sain, olgugi et väike, ei lasknud mul see öö magada. Kohe üldse mitte. Paar tundi olin lihtsalt voodis. Järgmine päev tuli teejoomine melde - kohe seostasin sellega.

Vot nii, aga ei tea ka, kas oli selle süü. Vahel harva läheb päevas pudel-kaks energiajooki, see küll unele mingit mõju ei avalda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mingid teadlased kunagi tegid kindlaks, et roheline tee pidi paremini ergutama, kui kohvi.

Ergutab küll. Ma ei tohi mingil juhul õhtul juua teed, kuna kui joon, siis võin rahulikult magamata öö veeta!!

Kohvi juues sellist probleemi ei ole, kuid usun, et see on inividuaalne!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mustas tees on rohkem kofeiini kui kohvis.

Kui sa sellest tsifiiri keedad, siis jah. See rohkem trellidetagune teema. Inimlikult keedetult on kohvis ikka vast rohkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tooks siis teema uuesti ülesse(ei tahtnud uut tegema hakata)

küsiks siis ,et kas 16 aastasel on mõtet neid green tea tablette võtma hakata?

Sooviks oleks siis rasvasid vähendada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tooks siis teema uuesti ülesse(ei tahtnud uut tegema hakata)

küsiks siis ,et kas 16 aastasel on mõtet neid green tea tablette võtma hakata?

Sooviks oleks siis rasvasid vähendada.

Kui sa oled kindel et toitumine + trenn on 100% kindel ja pekki kohe üldse ei lähe, ruttu-ruttu vaja saada, muidu maailma lõpp käes, maksaks kasvõi üüri raha peaasi, et alla saab, siis ikka on mõtet..

Mulle piisab paarist tassist päevas, odavam ja maitsvam ning hoian kõvasti raha ka kokku :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
tooks siis teema uuesti ülesse(ei tahtnud uut tegema hakata)

küsiks siis ,et kas 16 aastasel on mõtet neid green tea tablette võtma hakata?

Sooviks oleks siis rasvasid vähendada.

Rasvu vähendad siis, kui sööd veits vähem ja liigud nats rohkem. Lihtne, alusta sellest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Drip coffee: 115–175 mg (0.56–0.85 mg/ml)

Espresso: 60 mg (2 mg/ml)

Brewed/Pressed: 80–135 mg (0.39–0.65 mg/ml)

Instant: 65–100 mg (0.31–0.48 mg/ml) "

Normal green tea itself may contain more caffeine than coffee, but the length of infusion with hot water and the amount of time you use the green tea leaves can greatly reduce your caffeine intake. Experiments have shown after the first 5 minutes of brewing, Green Tea contains 32 mg caffeine. But if the same leaves are then used for a second and then a third five minute brew, the caffeine drops to 12 mg and then 4 mg.

Tea also contains theanine and the stimulant caffeine at about 3% of its dry weight, translating to between 30 mg and 90 mg per 8 oz (250 ml) cup depending on type, brand and brewing method. Although tea contains more caffeine than coffee, a typical serving contains much less, as tea is normally brewed much weaker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma olen täheldand, et roheline tee hoiab keha pikalt soojana olenemata kohvis sisalduvast suuremast kofeiini kogusest.

Milline on seos sooja tunde ja kaalu langetuse vahel?

Et kui põlemisprotsessi lisada NOS-i, põlemine aktiviseerub, soojust eraldub rohkem, aktiivsem keskond nõuab rohkem energiat, bensiin NOS koostoimel väljastab rohkem energiat.

Kas kuidagi nii võiks protsessist aru saada?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma olen täheldand, et roheline tee hoiab keha pikalt soojana olenemata kohvis sisalduvast suuremast kofeiini kogusest.

Milline on seos sooja tunde ja kaalu langetuse vahel?

Et kui põlemisprotsessi lisada NOS-i, põlemine aktiviseerub, soojust eraldub rohkem, aktiivsem keskond nõuab rohkem energiat, bensiin NOS koostoimel väljastab rohkem energiat.

Kas kuidagi nii võiks protsessist aru saada?

Heh jah, joo punast, seal kofeiini pole.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma olen täheldand, et roheline tee hoiab keha pikalt soojana olenemata kohvis sisalduvast suuremast kofeiini kogusest.

