Jump to content
radiohead

hüppe treening programm

Recommended Posts

Olen juba tükk aega netist ja igalt poolt otsinud mõnda hüpetreening programmi, mida saaks harrastada kodus ,oma toas.

Põhimõtteliselt ma võin käia ka väljas neid harjutusi tegemas kui sellega tulemus tõesti hea on. Foorumites kolades leidsin sellise programmi nagu air alert 3 , mida osad kiitsid väga , kuid oli ka neid kes ütlesid et see on mõtetu teleturu saast.

Nii siis , vajan mõnda programmi millega hüpet tunduvalt arendada.

Endast siis nii palju et olen 15 a. poiss. käin regulaarselt võrkpalli trennis ,vähemalt 3 korda nädalas. pikkust nagu on aga oleks hüpet kõvasti juurde vaja.

Nii et soovitage mõnda head programmi , mis korralikult läbides toob kaasa hea hüppevõime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Air alert pidavat surmav olema. Aga abi pidavat ka olema ikka :D

Ise mõtlesin ka tegema hakata seda, aga pole aega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olen juba tükk aega netist ja igalt poolt otsinud mõnda hüpetreening programmi, mida saaks harrastada kodus ,oma toas.

Põhimõtteliselt ma võin käia ka väljas neid harjutusi tegemas kui sellega tulemus tõesti hea on. Foorumites kolades leidsin sellise programmi nagu air alert 3 , mida osad kiitsid väga , kuid oli ka neid kes ütlesid et see on mõtetu teleturu saast.

Nii siis , vajan mõnda programmi millega hüpet tunduvalt arendada.

Endast siis nii palju et olen 15 a. poiss. käin regulaarselt võrkpalli trennis ,vähemalt 3 korda nädalas. pikkust nagu on aga oleks hüpet kõvasti juurde vaja.

Nii et soovitage mõnda head programmi , mis korralikult läbides toob kaasa hea hüppevõime.

Kasuta otsingut, siin foorumis on sellest kordi-kordi juttu olnud!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
tuleb küll jah, aga mitte nii palju kui mõne treening programmiga .

Mis te arvate ?

On mõtet AA3 läbi teha ?

kahju see ju ikka ei tee, või mis

Kahju see ei tee kui teed ennem korralikult keha soojaks. Põlvedega ole eriti hoolas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Räägid äkki lähemalt, mis see AA3 on?

hüppe arendamiseks loodud programm, mis ei ole kuigi hästi küll pole koostatud sest seal on algajatele kui ka edasi jõudnutele täpselt sama programm. Osade ekspertide hinnangul on see programm alla igasugust arvestust kuid mõned inimesesd , kes on selle läbinud , kiidavad seda vägagi.

Siin on air alert 3 eestikeelne tõlge:

http://streetball.ee/downloads/airalert.doc

Ja see on ingliskeelne doc formaadis VJB :

http://t-lab.planet.ee/VerticalJumpBible.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga ma ei saa aru et mis vahe on burnoutsil ja thrust upsil.

see on siis AA3 programmist.

sai siis ise AA3 kolm suve tagasi 9nda nädalani tehtud.Teadmiseks niipalju,et hüpet andis mulle metsikult,lisaks 100 meetri stardis nagu plahvatasin pakkudelt minema.Sügiseks oli powerit hirmsalt.Ka säär muutus tükimaad jämedamaks.Peast enam kava ja nimetusi ei mäleta aga anna selgitusi burnouti ja thrust upi kohta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sai siis ise AA3 kolm suve tagasi 9nda nädalani tehtud.Teadmiseks niipalju,et hüpet andis mulle metsikult,lisaks 100 meetri stardis nagu plahvatasin pakkudelt minema.Sügiseks oli powerit hirmsalt.Ka säär muutus tükimaad jämedamaks.Peast enam kava ja nimetusi ei mäleta aga anna selgitusi burnouti ja thrust upi kohta.

Kas enne kui AA3 tegema hakkasid, olid ka trenni teinud?

Kui olid , siis kui kõvasti.

