Jump to content
kid

kohupiim või proteiinipulber?

Recommended Posts

ei, saast ei ole aga kui mu mälu nüüd ei peta siis ühes on süsikaid rohkem ja valku vähem (võivad varieeruda vastavalt tootjale) Aga jah, puhas RASVANE kohupiim on parim.

aga mis see valgu ja süsika vahe peaks olema kui poes jälgida??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohh jessas, valgud on ka kiired ja aeglased ve? Nagu süsikadki?

Aga kas tuunikala sees on normaalne valk? Ja mis valk kodujuustu sees on? Kas seda kiiret valku siis üldse tavatoidus pole? P.s. ma ei taha massi kasvatada, tahan lissalt sportlikku välimust ja olen naisterahvas, kas sellisel juhul pean üldse muretsema, mis sorti valku omale sisse ajan või on see pm ükskõik?

Üldiselt ma magusat kohupiima ei tarbi, seal on mõttetu rafineeritud suhkur sees. Kui tahan maiust, keeran maitsestamata kohupiimale või jogurtile kookoshelbeid sisse. Suht mämma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kalavalk ja kodujuustus olev kaseiin on "kitsa ja vihase" keha ihalejale parim variant :lol:

mismõttes"kitsa ja vihase", kas need pärsivad lihase kasvu??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, paluks veel selgitust. Ma saan aru, et piimas on siis vadakut ja kaseiini. Kuskilt uurisin, et kalgendamise käigus jääb vadak sinna vedeliku sisse. Kas siis petis on ainult vadak? Ja kas on veel mõni igapäevane toiduaine, mis sisaldab kiiret valku? Kas kiireid valke on peale vadaku veel (munas äkki?)?

Ja siis ühtlasi, kas keegi on üldse näinud petti müügil kuskil? :lol: Vanasti sai seda kogu aeg joodud, aga nüid müüakse ainult keefirit.

Ja siis seda ka, et kuidas te muna valmistate? Lugesin kuskilt, et (krõbedaks) praadida pole hea, sest siis munavalk ei omastu. Samuti, et väga pikalt keeta ei tohi, kollane peaks keskelt veidi vedel olema. Mulle vedel kollane täitsa maitseb, aga mul õnnestub vbl kord nädalas neid mune nii keeta, et need 10ks minutiks pliidile podisema ei unu :lol: Ja praemuna on minu puhul tänuväärseks võimaluseks oma rasvad kätte saada. Kui praemuna ka enam ei sööks, peaks pekikuubikuid ostma hakkama :lol:

Edited by punu

Share this post


Link to post
Share on other sites
ikka tuutut..........mis vahet sel on???

Mis tuutus halba on?? Ise ka söönd seda kogu aeg või siis 220g Farmi kohumiima koos rosinatega 12kr.

Miks tavaline kohupiim parem???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mis tuutus halba on?? Ise ka söönd seda kogu aeg või siis 220g Farmi kohumiima koos rosinatega 12kr.

Miks tavaline kohupiim parem???

Tuutudes on valke tunduvalt vähem ja suhkurt rohkem(suhkru osas pole kindel).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pärsivad ?! :)

Aeglased valgud peaks kuivemat kehaehitust soosima. Võimalik et selle arvel jääb massis tulemusi vähemaks.

et siis kui tahan massi siis on just hea tuutu, poolkõva muna, piim.....kuid mis oleks veel nagu eriti super head pommid et saada suureks ja tugevaks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selle munajutu osas julgen kahelda - enamik munavalku on munavalges ja niipea kui see munavalge läheb kõvaks, on valgud denatureerunud, ega nad sealt edasi enam kuhugile rohkem ei denatureeru.Niiet valgu imendumise osas vahet pole, kas keedad 5 või 15 minutit.Ja kiiresti imenduvad valgud lisaks vadakule on veel sojavalk ja osad lihavalgud ning gluteen, ehk nisuvalk.Lihas on palju erinevaid valke, niiet sellel pole mingit ühtset imendumisnäitajat.Munavalk on ka küllatki kiiresti imenduv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
enamik munavalku on munavalges

Protsentuaalselt on rohkem valku ikka kollases. Kuna munas on valget ca 2x rohkem, siis tuleb jah valgest ühe muna kohta rohkem valku, aga mitte väga palju rohkem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Protsentuaalselt on rohkem valku ikka kollases. Kuna munas on valget ca 2x rohkem, siis tuleb jah valgest ühe muna kohta rohkem valku, aga mitte väga palju rohkem.

ja see kollase valk on kiire või aeglane

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja siis ühtlasi, kas keegi on üldse näinud petti müügil kuskil? :)

Säästukas. Aga miks Sa siis petti tahad, kui ise kirjutad, et rasva menüüs pea polegi?

Ja siis seda ka, et kuidas te muna valmistate? Lugesin kuskilt, et (krõbedaks) praadida pole hea, sest siis munavalk ei omastu. Samuti, et väga pikalt keeta ei tohi, kollane peaks keskelt veidi vedel olema. Mulle vedel kollane täitsa maitseb, aga mul õnnestub vbl kord nädalas neid mune nii keeta, et need 10ks minutiks pliidile podisema ei unu :blink: Ja praemuna on minu puhul tänuväärseks võimaluseks oma rasvad kätte saada. Kui praemuna ka enam ei sööks, peaks pekikuubikuid ostma hakkama :lol:

Kui keedan, siis maksimaalselt 5 minutit (tasasel tulel). Praadides löön munad võiga määritud tulisele pannile, panen kaane peale ja keeran pliidi välja, minuti-kahe pärast on munavalge hüübinud ja kollane veel maitsvalt vedel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen kuulnud, et puuvilja suhkur pidi hea olema. Ma ei taha väga suurt massi kasvatada, sellepärast ei osta ka mingeid toidulisndeid, aga siiski peaks nagu mingeid valke sööma. Mulle on mõni tark rääkinud, et peale jõusaali süüa üks pakk tavalist kohupiima (250 g) ja sinna lisada üks toores muna ja puuviljasuhkrut. Küsimus siis, et kas seda muna või siis puuviljasuhkrut on vaja üldse? Kas sellest munast on palju kasu kui ma need kokku segan? Puuviljasuhkur vist pidi olema selle jaoks, et see pidavat juhtima paremini valgud lihastesse, kuid ma ei ole selles kindel..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olen kuulnud, et puuvilja suhkur pidi hea olema. Ma ei taha väga suurt massi kasvatada, sellepärast ei osta ka mingeid toidulisndeid, aga siiski peaks nagu mingeid valke sööma. Mulle on mõni tark rääkinud, et peale jõusaali süüa üks pakk tavalist kohupiima (250 g) ja sinna lisada üks toores muna ja puuviljasuhkrut. Küsimus siis, et kas seda muna või siis puuviljasuhkrut on vaja üldse? Kas sellest munast on palju kasu kui ma need kokku segan? Puuviljasuhkur vist pidi olema selle jaoks, et see pidavat juhtima paremini valgud lihastesse, kuid ma ei ole selles kindel..

Poolkõvaks keedetud muna seedub paremini ja ei ole salmonella ohtu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×