Jump to content
Sign in to follow this  
Vilps

Jõusaali mõju viskele?

Recommended Posts

Kasutasin küll otsingut, aga ei leidnud vastust oma küsimusele.

Mängin korvpalli 3-4 korda nädalas ning jõusaali külastan kolmel korral. Neil kolmel päeval võtan kõik lihasgrupid korralikult läbi. Viimasel ajal tunnen, et vise on kuidagi kehvemaks läinud, jõunäitajad on samas aga paranenud. Kas selline müüt vastab tõele, et jõusaali trenn mõjub viskele negatiivselt?

Üks vähetähtis küsimus ka, et miks just soovitatakse jogurtit peale jõusaali trenni süüa. Olen seda trendi siin foorumis tähele pannud. Kas niisama kerge kõhutäis või mingil muul eesmärgil?

Ette tänades,

T

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kasutasin küll otsingut, aga ei leidnud vastust oma küsimusele.

Mängin korvpalli 3-4 korda nädalas ning jõusaali külastan kolmel korral. Neil kolmel päeval võtan kõik lihasgrupid korralikult läbi. Viimasel ajal tunnen, et vise on kuidagi kehvemaks läinud, jõunäitajad on samas aga paranenud. Kas selline müüt vastab tõele, et jõusaali trenn mõjub viskele negatiivselt?

Üks vähetähtis küsimus ka, et miks just soovitatakse jogurtit peale jõusaali trenni süüa. Olen seda trendi siin foorumis tähele pannud. Kas niisama kerge kõhutäis või mingil muul eesmärgil?

Ette tänades,

T

ei tohix mõjuda viskele negatiivselt :rolleyes:

hea tglt olex kui sa seda enne trenni umbes tund aega võtad... B) saad energiat juurde trenni jaoks..endale mõjub kyll kui võtan...

aga muidu peale trenni võetaxe et saada kadunud energia tagasi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina isiklikult olen 7 aastat korvpalli mänginud ning viimased poolteist aastat olen jõusaalis käinud. Enam tõsisemalt korvpalliga ei tegele, ainult enne jõusaalitrenne soenduseks..ja ei saa küll öelda, et vise kehvem oleks vms. See võib sul tuleneda sellest, et lihas pole korvpallitrenniks ära taastunud ja sellepärast pead rakendama teistugust jõudu palli viskamiseks, kui puhanud lihasega. Selle tulemusena võib tabavusprotsent halveneda.

Jogurtit soovitatakse sellepärast et see on hea peale trenni lihaste taastamiseks (valgud+süsiv.). Muidugi sobib jogurti asemele ka muu kraam ( kohupiim, kodujuust jne..).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tihti treenitakse jõusaalis natuke liiga suurte koormustega ja liiga tihti. Siis hakkavad lihased ning kõõlused lühenema tastumisajal. Tulemuseks on igasuguse venivuse vähenemine ning enamuse dünaamiliste näitajate kehvenemine. Võid proovida, kas vise paraneb, kui hakkad regulaarselt rinnalihaseid, biitsepsit, triitsepsit, nii eesmisi kui ka tagumisi õlalihaseid ja seljalihaseid venitama.

Õige treeninguga paranevad tegelikult viske näitajad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jõusaal ja korvpall sobivad iseenesest väga hästi kokku, sest raskustega treenides on sul võimalik parandada oma kiirust, plahvatuslikku kiirendust, hüpet, koordinatsiooni ja muudki.

Viskest rääkides oskan niipalju öelda, et väike visketrenn pärast jõusaali või siis väike visketrenn enne mängu (kui vahepeal pole pallitrenni olnud) aitab tohutult. Vähemalt mina saan oma visketunnetuse ühe trenniga tagasi, sageli pole sedagi vaja. Nii et ma ei tahaks uskuda, et jõusaal su viske pikaks ajaks tuksi võib keerata. Ma olen ühendanud korvpalli jõusaaliga viimased 2 aastat, ja leian, et jõusaalist saadav kasu korvpalliplatsil kaalub kõvasti üle selle hetkelise visketunnetuse kaotamise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×