Milline on seos sooja tunde ja kaalu langetuse vahel?

Et kui põlemisprotsessi lisada NOS-i, põlemine aktiviseerub, soojust eraldub rohkem, aktiivsem keskond nõuab rohkem energiat, bensiin NOS koostoimel väljastab rohkem energiat.

Kas kuidagi nii võiks protsessist aru saada?

Roheline tee pidi just pikas pespektiivis keha külmemaks muutma ja must soojemaks. Mingi hiinameditsiini värk, et roheline annab külma energiat ja must sooja ning sellepärast pidi neid sama palju jooma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

There has been extensive studies performed in people, animals and laboratory experiments and results from these studies have suggested that green tea may have important uses and has some health conditions. Many of these studies have suggested that green tea extract boosts metabolism and may help with fat burn. A study confirmed that the use of green tea and caffeine improved weight loss and maintenance in overweight and moderately obese individuals. Another study found that weight maintenance following weight loss was not affected by green tea. (http://www.umm.edu/altmed/articles/green-tea-000255.htm)

Green tea is claimed to have possible health benefits. The healthful properties of green tea are largely attributed to their unfermented leaves and high concentration of polyphenols, chemicals with powerful antioxidant properties, which also gives it is slight bitter taste. Polyphenols’ antioxidant effects are said to be greater than that of vitamin Cs. Antioxidants work to neutralize free radicals, which are damaging compunds that are natural produced in the body or by environmental toxins, and prevents their damaging actions

Green tea has also been used in traditional Chinese and Indian medicine as a stimulant, diuretic, astringent, for health problems, flatulence, regulating body temperature and blod sugar, digestion and mental processes.

The primary mechanism of action of green tea is the catechins in green tea stimulate thermogenesis and fat oxidation by inhibition of catechol O-methyl-transferase (COMT). Catechol O-methyl-transferase (COMT) is an enzyme that degrades norepinephrine (NE), a stress hormone that releases stored energy from fat.

There has also been a noticeable increase of the metabolic rate and fat oxidation in humans in the short-term.

However, scientific studies have proven that green tea does not help people to lose tremendous weight without diet or exercise.

Niisiis, keda huvitab ja lugeda ei viitsi, siis roheline tee on väga palju uuritud ja järele testitud nö rasvapõletus aine.

Kindel on see, et ta aitab kiirendada seedimist, on väga antioksüdantide rikas(isegi rohkem neid kui C vitamiinis). Samtu on ta tervise kohapealt tähtis siis - aitab võidelda rasvapõletusest tulevate mürkidega ning üles ehitada treeningus viga saanud kudesid. Roheline tee isegi vabastab isegi hormooni (COMT), mis on aitab rasvarakkudest rasva nö kätte saada..

Siin siis tähtsaim üles toodud, mis rotteri lingis oli, loodan et oli abi :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõtsin, et see tees sisalduv koffeiin just aitab aga ok

Mingit olulist efekti ta ikkagi ei anna nagu aru saan...

Aga Shox ju tahtis teada:

"Tere!

Kuidas oleks rohelist teed kõige parem tarvitada. Päevas 2 kapslit kas hommiku ja õhtu või on parem äkki enne ja peale trenni.

Tänan! "

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mõtsin, et see tees sisalduv koffeiin just aitab aga ok

Mingit olulist efekti ta ikkagi ei anna nagu aru saan...

Aga Shox ju tahtis teada:

"Tere!

Kuidas oleks rohelist teed kõige parem tarvitada. Päevas 2 kapslit kas hommiku ja õhtu või on parem äkki enne ja peale trenni.

Tänan! "

Green tea also contains alkaloids such as caffeine, theobromine, and theophylline, which gives green tea its stimulant effects.

Caffeine has been shown to stimulate thermogenesis. Green tea extract also stimulates thermogenesis. However, it cannot solely be cannot be attributed to its caffeine content because the thermogenic effect of green tea is greater than an equivalent amount of caffeine. Studies have shown that green tea has thermogenic properties beyond that of caffeine’s content. Therefore, green tea, containing tea catechins and caffeine, acts at various steps of modulatory pathways, that is, via phosphodiesterase, and via catechol O-methyl-transferase (COMT), and in this way exerts a thermogenic and possibly an anti obesity effect (Diepvens, 2007).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×