Jump to content
Sign in to follow this  
wicked

jõutsükkel läbi, mis edasi?

Recommended Posts

kohe kohe on saamaa läbi jõutsükkel. kava oli jaotatud neljaks,kaks trenni, üks puhkus, kolm trenni, üks puhkus, kaks trenni jne st nädalas siis viis korda saalis. kokku siis 2 kuud niimoodi.

rinnalt surumise ja kükkamise raskused on kövasti suuremad, st areng on olnud nende lihaste puhul hea, kuid näiteks lõuatõmme ja military press ei muutunud eriti, ilmselt tegin midagi valesti.

õla ja selja päev nägid välja järgnevad.

õlg ja triitseps

surumine kukla tagant 1.nädal(12,8,6,5,4) 2.nädal(12,8,6,4,2) 3.nädal(12,8,4,3,2,2) 4.nädal(12.6.4.2.1.1)

surumine eest(military press)1.nädal(12,8,6,5,4) 2.nädal(12,8,6,4,2) 3.nädal(12,8,4,3,2,2) 4.nädal(12.6.4.2.1.1)

lendamine hantlitega küljele(10,8,6)

kitsalt surumine kangiga(12,8,6)

patsiga tõmbed kuklatagant(12,8,6)

rööbaspuudel surumine(lisaraskusega)25 ilma raskuseta ja 4x20(15kg lisaraskuseg)

selg

lõuatõmbed laia haardega(15,12,10,10,10)

kangiga tõmbed vastu kõhtu1.nädal(12,8,6,5,4) 2.nädal(12,8,6,4,2) 3.nädal(12,8,4,3,2,2) 4.nädal(12.6.4.2.1.1)

trenazöril kukla taha tõmbed1.nädal(12,8,6,5,4) 2.nädal(12,8,6,4,2) 3.nädal(12,8,4,3,2,2) 4.nädal(12.6.4.2.1.1)

traktor või hantliga tõmbed1.nädal(12,8,6,5,4) 2.nädal(12,8,6,4,2) 3.nädal(12,8,4,3,2,2) 4.nädal(12.6.4.2.1.1)

pull over 3x10

õlakehitused kangiga eest ja tagant(12,8,8)

samas küsin ka kohe ära, et mis treeninguga edasi peaskin jätkama, jõudu vist pole mötet jälle teha, või on?

tunnen et ei jaksa väga enam pikki seeriaid teha kergemate raskustega, kas see on tingitud sellest olen harjunud tegema lühikesi seeriaid?

aeroobset pole ka eriti teinud selle 2 kuu jooksul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul tekkisid kahtlused, kas tegemist on ikka õige jõutsükliga? :huh:

Kordused vastavad igati jõutsükklile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

osad harjutused olen tõesti teinud suurmate korduste arvuga, kuna raskema raskusega kipub tehnika alt vedama, st ei saa/jaksa puhtalt sooritada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Military pressi tulemus jääb sul deltalihaste arengu taha ja lõuatõmbes kasuta vähem kordusi, aga tee lisaraskusega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aga mis trenni ma nüüd edasi peaksin tegema, et jõud säiliks, ning et kaalu natukene alla saada?

kas näiteks jooksu trenn+nö metsajõusaal(lõuatõmbed, kõhulihased, kätekõverdused, jne)

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga mis trenni ma nüüd edasi peaksin tegema, et jõud säiliks, ning et kaalu natukene alla saada?

kas näiteks jooksu trenn+nö metsajõusaal(lõuatõmbed, kõhulihased, kätekõverdused, jne)

Soo veits vahem, vaata et sa kergemaid raskuseid kasutama ei hakka ja aeroobsega pole m6tet liialdada, piisab kui tuled bussi pealt 1-2 peatust varem maha ja jalutad!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mõtlesin, et peaks tegelt rattaga trennis käima hakkama, kuna liigun siiski autoga.

aga trenni peaks tegam hakkama kuidas, kas korduseid suurendama, vöi samamoodi jätkama?

Edited by wicked

Share this post


Link to post
Share on other sites
mis mõttes õige jõutsükkliga?

Sa ütlesid, et sul jäi just areng puudu lõuatõmbamisel. Ma ise oleks su lõuatõmbed pigem lahterdanud kuhugi reljeefitsükli omasse. Aga mida mina ka tean :huh: Ise tegin oma jõutsükli ajal nii, et sidusin endale 15kg otsa(ise 177cm ja 70kg) ja siis tegin seeriaid 4x5. Kui enne jõutsüklit tegin umbes 12,10,8 siis pärast jõudsin 13,11,11.

Share this post


Link to post
Share on other sites
See mis sa siia kirja panid ongi mahutreening.

Ta mõtles vist mahutreeningu all 10X10 varianti e. Saksa mahutreeningut.

Kust ma tean seda? Wicked küsis minult seda kava. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×