Jump to content
Ott Kiivikas

Marko Savolainen enne ja nüüd

Recommended Posts

adaptsioon.

julgustaks kõiki suuri ja väikseseid eelkõige tervisele mõtlema. see on tähtsam kui mistahes ümbermõõt sest ühel hetkel kui ta läinud on siis võib juhtuda et igavseks. ärge sööge steroide, ka kartulite ja kotlettide peal saab piisavalt hea vormi. isegi ilma kotlettideta, sest olgem ausad liigsed valgud ja üldse pidev üleõgimine tasub end varem või hiljem kuvalt kätte. proovige ikka paastu teha, et organism saaks vähe puhata ja taastuda kõigest mürigst mis me sisse hingame ja sööme igapäevaselt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
adaptsioon.

julgustaks kõiki suuri ja väikseseid eelkõige tervisele mõtlema. see on tähtsam kui mistahes ümbermõõt sest ühel hetkel kui ta läinud on siis võib juhtuda et igavseks. ärge sööge steroide, ka kartulite ja kotlettide peal saab piisavalt hea vormi. isegi ilma kotlettideta, sest olgem ausad liigsed valgud ja üldse pidev üleõgimine tasub end varem või hiljem kuvalt kätte. proovige ikka paastu teha, et organism saaks vähe puhata ja taastuda kõigest mürigst mis me sisse hingame ja sööme igapäevaselt.

Nii, et ükspäev sööd sitt ja siis nälgid ühe päeva vä? Siin kohal julgustaks sind hoopis külastama vähem kaalukad.ee foorumit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mida sa kisad, AA jutt on täitsa õige. Kui koguaeg massi koguda aastaringselt, siis magu, neerud, maks ja kõik muu, mis ainevahetuses osaleb on suure koormuse all. Ka liigesed. Teatud perioodidel tuleb kergemalt treenida ja lahjemalt toituda - supid, looduslikud teed taimedest. Omal nahal KORDUVALT kogenud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taimne toit jääb, kuid kui ikka tahad massi koguda, siis ei saa mööda keskmiselt suuremadest proteiini kogusdest. Inimesed, kes tegelevad oma keha ehitamisega tõsisemalt peavad lihtsalt kasvamiseks rohkem sööma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mida sa kisad, AA jutt on täitsa õige. Kui koguaeg massi koguda aastaringselt, siis magu, neerud, maks ja kõik muu, mis ainevahetuses osaleb on suure koormuse all. Ka liigesed. Teatud perioodidel tuleb kergemalt treenida ja lahjemalt toituda - supid, looduslikud teed taimedest. Omal nahal KORDUVALT kogenud.

Söömine tähendab massi kogumist? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Küll oli suur see mürakas,

kuid samas veidi turakas,

tal süstal veenist välja lipsas,

ning õhk siis musklist välja sipsas :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
adaptsioon.

julgustaks kõiki suuri ja väikseseid eelkõige tervisele mõtlema. see on tähtsam kui mistahes ümbermõõt sest ühel hetkel kui ta läinud on siis võib juhtuda et igavseks. ärge sööge steroide, ka kartulite ja kotlettide peal saab piisavalt hea vormi. isegi ilma kotlettideta, sest olgem ausad liigsed valgud ja üldse pidev üleõgimine tasub end varem või hiljem kuvalt kätte. proovige ikka paastu teha, et organism saaks vähe puhata ja taastuda kõigest mürigst mis me sisse hingame ja sööme igapäevaselt.

Rumal jutt, kui inimene tegeleb raskejõustikuga, siis ei söö ta liigseid valke (ilma kotletita ikka lihast ei kasvata), liigsed oleks need kogused raskejõustikuga mittetegelevale inimesele. Samaoodi tarvitab maratonijooksia, suusataja, rattur tohutus koguses süsivesikuid. Mittetreeniva inimese teeks need aastaga rasvamaoks . Sealt edasi aga juba muud hädad. Igale oma ninaesine, vastavalt töö iseloomule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×