Jump to content
Sign in to follow this  
Fenomen

3 kuuga 20kg juurde

Recommended Posts

Tähendab, olen tegelenud jõutrenniga poolteist aastat umbes juba. Samas on päris pikad vahed jäänud (Suvi + 1 kuu jäi täiesti vahele näiteks), nüüd hiljaaegu ka väga lohakalt teinud. Ühesõnaga oli vaja mingit motivatsiooni, et uuesti korralikult trenni tegema hakata ja sai siis sõbraga kihla veetud, et kolme kuuga suudan 20kg surumisele juurde saada. Raha samuti mängus ning kuigi tappev poleks nüüd kaotada ju, siis hea meelega näeks raha oma taskus :D

Olen 19-aastane, pikkus 180cm, kaal 72kg. Rinnalt on üles läinud 85kg, kuid hetkel peaks vast 80 jõukohane olema.

Raskendatud tingimustest niipalju, et üritaks läbi ajada koduste tingimuste. Olemas on surumispink koos kangiga (max raskus 80kg), 2 hantlit (raskusi 20kg) lõuatõmbamiseks toru, jalgratas ning samuti selline aparaat nagu Total Gym 1000

Ühesõnaga, kõik soovitused, näpunäited väga oodatud ning samuti sooviks seda surumiskava, mis siin aktiivselt ringleb. Kuigi sellega on ilmselt nii, et osasi harjutusi mul sooritada ei anna. Trennipäevade arv nädalas pole tähtis, peaasi, et tulemusi oleks :P

Gr4nd_Bastard@hotmail.com

Edited by Fenomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vastava eesmärgi saavutamiseks on vaja jõudu treenivat kava, mis oli ka siin lehel mõni aeg tagasi, kuid hetkel ei leia seda üles(spetsiaalne rinnalt surumise tulemuse parandamise kava).

Ise tegin sellega kunagi ning tuli ~15kg juurde lühikese ajaga.

Edited by fighter

Share this post


Link to post
Share on other sites

No vaevalt. See peaks täiesti ilma steroiditega ka saavutatav olema. Lisanditest on olemas muidu 80% vadakuvalk ning täna käisin poes ja sai 400 eeki eest igasugust toitu ostetud. Kavatsen toitumisest ka ühesõnaga maksimaalse välja võtta :P

Olen hardgainer ja rasvaprotsent on kehas 10 ringis kogu aeg olnud :D

Edited by Fenomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sain vist vähem kui 2 kuuga +20kg rinnale juurde. Ja kui sul raha mängus siis mine ikka jõusaali, sest kui tahad jõudu teha, on ikka suuremaid raskuseid vaja kui 80kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, ma esimese raksuga mõtlesin, et kehakaalule 20kg juurde. Aga surumisest rääkides, arvan, et suht reaalne. Ma küll pole spetsialist, aga midagi juba taipan keha tunnetamisest. Et vahel mõne harjutusega tabad äkki ära, et vot, see lihas saab seda õiget koormust. Mingi õige nõks või liigutus. Ja annadki takka, enesetunde järgi. Mitte ei järgi jäigalt etteantud kava, vaid leiad tunnetusega omale sobiva. Mitte mugava ja samas mitte ka ebamugava. Vaid just, kus tunned, et lihas lööb tuld. Sellised just kus teed mingit liigutust hääästi aaeglaselt. See laob nagu sellist põhja, kust allapoole ei kuku, kui just jälle pikemat pausi vahele ei tule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellel tasemel surumistulemuse 20kg võrra parandamine 3 kuu jooksul peaks olema täiesti reaalne ...

anlt et materiaalne baas võib takistuseks saada.

80kg kangiga parandada surumist 100kg peale - ei kujuta päris hästi ette,mismoodi seda teha, :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
teed ise kettaid juurde!

