Jump to content
Sign in to follow this  
Kriss86

trenn

Recommended Posts

Tere!

Sooviks siis teada täpsemalt kuidas treenida kui eesmärgiks on kaotada kaalu ja saada prink keha. :P Kuna käin koolis ja tööl, siis on võimalus jõusaalis käia ainult 3korda nädalas(nt: Esmasp,neljap,pühap) ja seda siis hommiku poole(kella 11ks)Trenni päeval ärkan ma kell 09.00 hommikul ja trenni jõuan umbes 11-ks.

Trennis olen käinud tühja kõhuga(ühe puuvilja olen ära söönud küll),kuna siis kaotab ju peamiselt rasva arvelt.Treeninud 1,5h ja umbes 1,5 tundi möödudes olen esimest korda siis söönud :D Jõusaalis olen alustanud soojendusega jooksurajal(10min).Siis olen teinud kogu keha trenni.Ülakeha ja alakeha..3seeriat ja 12-15korda. B) Ja lõpus siis veel olen püüdnud teha nii et jõuda veel aeroobset natukene ehk siis jooksurada -30min..Olen kuulnud, et kui lisada jõutrenni lõppu aeroobset,siis pidi see põletama keha rasva rohkem kui teha aeroobset enne trenni.

Küsimus siis selline et kas äkki on parem teha raskemate raskustega 8-10korda,3 seeriat.Et siis pidavat rohkem põletama.

Parandage mind kui ma midagi valesti teen :D:o

Ette tänades K

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere!

Sooviks siis teada täpsemalt kuidas treenida kui eesmärgiks on kaotada kaalu ja saada prink keha. :P Kuna käin koolis ja tööl, siis on võimalus jõusaalis käia ainult 3korda nädalas(nt: Esmasp,neljap,pühap) ja seda siis hommiku poole(kella 11ks)Trenni päeval ärkan ma kell 09.00 hommikul ja trenni jõuan umbes 11-ks.

Trennis olen käinud tühja kõhuga(ühe puuvilja olen ära söönud küll),kuna siis kaotab ju peamiselt rasva arvelt.Treeninud 1,5h ja umbes 1,5 tundi möödudes olen esimest korda siis söönud :D Jõusaalis olen alustanud soojendusega jooksurajal(10min).Siis olen teinud kogu keha trenni.Ülakeha ja alakeha..3seeriat ja 12-15korda. B) Ja lõpus siis veel olen püüdnud teha nii et jõuda veel aeroobset natukene ehk siis jooksurada -30min..Olen kuulnud, et kui lisada jõutrenni lõppu aeroobset,siis pidi see põletama keha rasva rohkem kui teha aeroobset enne trenni.

Küsimus siis selline et kas äkki on parem teha raskemate raskustega 8-10korda,3 seeriat.Et siis pidavat rohkem põletama.

Parandage mind kui ma midagi valesti teen :D:o

Ette tänades K

Täiesti tühja kõhuga minumeelest küll trenni hea teha pole. Olen ise proovinud ja lõpiks kadus energia ja süda läks pahaks :P

Siiamaani räägitakse jah et rasva põletad paremini üle 10 korduse.

Vabadel päevadel võid ka ju jooksmas käia või kepi kõnd jne.

Õhtiti söömist peaks ka piirama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei kujuta ette, kuidas sa suudad olla poolteist tundi peale treeningut söömata. Ja veel vähem kujutan ma ette, kuidas on võimalik esimest korda süüa 5 tundi peale ärkamist.

Jõusaalis sa ei kaota nii palju kaalu, kui on võimalik joostes kaotada. Kui sa just ringtreeningut ei tee. Aga kõige tähtsam on söömise kohapealt asi paika saada. Loe varasemaid teemasid, kasuta otsingut ning märgi üles tähtsamad punktid.

Edu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soovitan tellida sul siit lehelt toitumiskava ja peale trenni võiksid HIIT'i teha. Selle kohta loe siit foorumist.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oky, kas ma siis parem teen raskemate raskustega 8-10 kordust ja trenni lõpus siis asendan tavalist jooksmist HIIT'iga? B)

Kui nii vapper naine oled, et pärast jõutrenni veel HIITi teed, siis palun väga. Aga sellisel juhul pead raudselt hommikul sööma ning ka pärast trenni sööma.

Ise soovitaksin HIIT eraldi päevale jätta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loen praegu su teksti ning vaatan, et rõhutad kõvasti seda rasvade põletamist. Ütleks nii, et ära sellele lootma jää, et mida rohkem rassid, seda kasulikum. Ma ei ole küll mingi ekspert, aga kui tahad rasva põletada, siis minu arust jõusaal pole just see parim koht. Pigem pööra veel suurem tähelepanu oma toitumisele, mis on veelgi olulisem.

Ning tühja kõhuga jõusaali minek on küll suhtkoht enesetapp. Ära seda toitu nüüd kartma küll hakka, kui on plaanis alla võtta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma ei ole küll mingi ekspert, aga kui tahad rasva põletada, siis minu arust jõusaal pole just see parim koht.

Jõusaal põletab rasva väga hästi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma täna käisin trennis ja kirjutasin spets ülesse milliste raskustega teen B)

3 seeriat-8korda

Õlad pingil hantlite surumine üles-7kg

biitseps käte kõverdamine-6kg

triitseps plokiga alla surumine-10kg

selg ploki tõmbed kukla taha-20kg

rind-6kg

külgedele-10kg

jalapress-50kg

kükk-10kg

jalgade kõverdamine kõhuli trenazööril-30kg

säärte sirutused ette trenazööril-35kg

reiesiseküljele lähendamine trenazööril-20kg

jalgade eemaldamine-15kg

kõhulihased raskusega istesse tõus-10kg

Kas see on Ok?Kas selliseid raskused kuuluvad "raskemate raskuste alla"? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jõusaal põletab rasva väga hästi.

No oleneb, mida sa jõusaalis teed. Kui ringtreeningut, siis loomulikult. Kui jõudu teha, siis ei ole kaalu alandamiseks just parim variant. Ega jõusaali aeroobsega rasva põletuse seisukohalt võrrelda ei anna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaga keha kaheks, kui 3 korda nädalas terve keha läbi teed võib taastumisega probleeme tulla. Ja siis tee vaheldumisi neid trenne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise jagaksin 3-ks....alakeha, ylakeha ja aeroobiline trenn. Kui rasva p6letada siis ikka 15-20korda ja 3 seeriat. Ja kaalu paned ikka nii et need täis seeriad j6uad ära ka teha! Söömine on väga tähtis, et ainevahetus töötaks söö umbes iga 3 tunni tagant. Ma ise arvan, et ei ole sellist yhte toimivat kava mis k6igil naistel töötaks. Proovima pead, mis sinule endale k6ige paremini sobib :)

Tavaliselt naised söövad liiga vähe...ei j6ua trenni teha ja tulemusi ei synni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×