Jump to content
Sign in to follow this  
MOTep3a

Kangi võtmine rinnale.

Recommended Posts

Kangi võtmine rinnale, inglise keeles peaks selle harjutuse nimi olema "Power Clean". Küsimus on selles milliseid lihaseid/lihast treenib see harjutus? Noo peamiselt peaks ta treenima õlga, kuid kas õlga keskelt või eest rohkem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei õlga see ei treeni ikka nagu üldse eriti. Jalg, korsett, selja lailihas. Edit: trapets ka jah muidugi.

Edited by jrx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Põhimõtteliselt peaks treenima reie neliapealihast, reie kakspealihast, selja sirutajat, trapetsit, tagumist ja keksmist õlalihast, rotator cuffi, biitsepsit ja randmeid. Iseasi aga, et kui väga ta igat lihast mõjutab.

Edited by smack

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kangi võtmine rinnale, inglise keeles peaks selle harjutuse nimi olema "Power Clean". Küsimus on selles milliseid lihaseid/lihast treenib see harjutus? Noo peamiselt peaks ta treenima õlga, kuid kas õlga keskelt või eest rohkem?

võid kohata, et power clean on ta siis kui sa kükki ei lähe. kui lähed, on ta lihtsalt clean. nagu snatch ja power snatch. v hea kogukereharjutus, peaaegu. http://www.exrx.net/WeightExercises/OlympicLifts/Clean.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eesmised õlalihased ja ülemised rinnalihased saavad ka kerget koormust. Päris korralikul töötab ka tuharalihas.

Edited by eintsius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×