Põhimõtteliselt ka see variant on olemas. Aga ilmselt tuleb praegusel hetkel nii teha, et alguses siis kodus nii palju kui saab ja lõpuks külastan jõusaali mingi aeg :P

Kuid ootaks siis kõigi nõuandeid, eriti oodatud oleks Kaido kommentaarid ning näpunäited :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Põhimõtteliselt ka see variant on olemas. Aga ilmselt tuleb praegusel hetkel nii teha, et alguses siis kodus nii palju kui saab ja lõpuks külastan jõusaali mingi aeg :D

Kuid ootaks siis kõigi nõuandeid, eriti oodatud oleks Kaido kommentaarid ning näpunäited :P

Tee nii: Võta Kaidi Leesmanni rinnalt surumise kava ja tee see läbi!!!! Mul tehtud ja hea kava oli? Siis söö korralikult, liha,kala, muna jne.

Loodan et sul ka kodus hantlid, sest need protsendid mis tulevad surumisel, tegin mina nii et panin traadiga juurde rippuma hantli raskusi,et tuleks täpne protsent :P Tee seda kava korralikult(ära rabista) :D

Kodus saab väga hästi tehtud, ise teen ka kodus. Hoiab raha korralikult kokku ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tee nii: Võta Kaidi Leesmanni rinnalt surumise kava ja tee see läbi!!!! Mul tehtud ja hea kava oli? Siis söö korralikult, liha,kala, muna jne.

Loodan et sul ka kodus hantlid, sest need protsendid mis tulevad surumisel, tegin mina nii et panin traadiga juurde rippuma hantli raskusi,et tuleks täpne protsent :P Tee seda kava korralikult(ära rabista) :D

Kodus saab väga hästi tehtud, ise teen ka kodus. Hoiab raha korralikult kokku ;)

Kusjuures, ühel sõbral olid tellitavad hantlid olemas ning ise käib jõusaalis ning seega ei olnud neid vaja. Laenasin neid ja tänasest hantlid ka olemas siis :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

80kg saab väga hästi treenitud. Näiteks kui suudad juba 80kg-ga 3x8 seeria teha on sul rekord juba üle 100 kindlasti, isegi 105 pigem. Kui juba 3x10 suudad siis läheb 110kg kindlasti ja oled juba 115kg lähedal. Aga see rekord on ainult teadmistes, kodus seda proovida ei saa, kui sul üle 80kg kettaid ei ole, kuid saad ilusti sinnamaani treenida ja siis võid minna jõusaali proovima kui tahad :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tead kunagi kuulsin, kus pidi hästi rinda saama treenida. Osta poest või on sul kodus mingid kummid, sellised paksemad. Vaja kahte kummi juppi ühe paned ühte kangi otsa ja teise teise kangi otsa ja kummid kinnitad kas põranda külge või siis seod masina külge ja siis nagu 80 kg ka veel kangil ja kohe tunduvalt raskem. Noh ma ei tea, kas sa nüüd aru said aga loodame, et mõtled sama, mis mina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kirjutan sulle meilile kava ja mõned näpunäited.

Kui sa vaatad protsenti, palju juurde tulema peab (üle 20%), siis peab kõik õnnestuma (korralik toitumine, korralik treening, korralik taastus), et sa saavutaksid +20.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kirjutan sulle meilile kava ja mõned näpunäited.

Kui sa vaatad protsenti, palju juurde tulema peab (üle 20%), siis peab kõik õnnestuma (korralik toitumine, korralik treening, korralik taastus), et sa saavutaksid +20.

Jään huviga maili ootama. Ja mõistan ise ka, et latt on üsna kõrgele seatud, kuid teen oma parima ja eks näeb, milleks lõppkokkuvõttes suuteline olen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kahjuks pole kava saanud nii et ma mõtlesin, et ehk keegi kasutajatest, kellel kava olemas on (hea oleks kui vähemalt 4x nädalas) saadaks mulle?

