Jump to content
Sign in to follow this  
intsu007

õige järjekord

Recommended Posts

No s*tt lugu siis :angry:

Ma arvan, et see lugu on pigem sul sellega, sest sa teed harjutusi liiga kergelt või liiga kergeid harjutusi :angry:

Edited by jrx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma arvan, et see lugu on pigem sul sellega, sest sa teed harjutusi liiga kergelt või liiga kergeid harjutusi :angry:

ütle, kas jalapressiga 300kg 5 korda jõuda on kerge ve

Share this post


Link to post
Share on other sites
ütle, kas jalapressiga 300kg 5 korda jõuda on kerge ve

Ju siis on, kui veel 5 harjutust peale selle jalapressi teha jaksad, misiganes need siis oleks.

Muidugi kui sa mingi masinamees oled, siis jah vbla tuleb rohkem reie esiosa, reie tagaosa, säär - aga see on ikkagi kolm mitte kuus.

Jalapressi kilogrammid pole üldse mingi näitaja, sest masinad on erinevad. Samuti on väike vahe kas sa kaalud 50 või 150 kg enda 300 kg 5x seeriaga. Ja ühe seeriaga piirdudki -ve-?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ju siis on, kui veel 5 harjutust peale selle jalapressi teha jaksad, misiganes need siis oleks.

Muidugi kui sa mingi masinamees oled, siis jah vbla tuleb rohkem reie esiosa, reie tagaosa, säär - aga see on ikkagi kolm mitte kuus.

Jalapressi kilogrammid pole üldse mingi näitaja, sest masinad on erinevad. Samuti on väike vahe kas sa kaalud 50 või 150 kg enda 300 kg 5x seeriaga. Ja ühe seeriaga piirdudki -ve-?

ma teen 7 seeriat jalapressil :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma teen 7 seeriat jalapressil :angry:

No siis kordan... kas on raskused või seeriad või harjutused valesti valitud - jalatrenni peaks olema nagu kõige lihtsam raskeks teha (kui saalis piisavalt kettaid on).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kükki, jalgade kõverdamist kõhuli, jalasirutus ette, sääred, :angry:

Mina sinu asemel jagaks: kükk+säär (teeks alati küki lõppu päkkadele tõusu) ja järgmisel nädalal näiteks jalapress, jalgade kõverdamine kõhuli, säär.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagu enamus arenenumad juba teavad: pole tähtis palju sa teed vaid kuidas sa teed.

Just. Ja seepärast ma ei saagi aru, kuidas jalatrenn saab kerge olla :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma teen jalgadele 3 harjutust: kükk, masinal jalgade kõverdamised seistes, päkaletõus kangiga. Seda teist harjutust teen ma mitte treeningu mõttes, vaid selleks, et pärast rasket kükki ja enne rasket säärt lõdvestuda natuke. Arengu üle küll kurta ei saa, jalad on ka silmnähtavalt massiivsemaks muutunud viimasel ajal. Ei ole vaja teha 10 harjutust, et areneda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Natuke võib olla näha küll, kuid milleks teha rohkem, kui sama efekti võib saavutada palju vähemaga? Ja võib-olla et isegi parema efekti.

tõsi küll, aga kas jalasirutus ette harjutus võib pallilöögi tugevust paremaks teha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×