Jump to content
ylr

Hüppevõime ja sprindikiiruse arendamine

Recommended Posts

mina soovitan kükist üleshüppeid, nende suuur pluss on see, et pole vaja lisaatribuutikat, ja veel lisaks nn. konnahüpped e. siis nagu kükistüleshüpped ainult et liigud ka edasi, ja nii suurte hüpetega kui võimalik. ästi asjalik on teha hüppeid ja kangi kombineeritult

edu siis, ja head pealtpanemist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treeni säärt => Päkkadele tõus Smith'il. Seisa jalgadega mingi aluse peal, et sa saaksid lasta jala labad sääre esiosa suhtes negatiivsesse nurka ja siis päkkadele tõus sääre suhtes positiivsesse nurka. Loodan, et midgi aru said, seda harjutust suht keeruline seletada. Aga see, mida püüdsin seletada, treenib ülihästi hüppevõimet. Kui veel korvpalliga tegelesin, sisi tegin seda harjutust ja aitas mega hästi!

EDU! Bert

Share this post


Link to post
Share on other sites

hüppevõime treenimiseks on olemas spetsiaalne kava, kuid ei oska öelda mida see sisaldab, tean sellest kuna ml üx võrkpallurist sõber rääkis ja ise teeb seda :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hüppevõimet saab arendada siis, kui teed kükkist hüppeid mäest ylesse 3-5 seeriat (oleneb muidugi mäest) ja siis nn. karuhüpped mäes ülesse (*karuhüpe on selline samm-väljaase hüpe) ka umbes 3-5 seeriat ja nii 2 korda nädalas

Edited by Mers

Share this post


Link to post
Share on other sites

olen kuulnud et üx mees(võrkpallur) tegi kang turjal kükkide asemel hüppeid kohapeal ja see oli väga hästi aidanud...kuid raskus peab olema ikka selline, millega sa kükke ei tee, kergem ikka ja millega ilusti teha jõuad ning pikad seerijad..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võid proovida ka ühel jalal mäest üles hüppamist. Kogu keharaskus ühel jalal ja veel mäest üles ka on päris kurnav aga samas arendav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aga kui raskus õlal ja hüppad nii et kas se mingeid vigastusi ei tegita?

ja mitu seerijat seda tuleks teha umbes?

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga kui raskus õlal ja hüppad nii et kas se mingeid vigastusi ei tegita?

ja mitu seerijat seda tuleks teha umbes?

Air Alert II on vast parim võimalus hüppevõime treenimiseks , kunagi panin isegi selle lingi siia üles , aga ei leidnud hetkel seda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tehakse kükke kergema raskusega et aegaselt alla ja võimalikult kiirelt ülesse!

korvpallis peetakse puusavöödet äärmiselt tähtsaks ja tehakse hantlitega üleshüppeid võimalikult kõrgele - nii ühe kui ka kahe jala pealt!

Share this post


Link to post
Share on other sites
hüppevõime treenimiseks on olemas spetsiaalne kava, kuid ei oska öelda mida see sisaldab, tean sellest kuna ml üx võrkpallurist sõber rääkis ja ise teeb seda :)

usun, et ta mõtleski siinkohal air alerti. ise ei ole teinud konkreetset kuuri aga olen seal esinevaid harjutusi teinud (kangiga poolkükkist hüpped jne)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tere! ise olen mänginud klubikorvpalli ja võrkpalli ning treeninud oma hüppevõimet päris palju (kohapealt1m)! kui sind huvitab täpsemalt, siis ma ei hakka siin foorumis oma kava välja tooma, läheks pikaks... nii et jäta oma email siia või võta minuga ühendust! saad hea kava, aga samas see raske ka, vajab kõva tahtmist!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tõukamine ja rebimine... ikka tõukamine ja rebimine.

Ja loomulikult hüppamine ja sprintimine ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, hüppevõime puhul aitavad muidugi kangiga kükid, jalapressid ja muud sellised vahendid..

ise asi mis ja kuidas ja kellele sobib..

muidu on olemas kava Air Alert III..mille leiad siit

http://www.geocities.com/sbz_h/aa3.html

teema iseenesest on inglise keelne, nii et loodan, et inglise keele oskus on hea:)..

mina isiklikult tõlkisin värgi ümber eesti keelde, mugavuse pärast.

kui kuur läbi teha ..peaks tulema kusagi 30-35 cmi kanti hüppevõime kasvu juurde..

aga noh, füüsiline vorm on meil kord erinev, nii mõjub ka see kõigile erinevalt....sendid peale või alla..

mul hetkel 3 nädal lõppeb ja 5 cm on juures juba...

kuigi ma usun, et 15 nädalaga(1 kuur) on märgid piisavalt head, tahaks ühe kuuri veel otsa teha..küll aga väikese pausiga (paar nädalat)..

tean, selle kes on teinud seda 2-3 kuuri ja tulemused on igati(Y)..

aga vastupidavust ja tahtmist peab jaguma..ega need kerged pole:)..

Edu!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×