Jump to content
sait

Elementaarne kombo - Hera80, glükoos ja kreatiin

Recommended Posts

Ma ei teeks laadimisega, kui tasapisi võtta, pärast trenni 5g. Siis pidi sama tulemuse saama mis laadimisega, aga lihtsalt pikema aja peale (30 päeva äkki), kui kuhugi kiiret ei ole siis ära lae. Mina võtaks trennipäevadel pärast trenni kõik need 3 segamini. 5g kreatiini, 30g valku ja 60g dextrot (oleneb kehakaalust ka). See ei ole mingi rusikareegel, et nii peab, aga mina tarbin nii, las targemad ja vanemad täpsustavad veel.

Vabadel päevadel ei tea kas on mõtet üldse kreatiini ja sheiki võtta, pigem söö korralikult ja jäta sheigitamine pärast trenni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegelen muay thai trenniga 3x nädalas 2h ja vahest käin ülejäänud kahel argipäeval jooksmas ning nädalavahetustel puhkan.

Otsustasin siis soetada endale "Elementaarse kombo" ( http://fitshop.fitness.ee/kombod/0/readmor...taarne%20kombo/ )

Küsimused siis teile:

1) Kas soovitate ehk mingeid muid toidulisandeid? Miks?

2) Mis vahekorras ja kui palju neid tarbida?

Terv,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elementaarne Kombo oli ka mine esimene valik ja kinnitan,et tegid õigesti. Valku koos dextrosiga on soovitav võtta peale trenni mõlemat kas siis vee/piimaga(ise eelistan seda).Mõlemat panna siis šeikerisse 1 dl. Siis on 1 osa valku ja kaks osa süsivesikuid nii nagu parimaks peetakse. Ja Kreatiiniga võid teha laadimise, pole iseenesest kohustuslik, aga siis on tulemused kiiremini näha. Kui tahad laadida siis 5-7 päeva 20 g ja edasi 5g päevas(teelusikatäis), näiteks lisad trennijärgsele šeigile või kui ei taha laadida siis paned kas šeigile juurde või võtad koos supilusikatäie dextrosiga,aitab imenduvusele! Pikk jutt tuli nüüd ja kohe ei saa ütlematta jätta, et see kõik on siin foorumis vähemalt sadu kordi juba räägitud!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Asi siis selles, et sooviks oma lihasmassi kasvatada, löögijõudu suurendada.

Alaks taipoks, palju põleb kaloreid, palju toitu tuleb manustada.

Herat oleks seetõttu vaja, et hommikuti läheb söögi osas asi nihu ja ei jõua miskit hamba allagi saada, soovitati pigem siis üks sheik teha.

Viinamarjasuhkrut peaksin siis kreatiinile lisama ja vett hulka, saan siis õigesti ühe laksu tehtud?

Ja kreatiin peaks siis ka löögijõudu suurendama.

Kas olen õigesti aru saanud või millega eksinud olen, paluks teie vastuseid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hommikul (eeldusel, et see on enne trenni või kooli) ei ole Hera + suhkur (+ kreatiin) sugugi parim lahendus. Isegi sheikidest mitte.

Joo liiter keefirit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreatiin võib abistada taastumist. Mida mõtled "paremat" all? Paremat mille jaoks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lihasmassi kasvuks, löögijõu suurendamiseks.

Sama ka selle hommikuse söögikorra asendamiseks, et tõesti ei jõua väga hommikuti süüa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lihasmassi kasvuks, löögijõu suurendamiseks.

Sama ka selle hommikuse söögikorra asendamiseks, et tõesti ei jõua väga hommikuti süüa.

Kreatiin ei kasvata ei lihasmassi ega suurenda löögijõudu. Kreatiinil on mingil määral mõju lihasmassi kasvule läbi selle, et a) treeningul on võimalik rohkem pingutada kreatiinfosfaadil põhineva energiavahetuse arvelt :D lihasesse koguneb mingil määral vett rohkem, tekitades mulje, et lihas kasvab. Kui jätta kõrvale vee mõju, siis kreatiinil otseselt ei ole mingit mõju lihasmassi kasvule. Kõik tuleb ikkagi läbi spetsiaalse jõutreeningu.

Löögi jõule aga ei ole kreatiinil mingit mõju. Kui rääkida löögi jõust, siis peaks esmalt vaatama, mida selle all silmas pead. Võitluskunstides on üldse 6 erinevat viisi, kuidas oma vastast mõjutada, löökide puhul on erinevad impact ja push tüüpi löögid. Kuid üldiselt on löögijõu puhul esmaseks plahvatusliku jõu treenimine. Kui aga jutt käib impact tüüpi löögist, siis pigem liikumiskiiruse kasvatamisel, samaaegselt õppides maksimaalselt lõdvestama antagonistlikke lihaseid.

Oled sa kindel, et oled ammendanud viimasena mainitud viisid oma löögijõu suurendamiseks?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui jätta kõrvale vee mõju, siis kreatiinil otseselt ei ole mingit mõju lihasmassi kasvule. Kõik tuleb ikkagi läbi spetsiaalse jõutreeningu.

