Jump to content
Sign in to follow this  
Kustamees

150?

Recommended Posts

tere Kaido

tahaks väga omal rinnalt surumise tulemust 150kg saada

praegu on 125kg

vanus:18

kaal:96

trenni teinud: 3aastat ja umbes 2-3X nädalas

ehk on olemas mõni hea kava või nõuanne, et selle aasta lõpus ( 2007) oleks max kang 150 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites
tänaseks, siis ongi rekord 150KG

2007 on läbi, kuid 3kuud hilinemist pole ju paha

ehk siis täpselt 12kuud ja areng 25kg

aga kusti kui palju nyyd kaal on :D?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keegi mulle ei raatsi seda kava saata?

Rind on just selline asi, mis seisab ühekoha peal. Samuti huvitab, mis selles kavas erilist on:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mees kes surub rinnalt 150kg võiks kükkida vähemalt 200kg 1x aga võiks siiski rohkem.

Paljuga te kükitate kulla mehed, jalad on mehe süda!?

Mis kasu on punnis rinnast kui jalad on tikud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mees kes surub rinnalt 150kg võiks kükkida vähemalt 200kg 1x aga võiks siiski rohkem.

Paljuga te kükitate kulla mehed, jalad on mehe süda!?

Mis kasu on punnis rinnast kui jalad on tikud.

no kükk on jah kehva 175kg umbes, kuid selle nimel hektel vaeva näengi, et jalad ka tugevamaks saaks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mees kes surub rinnalt 150kg võiks kükkida vähemalt 200kg 1x aga võiks siiski rohkem.

Paljuga te kükitate kulla mehed, jalad on mehe süda!?

Mis kasu on punnis rinnast kui jalad on tikud.

Paljudel ongi kükk suht nigel võrreldes surmisega mingil põhjusel. Jalad ei arene nii hästi mingil põhjusel, kui ülakeha. Ja mis plaanid kuhugi minna kraanat mängima we. Ise hindan ülakeha jõudu tunduvalt rohkem. Tõmme, löök, surmine need kõik tegevused, mida inimene kasutab igapäevaselt. Kuid jalgu ??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

asi on selles, et jalgadele ei pööra lihtsalt paljud tähelepanu, kuna ei pea seda tähtsaks. Kuid mida teha jalgadega? Kõnnid, sõidad rattaga, kõiksugu pallimängud, jooks jne jne jne, ega kui meil neid vaja ei oleks siis neid vast ei oleks ka seal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere Kaido, ehk saaksid mullegi kava saata.

Surun hetkel 100-105kg

Kaalun: 72kg

Trenn olen teinud 8 kuud.

Tahaks suruda 125kg :rolleyes:

kava saata aadressile classic_journey@hotmail.com

Ette tänades

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui võimalus on sooviks samuti antud kava näha ja proovida või kui võimalus foorumisse avalikult ülespanna, siis ei peaks kõigile eraldi kava saatma.

Kuid kui on võimalik palun saata kava: taavi.ottoson@mail.ee

Tänades ja tervitades

Taavi Ottoson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma väidan küll vastupidist, et jalad just arenevad paremini! Aga kui tihti te näete, et mingis treeningkavas jalad töödeldakse enne läbi või kui üldse neid treenitakse:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma väidan küll vastupidist, et jalad just arenevad paremini! Aga kui tihti te näete, et mingis treeningkavas jalad töödeldakse enne läbi või kui üldse neid treenitakse:P

Vahel ikka näeb kedagi jalgu tegemas. Ise teen iga nädal nagu ka teisi lihaseid. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere!

Saadan päeva-paari jooksul vastused.

Kui keegi on konkreetselt valmistumas surumise võistlusteks või surub juba särgiga, siis mul oleks nendele saata teistsugused kavad.

Ma ei taha neid kavasid põhimõtteliselt ülesse panna. Need on mõeldud max. surumise arendamiseks.

Sellele peab lähenema individuaalselt. See keskkond (fitness.ee) on liiga lai, et nad siia avalikult ülesse panna.

Neid lihtsalt tõlgendatakse valesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere Kaido, ehk saaksid mullegi kava saata.

Surun hetkel 105kg

Kaalun: 74-75kg

Trenn olen teinud 8 kuud.

Tahaks suruda 125kg

kava saata aadressile maxy5@msn.com

Ette tänades,Madis

Share this post


Link to post
Share on other sites

tere kaido! Ma oleks ka huvitatud sinu tehtud kavast. Hetkel max. surumises 110. Kaal 73. Trenni teinud umbes 2 aastat. Rinda treenin korra nädalas. Ei kasuta surumis särki ega muid abivahendeid. Meili aadress taavi@polarrent.ee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×