Jump to content

kuuliks

Kasutajad
  • Content count

    1,211
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by kuuliks

  1. Milline aminohape võtta?

    No arusaadav, et kaal tuleb sellest, mis suhu pannakse. On lihtsalt olemas ka massilisajaid, sestap küsisingi. Lihast pumpaksin heameelega päris julmalt+ sööksin ka lisandit juurde, aga toitumise jätaksin samaks, et kaalu ei lisanduks. Tänan BCAA'st on küll pos. kogemus, aitab ikka kaasa päris ilusti trennile.
  2. kaalust alla, aga trenni teha ei saa!!!!

    Olen mina oma elus 6x oppi saanud ja iga kord olen läinud trenni. Teinud nii, et ei koorma. Mudugi kui niidid sees olid, siis vesiaeroobikat teha ei saanud, kuna põletik võib tekkida, aga muidu küll. Randmete opilt dets. tulles läksin juba järgm päev trenni ja esimese põlveopi järgselt ka. Olen hull vbla, aga tänu sellele ma sain ka kohe liikuma aj ei jäänud passima. Lihtsalt ei koormanud opitud kohti. Olen ägeda reuma käes vaevleja ja varsti suure tõenäosusega selja op. ilmselt tulemas.
  3. Milline aminohape võtta?

    Kas arginiin on PUHTALT VAID lihastele? Mõtlen, et ega see liigset massi anna ometi? Olen ka tükk aega vaadanud Fast Pump+ toodet. Mina ei taha massi koguda, aga tahan suuri lihaseid. Imelik jah, aga siiski...
  4. Kaloreid päevas

    Minu jaoks on seda palju, aga mul on olnud ka toitumiskavad, kus kaloreid ikka tunduvalt rohkem ja kaal kukkus. Ma ei saa praegu oma süsteemile pihta, eks suur erinevus ole ka toiduainetes, mida tarbida. Kui sööd kodujuustu või sama kaloraaži eest leiba, siis loogiline, et kaal tõuseb, aga eks mingil määral ole viga minus ka. Kahjuks olen ma ka liiga palju oma kehaga eksperimenteerinud. Aga püüan siiski plaani hoida.
  5. Kaloreid päevas

    Ei ole tõesti rusikareegel, kuigi kui mina tahan langetada ja kasutaksin praegu seda valemit, siis sellise kaloraažiga, mille mina saan, hakkab minu kaal kohe tõusma.
  6. Milline aminohape võtta?

    Ise kasutan BCAA'd. Väga rahul.
  7. Tselluliit

    Nädalaga võib paljugi juhtuda!
  8. hommikune trenn

    Rama nüüd küll hea variant ei ole. Pane kas 82% võiviil või sulajuustu.
  9. hommikune trenn

    See oleneb ka inimesest suuresti. Kui sa ikka ei ole harjunud hommikuti sööma ja see on ebamugav, siis ei ole mõtet ka toppida. Lähen trenni 6:00-ks ja mina ei söö ka enne. Sama solen proovinud seda teha, aga väga raske on mul siis trenni teha.
  10. Pidev väsimus- trennipuudus?

    Just, algul on raske, aga pikapeale harjub organism ära selle režiimiga. Mul ka raske ärgata, kuigi ärkan juba aastaid nii vara. Ma ei maga öösiti niikuinii, sestap ka raske ärgata. Jõusaalipäevadel ärkan 4:30, muidu kell 5, aga noh, ma võin ka keset ööd ärgata, sest und pole mitte kunagi öösel, päeval aga suur unekas kogu aeg.
  11. Pidev väsimus- trennipuudus?

    No sellest ma sain aru jah, et liigub hullult palju. Pigem on tema puhul vaja liikuda, aga usun, et see väss on logelemisest. Mina tegin kõik plaanipäraselt, olgu kui kuum tahes. Pealegi need ongi õiged suvekraadid, mitte mingi leitsak nagu meie inimesed ütlevad.
  12. Pidev väsimus- trennipuudus?

    Väss tavaliselt tekib kui on ületreenitus.
  13. Toitumine ja lihasmass

    Tere tore!!!!!!!
  14. 15a paks neiu.

    No kui unustatud, siis loodame, et keegi teine kasutab sama teemat edasi. Mind häirib kui tehakse mitmeid uusi samalaadseid teemasid. Nii, et loodame teemade jätkumist.
  15. Reie sisekülg

    On ka trenažöör, mis lähendab reisi. Ainuüksi sellest ei aita. Ka su jooksmine aitab ja ka söök peab olema paigas.
  16. Uus ilmakodanik

    Palju Õnne!
  17. Küsimus: ujumine

    Ei oska ka ujuda. Koolis õppisin ja sain hakkama ja lõpetasin hindega ''5''. Praegu suudan vaid nagu enam-vähem konna teha, aga muu ei tule välja. Jalad vajuvad kohe põhja. Tean nii paljusid, kes oskavad krokodilli ja muid imetrikke teha.
  18. Aeroobne trenn

    Söömist ei saa natukene jälgida. Seda ongi vaja 100% pühendumisega jälgida. Kogu su treening ongi vaid aeroobne? Mina teen just jõudu+2 aeroobset rühmatreeningut+jalgratas õhtuti ja muud sinna otsa. Pealegi lihas kasvab kui sa seda pumpad. Minul ei hakanud küll triitseps-biitseps jne kasvama kui ma neid ei piitsutanud.
  19. Palavus - kuidas mõjub?

    Bokserid.
  20. Palavus - kuidas mõjub?

    Saada isiklikule meilile! Mulle vastab alati kui vaja on.
  21. Kaalust alla võtmine

    Kust küll pärineb see idee, et JOOKS võtab ainsana kaalust alla? Ka kontoritöötaja võtab alla ilma et treeniks, aga see juba halb variant. Kaotad ka need viimased lihased, mis üldse on, kui on. Igasugune liikumine on plussiks. Pigem ma pooldan lihaselist kehaehitust kui seda, et meeleheitlikult kaalust alla saada. Tasa ja targu=PAREM TULEMUS JA PÜSIV!
  22. Palavus - kuidas mõjub?

    Õnne raseduse puhul muidugi, aga see soojus on üks õige asi tegelikult. Arvestades, et veel juunikuus käisime jopedega ja üsna ruttu paneme joped jälle selga. See kuulus Edgar Võsapetsi saatest ütleb, et mingi 10-kond päeva tuleb veel sooja-kuuma ja siis alles sept-s. Muidugi kahju kui see nii on. Suvi peab olema suvi ju! Aga jah, magan ka lahtiste akendega, kuigi see ei aita. Magan aastaringselt tund-kaks täisund. Siplen ja jäängi siplema eluaeg vist. Võib olla asi selles, et magan üksi...
  23. Palavus - kuidas mõjub?

    Mõjub nii, et olen soojenduse tegemise ruumi minnes juba märg.
  24. Harjutused mitu korda päevas.

    Seda kehaehitust tahaks isegi näha, kus kõik muud kehaosad on treenimata.
  25. fitshopi kaalulangetajad

    Pigem see siiski põletab eelisjärjekorras rasva ja ajab higistama, mitte ei toimi kõhulahtistina ja kaalualandajana. Kaalualandajana toimib toidukoguste vähendamine. Ma teen palju jõutrenni ja 2 kardiot. Mul miskipärast kaal seisab praegu.
×