Jump to content
asner

massilisaja või valk

Recommended Posts

Ma ei ütleks et massilisaja on mõtetu. See tekitab su kehale küll rasvakihi aga kui seda õieti tarbida ja piisavalt trenni teha siis ei lähe paksuks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Massilisaja on mõttetu suhkur mis ajab sind vett täis ja teeb paksuks.Osta parem endale kvaliteetne valgupulber!

Nii loll üldistus.

Ma ei ütleks, et Lean Gain on "mõttetu suhkur mis ajab sind vett täis ja teeb paksuks"

Kuigi sinu sõnavõtu teise poolega nõustun. Seda siis, kui on valida valgupulbri ja sita kvaliteediga gaineri vahel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii loll üldistus.

Ma ei ütleks, et Lean Gain on "mõttetu suhkur mis ajab sind vett täis ja teeb paksuks"

Kuigi sinu sõnavõtu teise poolega nõustun. Seda siis, kui on valida valgupulbri ja sita kvaliteediga gaineri vahel.

ütle üks sinu arust kehva kvaliteediga Gainer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Most protein shakes billed as "weight gainers" could more accurately be called Diabetes in a Bottle. They're filled with poor-quality protein and enough sugar to send Mary Poppins into rehab.

www.t-nation.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
Massilisaja on mõttetu suhkur mis ajab sind vett täis ja teeb paksuks.Osta parem endale kvaliteetne valgupulber!

aitää eks ma uurin veel asja. :rolleyes:

Edited by naturaalne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii loll üldistus.

Ma ei ütleks, et Lean Gain on "mõttetu suhkur mis ajab sind vett täis ja teeb paksuks"

Kuigi sinu sõnavõtu teise poolega nõustun. Seda siis, kui on valida valgupulbri ja sita kvaliteediga gaineri vahel.

aitähh ega jah kunagi ostsin apteegist mingit valku,see pidi kah täielik saast olema .

Share this post


Link to post
Share on other sites
EI SAA SIIS SIIAMAANI ARU MIS NENDE KAHE ASJA ERINEVUS ON MOLEMAD TEEVAD SIND SUUREKS JA PAKSUKS KUI TRENNI EI TEE VOI ONGI NIIMODI ET AHH MA EI TEA EI MOISTA SEDA ASJA :huh::rolleyes:

Näiteks:

HERA80 Ultrafiltreeritud vadakuvalk

Analüüs: 100g

Energiat 1690 kJ/400 kcal

Valk 76 g

Süsivesikuid 5 g

Laktoosi 3,5 g

Rasv 11 g

Naatrium 160 mg

Kaltsium 505 mg

Kaalium 393 mg

Magneesium 44 mg

Serious Mass

Analüüs: 2 kuhjaga kulpi, 334g Päevanorm

Kaloreid kcal/kJ 1040

-Kaloreid rasvast 350

Valk 42 g

Süsivesikud 208 g

Rasv 4 g

Kolesterool 50 mg

Vitamiin A 4130 IU 83%

Vitamiin C 50mg 83%

Vitamiin D 180 IU 45%

Vitamiin E 25 IU 83%

Tiamiin 4mg 267%

Riboflaviin 3,5mg 206%

Niatsiin 41mg 205%

Vitamiin B6 330 mcg 205%

Pantoteenhape 21 mg 210%

Biotiin 248 mcg 83%

Kaltsium 615 mg 62%

Raud 4 mg 22%

Fosfor 370 mg 37%

Jood 160 mcg 107%

Magneesium 120 mg 30%

Tsink 13 mg 87%

Seleenium 58 mcg 83%

Vask 0,9 mg 45%

Mangaan 1,65 mg 83%

Kroom 100 mcg 83%

Molübdeen 4130 IU 83%

Naatrium 4130 IU 83%

Kaalium 4130 IU 83%

Kreatiin monohüd. 825 mg 83%

L-Glutamine 4130 IU 83%

Glutamiini peptiidid 410 mg **

Koliin 210 mg **

Inositool 210 mg **

PABA 4 mg **

Võrdle!

Edited by bugati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tevist,

Massilisaja sisaldab rohkem süsivesikuid, annab sulle lihasmassi ehk lähed suuremaks. Proteiinis on aga rohkem valku, kasvatab "kuiva" lihast. Mida mõeldakse selle all? Tean, et jõusaalivennad kuivatavad ennast enne võistlusi, et oleks ilusam ja reljeef silmapaistvam.

Kui tarbida proteiini, mida see annab? Võtame jala(reielihas), pingutamise ajal tuleb lihas välja. Kas siis see väljatulev lihas on suurem või hoopis terve jalg?

Palun seletage keegi normaalselt ära ja palun öelge harjutus, mis treenib rätsepalihaseid.

