Jump to content
Sign in to follow this  
PaKaalu

aeroobne trenn

Recommended Posts

Massitsükkli ajal on 30minutilised aeroobsed trennid,et kas neid peab tegema kohe peale trenni või võib ka umbes poole tunni pärast teha.

Nagu,et peale trenni koju ja siis alles jooksma minna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

miks sa selle 2ra mainisid et massitsykli ajal on 30 minutulised? muisu on pikemad või? Tegeled sa tegelikkus on selline, et tee aeroobset millal tahad ja palju tahad! aeroobne trenn on ALATI kasulik, ei ole tal märkimisväärset kataboolset mõju ega midagi. millele aga tuleks erilist tähelepanu pöörata on fakt, et tihtipeale tehakse "aeroobset" trenni hoopis anaeroobses keskkonnas. tuleb teha väikene eeltöö. tee kindlaks milline on just SINU aeroobne ja anaeroobne lävi;)

endal on mul viimased aastaaega elu vingerpussi mänginud ja sellise pühendumusega pole trenni saanud teha, aga veel eelmisel aastal käisin nii trenni kui ka trennivabadel päevadel ERALDI aegadel jõusaalis kohal ja tegin kas siis jooksulindil, veloergomeetril v s6õudeergomeetril pool tundi kuni tund ja vahest isegi rohkerm aeroobset;) loodan et said vastuse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×