Noo biokeemia mõjutab lihaskasvu ikka vähemalt samapalju kui jõutreening. Ja ma olen kindel et ta mõjutab ka löögijõudu nii energiaallikate kaudu kui ka võimaliku mõju kaudu DHT-le.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kreatiin ei kasvata ei lihasmassi ega suurenda löögijõudu. Kreatiinil on mingil määral mõju lihasmassi kasvule läbi selle, et a) treeningul on võimalik rohkem pingutada kreatiinfosfaadil põhineva energiavahetuse arvelt :D lihasesse koguneb mingil määral vett rohkem, tekitades mulje, et lihas kasvab. Kui jätta kõrvale vee mõju, siis kreatiinil otseselt ei ole mingit mõju lihasmassi kasvule. Kõik tuleb ikkagi läbi spetsiaalse jõutreeningu.

"Kreatiin satub lihasrakkudesse veega seotuna. Mida rohkem kreatiini, seda rohkem vett lihaskiududes. Teaduslikud uurimused on näidanud, et kui lihasrakkude maht suureneb vee tõttu, siis suureneb ka proteiini süntees, samas aga proteiini lagunemisprotsess aeglustub. Seda võib samastada lihaste kiirema kasvuga, lihaskiud muutuvad mahult suuremaks, tugevamaks"

Võetud esimeselt lehelt Kleepekas- kreatiin

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Kreatiin satub lihasrakkudesse veega seotuna. Mida rohkem kreatiini, seda rohkem vett lihaskiududes. Teaduslikud uurimused on näidanud, et kui lihasrakkude maht suureneb vee tõttu, siis suureneb ka proteiini süntees, samas aga proteiini lagunemisprotsess aeglustub. Seda võib samastada lihaste kiirema kasvuga, lihaskiud muutuvad mahult suuremaks, tugevamaks"

Võetud esimeselt lehelt Kleepekas- kreatiin

Täpselt. Kreatiin ise aga ei põhjusta seda vahetult, vt. seesama artikkel. Lihasele on vajalik valgusünteesiks ka mingi stiimul, treening. Ilma selleta on kreatiini sisse lahmamine mõttetu. Vastasel juhul ei tarbiks keegi steroide isegi mitte - söö aga fosfaati ja kasvad mühinal. Kahjuks see nii pole.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kreatiin ise aga ei põhjusta seda vahetult, vt. seesama artikkel. Lihasele on vajalik valgusünteesiks ka mingi stiimul, treening.

Ega trenn ka midagi ei kasvata, kui biokeemia on täiesti metsas. Mõlemad on olulised.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mida ja mis kell sa õhtul sööd, et hommikul söögiisu ei ole?

Ajaliselt ei jõua endale mingit värksi valmistada.

Aga kreatiini osas pigem seda plahvatuslikku jõudu soovin suurendada.

Samas, kui käia jõusaalis, teha suurte raskuste ja väheste kordustega ning samas tsüklis ka võitluskunstiga tegeleda, kas tasub ära üldse? Kui ühes on anaeroobne eelises, teises aeroobne? Või kuidas sellega ka lood on.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samas, kui käia jõusaalis, teha suurte raskuste ja väheste kordustega ning samas tsüklis ka võitluskunstiga tegeleda, kas tasub ära üldse? Kui ühes on anaeroobne eelises, teises aeroobne? Või kuidas sellega ka lood on.

Kumb neist siis aeroobne on ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ajaliselt ei jõua endale mingit värksi valmistada.

Vabandused. Laiskus... pole piisav tahe keha arendamisega vaeva näha. :(

Mõttetu uurida ja puurida erinevate toidulisandite kohta, kui ei viitsita isegi hommikul süüa korralikult, mis on väga tähtis. Põhimõtteliselt proovid erinevate lisanditega kõrvaldada probleemi - ning teatud maani see ka kindlasti õnnestub. Kuid tunduvalt targem on ohverdada enne magamaminekut 15min - minna varem magama ning siis 15min varem ka tõusta ning süüa teha korralikult.

Kui aga hobikorras kõigega tegeled ning oled nõus veidi tagasihoidlikumate tulemustega siis aga otseloomulikult. Mugavus on määrav. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere, sooviksin teada kuidas annustada elementaarset kombot (Dextro, Hera80, Creatine). Olen varemalt võtnud lihtsalt creatine'i ja siis võtsin seda 5g enne trenni ja 5g pärast trenni. Kuidas ma neid kõike korraga võtan? Nii palju ma tean, et Creatine'i tuleb vist võtta koos Dextroga?

Tänud :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enne trenni: 5g kreatiini + 30g dextrot

Pärast trenni: 5g kreatiini + 30g valku + 60g dextrot

Kreatiini võid ära jagada ka neljaks. Hommikul 2,5; enne trenni 2,5; pärast trenni 2,5; enne magamaminekut 2,5g

Share this post


Link to post
Share on other sites
Enne trenni: 5g kreatiini + 30g dextrot

Pärast trenni: 5g kreatiini + 30g valku + 60g dextrot

Kreatiini võid ära jagada ka neljaks. Hommikul 2,5; enne trenni 2,5; pärast trenni 2,5; enne magamaminekut 2,5g

Kas segan siis enne trenni kreatiini dextroga ja peale trenni segan kõik kolm komponenti kokku, sain ma õigesti aru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×