Aitäh.

Edited by fortuna.9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eeh... Sul päris segane arusaamine asjadest.

Järjepideva raske treeningu tulemusena ehitab sinu keha endale aina tugevamaid, vastupidavamaid ning suuremaid lihaseid. Valk (proteiin) on peamine ehitusmaterjal lihastele. Ehk, kui ei söö valku siis ei tule ka lihast.

Süsivesikud on keha peamiseks energiallikaks. Otseselt lihast nad sul ei kasvata - küll aitavad mitmetes protsessides, mis lihase kasvuni viib.

Mõtle nüüd sügavalt järgi oma senistele segastele arusaamadele keha anatoomiast.

Edit:

Su lause: Proteiinis on aga rohkem valku, kasvatab "kuiva" lihast

Proteiin = Valk

Heal lapsel mitu nime. ;)

Edited by Archangel

Share this post


Link to post
Share on other sites

süsivesik on suhkrute üldine nimetus(fruktoos, glükoos, sahharoos jne)

massilisaja sisaldab süsivesikuid, mis annavad energiat trenni tegemiseks ja peale trenni taastamiseks. kui peale trenni pole kuskilt energiat võtta, tekib organismis kataboolne seisund, mis lõhub lihast, mille tulemusena lihas ei kasva. kui süsivesikuid on jällegi liiga palju ja neid ära ei põletata, võib rahvakeeli "paksuks minna". reielihase kohapealt sis, proteiini ja normaalses koguses süsivesikut tarbides on lihas suurem, aga ohtralt süsivesikut tarbides on kogu jalg suurem :S

kui võtta ainult valku, sis võiks ennem ja peale trenni süsivesikute allikaks võtta mingi puuvilja.

tihtipeale massilisajad sisaldavad liiga palju süsivesikuid, mida ei jõua ära põletada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah. Valku on vaja, et lihas kasvaks ja, et lihas ära taastuks pärast trenni. Süsivesikud on kehaenergia jaoks.

Massilisajad kasvatavad ka lihast, aga mida siis 90% annab?

? Võtame jala(reielihas), pingutamise ajal tuleb lihas välja. Kas siis see väljatulev lihas on suurem või hoopis terve jalg?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kui peale trenni pole kuskilt energiat võtta, tekib organismis kataboolne seisund, mis lõhub lihast, mille tulemusena lihas ei kasva.

Energiat saab rasvadest. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eeh... Sul päris segane arusaamine asjadest.

Süsivesikud on keha peamiseks energiallikaks.

Heal lapsel mitu nime. ;)

Süsivesikud on keha peamiseks energiaallikaks intensiivsel tööl - magamine, kõndimine, kontoritöö sinna arvestusse ei kuulu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Süsivesikud on keha peamiseks energiaallikaks intensiivsel tööl - magamine, kõndimine, kontoritöö sinna arvestusse ei kuulu.

Tähendab se seda, et trennivabal päeval kontorimees kel kodus ka midagi õhtul teha pole, peaks tarbima süsikaid minimaalselt (ja just aeglase imendumisega / täisteraviljatooteid ) ??!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tähendab se seda, et trennivabal päeval kontorimees kel kodus ka midagi õhtul teha pole, peaks tarbima süsikaid minimaalselt (ja just aeglase imendumisega / täisteraviljatooteid ) ??!

Kui lihaste ja maksa glükogeenivarud on täis, siis ülejäänud süsivesikud lähevad nn. depoorasvaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, et puhtalt massilisajale raha mitte kulutades võiksin osta korraliku proteiinitünni. Pärast trenni tõmban oma kehakaalule vastava annuse sisse, närin banaani peale ja tulemus sama? Või siis teistpidi hoian raha kokku ja ostan mõlemad komponendid eraldi? Sellisel juhul, kas keegi oskab miskit soovitada? Ning milline peaks valgu ja süsivesikute suhe olema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

peale trenni hüdrolüüsitud valk ja süsivesikuid . Süsivesikud vs valgud suhtes 2:1 või 3:1, sõltub kui pikalt trenn kestab. Puhkepäeval ainult valgusheik 2-3x päevas toidukordade vahel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii palju raha ma ka nendele pulbritele raisata ei tahaks. Kuid Valgusheik koos rohkete süsivesikute pärast trenni tundub üsnagi mõistlik. Puhkepäevadel jätaks igasugused sheikid vahele ja üritaks lihtsalt korralikult toituda. Parem ikka, kui mitte midagi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puhkepäevadel küll šeiki pole mõtet võtta. Kokteili mõte on kiiresti imenduda, kui seda vaja ehk siis peale trenni. Puhkepäevadel saa oma valk mujalt kätte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×