Jump to content
Sign in to follow this  
sway

Jõutrenn+toitumiskava+aeroobne = kaal ei lange

Recommended Posts

Algatuseks andmed: mees, 22a, 193cm, 92-94kg

Olen käinud 2 kuud trennis. 3x nädalas, teen algajate kava.

Vahelduva eduga käin bodypumpis, peale jõukava ujumas ning aeroobset 10-30min. peab häbiga tunnistama, et aeroobse osakaal on jäänud suhteliselt väheseks.

laupäeviti maahoki, st üpris palju jooksmist.

Toitumisega on seis järgmine:

Hommik - kui jõuan, siis kaerahelbe puder moosiga, mahl või tee. Kui läheb kiireks, siis piimaga mingi coco popsid vms (kas need on norm asjad või peaks mingeid corn flakese sööme v müslit?) ja paar puuvilja.

Lõunaoode: kohupiim või kodujuust

Lõuna: üritan tüki kanafileed teha, kartuliga v nii kuidas juhtub

Trenn

peale trenni sheik (hera 80, 3spl + Dextro süsikad 3 kuhjata spl + 450ml vett)

õhtul kodujuustu salat

Eesmärk on kõhu pealt rasva kaotada, tasapisi vist kaob, ise aru ei saa väga. Särgid tasapisi jäävad õlast kitsaks jne jne, aga kaal ei lange. Alustasin 91kiloga, praegu kõigub 91-95.

Mis ma peaksin tegema, rohkem aroobset, vähem jõudu? Jube palju loen siin neid erinevaid postitusi, aga enamustel räägivad kõik targad inimesed erinevat teksti ja võta nüüd siis näpust mis on õige üldse. Ise arvan, et toitumise juures on ikka midagi paigast ära, ei jõua ka krt koguaeg jälgida seda kaloraaži ja muid näitajaid.

Mis tegema peaks?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ise arvan, et toitumise juures on ikka midagi paigast ära, ei jõua ka krt koguaeg jälgida seda kaloraaži ja muid näitajaid.

Mis tegema peaks?

Tulebki jälgida kaloraaži ja muid näitajaid, selles toitumiskava eesmärk ongi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×