Treeningutest nii palju, et hetkel teen "Edasijõudnute kava jaotuna viieks". Rinnalt surumist, teen sealjuures 4*6. Alustasin 64kg, tegin 3*6 ja 1*9 lõppu. Areng oli hea ja järgmisel nädalal jõudsin 66,5kg 3*6 ja samuti 1*9 lõppu teha. Täna on järjekordne rinnatrenn ning kangile läheb 69kg.

Toitumise koha pealt nii palju, et olen palju rohkem sööma hakanud ja 3 nädalaga on kaal tõusnud 5kg, et hetkel peaks juba 78kg kandis olema. 5kg 3 nädalaga on suht palju, aga välise pildi järgi on kõik suurepärases korras.

Igal juhul jään siis ootama, et keegi hea inimene kava saadaks ning samuti endiselt kõik näpunäited oodatud :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry saatsin valele aadressile.

Panen kohe uuesti.

NB! Kahjuks ei saa enam tekkinud küsimustele vastata. Olen Eestist 4 nädalat ära.

Aga siin foorumites on palju asjatundjaid, kes kindlasti suudavad aidata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorry saatsin valele aadressile.

Panen kohe uuesti.

NB! Kahjuks ei saa enam tekkinud küsimustele vastata. Olen Eestist 4 nädalat ära.

Aga siin foorumites on palju asjatundjaid, kes kindlasti suudavad aidata.

Suured tänud! Alustan üsna pea pihta kavaga..

Share this post


Link to post
Share on other sites
teed ise kettaid juurde!

Mul endalgi on siin ketastepuudus tekkinud. Kuidas oleks kõige lihtsam viis ise kettaid teha. Valada tsemendist? Või on kellelgi mingi parem idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mul endalgi on siin ketastepuudus tekkinud. Kuidas oleks kõige lihtsam viis ise kettaid teha. Valada tsemendist? Või on kellelgi mingi parem idee?

Tere!

Mul on kogemusi säärase asjaga. Suvel maal olles oli kange tahtmine trenni teha, aga jõusaali ei pääsenud. Niisiis, tegin ise kangi, ketad valasin tsemendist...käras küll! :rolleyes:

Võta erineva suurusega kausse, punu sinna metallarmatuur sisse, selleks sobib igasugune jämedam traat. Pane keskele torujupp, mis sobiks enam-vähem kangiga. Tee vastav segu (soovitatavalt jämedam liiv ja rohkem tsementi) ja vala kogu mögin kaussi. Oota, lase ilusti ära kivistada. Võta kettad kausist välja, vajadusel õrnalt äärest koputades. Jäta ketad veel mõneks ajaks seisma ja kasta neid aeg-ajalt veega - nii saavad tugevamad.

Edu treenimisel! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui kedagi huvitab, siis max peaks nüüd 90kg olema. Homme jõuan Kaido surumiskavas teise nädala peale, ent probleem on selles, et kavaga päris lõpuni ma enne kihlveo lõppu ei saagi. Et põhimõtteliselt 22. maiks on ette nähtud 2x2 (endise maxiga) kui kõik treeningus plaanipäraselt läheb, kuid siis on vaja mul uus maksimum ära suruda juba. Kuid ometi 10kg juurde saada selle ajaga on küll raske, kuid siiski täiesti reaalselt saavutatav eesmärk. Või mis teie arvate?

Endiselt oodatud ka kõik näpunäited, soovitused :rolleyes:

Edited by Fenomen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui kedagi huvitab, siis max peaks nüüd 90kg olema. Homme jõuan Kaido surumiskavas teise nädala peale, ent probleem on selles, et kavaga päris lõpuni ma enne kihlveo lõppu ei saagi. Et põhimõtteliselt 22. maiks on ette nähtud 2x2 (endise maxiga) kui kõik treeningus plaanipäraselt läheb, kuid siis on vaja mul uus maksimum ära suruda juba. Kuid ometi 10kg juurde saada selle ajaga on küll raske, kuid siiski täiesti reaalselt saavutatav eesmärk. Või mis teie arvate?

Endiselt oodatud ka kõik näpunäited, soovitused :rolleyes:

Söö nagu loom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×