Jump to content
AA

Rasvaprotsent

Recommended Posts

Vahetevahel olen mõõtnud mingi viguriga, millesse sisestad oma pikkuse, kaalu, vanuse ja soo ning hoiad sirgete kätega ees seda ja saad ravaprotsendi.

Mul see nii 11-12 olnud tavalaliselt. Nüüd oli treeningus kuu ajane paus ja sai pärast seda mõõdetud. Ise tundun endale kokku kuivanud (lihaste poolest st mõõdud vähenenud) ja pehme aga rasvaprotsent oli 8,6%.

Tekkis küsimus, kui palju on teistel rasvaprotsent ja kui madal väike see tegijatel võistlusperioodil on?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pikkus 175, kaal 65 ja see naljakas aparaat pole näidanud midagi nagu oleks rasvavaba <_< (olen proovind mitukümend riistapuud seda mis kaalu soo ja pikusepeale peaks näitama kuid ei midagi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

11,9% on mul, aga kulturistidel 3% ta küll vast pole, pigem 6% kandis.See 11,9% on mul umbes selline, et 6-pack paistab natuke juba välja.Kaugelt paremini, lähemalt vaadates on näha, et ikka pekki ka seal omajagu peal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huvitav, palju naiskulturistidel võistluste ajal see protsent on? Sama palju kui meestel? Või siiki miski 10%- 5 tissides ja 5 mujal? <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vahetevahel olen mõõtnud mingi viguriga, millesse sisestad oma pikkuse, kaalu, vanuse ja soo ning hoiad sirgete kätega ees seda ja saad ravaprotsendi.

Mul see nii 11-12 olnud tavalaliselt. Nüüd oli treeningus kuu ajane paus ja sai pärast seda mõõdetud. Ise tundun endale kokku kuivanud (lihaste poolest st mõõdud vähenenud) ja pehme aga rasvaprotsent oli 8,6%.

Tekkis küsimus, kui palju on teistel rasvaprotsent ja kui madal väike see tegijatel võistlusperioodil on?

6,7% näitas. Pärnu Maispordis saab mõõta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mõõtsin ka siin ühe imeaparaadiga sain tulemuseks 15, ise arvasin, et rohkem on, aga näädsiis <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul on oma 175cm pikkuse kohta 9,6%.

Tahtsin ka mainida, et foorumis on läbi käinud selline teema:

Räägitakse, et kui kõhulihased on ikka omajagu treenitud ka, siis juba 12% kandis tulevad välja, parima väljanägemise saavutavad nad siiski kui rasva on alla 10%

Minu puhul see kahjuks ei kehti. <_<

Samas tuleks vahet teha, kas sa tahad "suuri" lihaseid (massi) või "ilusaid" kõhulihaseid (six packi).

Trenn trenniks aga ma ei kujuta ette kuidas oleks võimalik ilma korraliku toitumiseta saavutada suurt massi ja six packi. :D

Näiteks Lukas Osladil oli Sportlandi toidulisandite presentatsioonil rasva 21,4%.

Ma ei ütleks, et ta PAKS on. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuriks ka targemate käest selle rasvaprotsendi kohta.

Umbes kuu aega tagasi oli võimalus ka proovida seda aparaati ja siis näitas ta üle 20% mulle, mingi 22% vmt. Pidi üle normi olema. Nüüd käisin koormustesti tegemas ja seal mõõdeti ka. Nüüd näitas 13%. Kuidas see % nii kiiresti nii palju langes, eriti kui mitte midagi selle heaks ei ole tehtud vahepeal? Regulaarset trenni ei teinud see kuu, ainult paar korda nädalas mõned kilomeetrid sörki.

Või näitavad aparaadid valesti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uuriks ka targemate käest selle rasvaprotsendi kohta.

Umbes kuu aega tagasi oli võimalus ka proovida seda aparaati ja siis näitas ta üle 20% mulle, mingi 22% vmt. Pidi üle normi olema. Nüüd käisin koormustesti tegemas ja seal mõõdeti ka. Nüüd näitas 13%. Kuidas see % nii kiiresti nii palju langes, eriti kui mitte midagi selle heaks ei ole tehtud vahepeal? Regulaarset trenni ei teinud see kuu, ainult paar korda nädalas mõned kilomeetrid sörki.

Või näitavad aparaadid valesti?

Mida rohkem aparaat igasugu andmeid küsib,seda vähem teda usu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Huvitav, palju naiskulturistidel võistluste ajal see protsent on? Sama palju kui meestel? Või siiki miski 10%- 5 tissides ja 5 mujal? <_<

Eestis v6istlemiseks peaks olema alla 10 % (naistel ma m6tlen...).

Inna Uit oli kuskil 3-4 % kanti. 7 % Oleks juba v6istlemiseks naiste jaoks p2ris hea. Ys... ei ole tervislik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga kas on võimalik et need kaela ja vöökoha ümbermõõdul töötavad kalkulaatorid mulle hästi ei toimi kuna mul on kaelaümbermõõdu võtmisel see kõrisõlm no ikka väga suurelt väljas. Sest kaela ja võõkoha järgi olevat mul 20 % , masina järgi oli aga 8 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×