Sa siis ei mäleta enam mis vahe Thrust upil ja Burnoutsil oli?

mõlemad harjutused on säärelihastele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tantsija seisukohalt võin anda mõned soovitused, mis aitavad and hüppele kõrgst lähtuvalt tõukest:

1. arenda hüppeliigest ja jalalaba lihaseid. Seisad ja hakkad kõigutama end üles alla (poolvarbale ehk "kikivarvukile"), nii et liikumine toimub üles toimub hüppeliigesest.

2. enne tõuget ülesse võta hoogu läbi küki (plié). Saad seda suurema hüppe mida rohkem mõtled, et vaagen jääb enda alla (torso ja kandade suhtes) ehk siis hüppad nagu kahe seina vahel.

3. läbi võimalikult sügava plié hüpe täis jalalaba tõukest annav veel kõrgust juurde. See et sügavasse ´pliésse (kükki) minnes ei tõuse kannad õhku. Selleks on hea kui on "pikk" hüppeliiges. Selleks tasub hüppeliigest venitada.

Loodan, et mõtled natuke ka nende asjade peale. Omast kogemusest võin öelda, et need on aitanud mind tohutult, kuna tantsus on suured ja kõrged hüpped väga olulised. Kui muidu ei usu sellesse tehnikasse, siis kas või mõelge, kui kõrgele suudavad hüpata balletitantsija, eriti mehed.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga ma ei saa aru et mis vahe on burnoutsil ja thrust upsil.

see on siis AA3 programmist.

Ma sain sellest niimoodi aru, et thrust uppe tehes ei kasuta varvaste abi, aga burn outse tehes aitad varvastega kaasa. Ma kindel ei ole, et see täiesti õige on, sest thrust upside kordused ja seeriad tundusid mulle ülilihtsad.

Ma tegin ise ka AA3 kunagi, aga sain kaks kergemat sorti vigastust järjest ja siis enam ei viitsinud teha. Ma muid harjutusi jaksasin teha, aga calf raises läks raskeks kuskil 6. nädalal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas enne kui AA3 tegema hakkasid, olid ka trenni teinud?

Kui olid , siis kui kõvasti.

Sa siis ei mäleta enam mis vahe Thrust upil ja Burnoutsil oli?

mõlemad harjutused on säärelihastele.

1)Jah,mängisin pidevalt kossu ja vahel sai jõusaalis kükke tehtud.Et sellesmõttes ise arvan et korralik baas oli ennem juba all.

2)Otsisin siis oma vana kava välja ja leidsin harjutused üles.

Thrust Up-harjutust tee nii,et põlved oleksid "lukustatud",st.põlved ei tohi liikuda.Algul tundud endale ka väga imeliku harjutusena,kuna jaksasin maast tõusta vaevu 10cm,kuid sellisena see harjutus välja näeb.hüppad üles vaid labajalgade jõuga.

Burnouts-Tõused varvaste peale ja hüppad siis üles,aga taas jalad on sirged,mitte ei kõverda!kandu maha ei lase!ja hüppadki terve seeria aja niimoodi varvastel!nagu hüppad hüppenööriga,seal seisad ka juu varvastel.

NB!Seeriate vahel tee kindlasti jalale venitusi.see on üks tähtsamaid asju selle trenni juures.peale harjutuse lõppu tegin ise nii,et istusin toolile või olin nii,et sääremarjad oleksid lõdvad ja siis mudisin neid mõlemiltpoolt oma 5 minutit.harjutuste juures on ka väga tähtis see,et võtad endast maksimumi.algul on see raske aga pärast saad ise aru,et see on kasulik.lisaks tasub sul iga päev kõvasti liikuda.ise mängisin iga päev kossu ka ja üritasin siis maksimaalselt pingutada ka trenni päevade vahel.

hüppevõimest niipalju,et kusagil 80% hüppest tuleb tuhara ja reie lihaste arvelt.seepärast on ka see kükis üleshüppamine äärmiselt vajalik,mis ausalt öeldes siiski põlvedele hakkab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×