Jump to content

meukow

Kasutajad
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by meukow

  1. Silvar Rückenberg

    Pealthaardega õlgadest natuke laiemini, üleval lõug üle kangi ja alt kohe hooga üles, et pinge oli koguaeg sees. Athleticus poleks ära loetud
  2. Silvar Rückenberg

    Täna oli päris korralik trennipäev. Hommiku poole tegin kitsalt jõutõmmet ja rinda. Pole ammu kitsalt tõmbes lühikesi seeriaid teinud ja otsustasin maxini välja minna. 180kg tõmbasin ära, 190kg enam ei jõudnud. Mul on sumo ja kitsalt tõmbe vahe ca 40kg sumo kasuks. Õhtuses trennis proovisin tunni ajaga palju lõuatõmbeid teha jõuab. Eelmine aasta umbes samal ajal tegin 45 minutiga 253. Tookord umbes 40. minutil tuli peopesast nahk maha ja siis ei kannatanud tundi aega kokku teha. Seekord olin siis targem ja kasutasin tavalisi töökindaid. Kokku tuli 67 seeriat - 1) 15, 2) 10, kaks viimast 4 ja ülejäänud kõik 5x. Ja tunni ajaga jõudsin teha 348 lõuatõmmet. Pulsikell oli ka peal ja näitas, et selle ajaga kulus 1013kcal, keskmine pulss oli 169 ja max 185. Ok, nüüd magama, siis hakkab lihas ka kasvama !!!
  3. Silvar Rückenberg

    Proovisin seda kangikompleksi harjutust, aga see pole mulle. Tundus kuidagi liiga vigastusteohtlik. Õlad olid kuidagi ebaloomuliku pinge all peakohal kükki tehes. Täna oli üldse trennis kuidagi uimane olla. Võib-olla asi selles, et käisin eile verd andmas. Aga jään huviga ootama järgmise kuu harjutust ja elan kõigile selle kuu osalejatele kaasa
  4. Silvar Rückenberg

    Täna oli trennis päris hea minek. Tegin jalga ja õla tagaosa. Õnnestus teha ka mõned rekordid. Hiljuti sai soetatud uued jalatsid, mis on ennast juba väga hästi õigustanud. Kükkida on ikka kõvasti parem kui tavaliste jooksutossudega. Kükk: 10x50kg, 8x70kg, 6x90kg, 4x110kg, 2x130kg, 1x152,5kg (uus isiklik) ja 10x130kg (varasemalt olen suurima 10-se teinud 120kg-ga). Jalasirutused plokil: 12x72kg, 82kg, 91kg, 100kg, 109kg. Väljaasted kangiga: 4x(12+12)x30kg. Säär päkkadele tõus kettal: 3x100. Kõhuli kaldpingil hantlitega lend 6x10x7,5kg. Kõhuli kaldpingil hantlitega surumine 4x15x2,5kg. Kõhuli pingil hantlitega viibutused 6x12x10kg.
  5. Silvar Rückenberg

    Tere! Kirjutan ka mõne sõnaga, millega vahepeal tegelenud olen. Praeguseks uue kava järgi teinud natuke üle 2 nädala ja keha hakkab vaikselt harjuma. Trenni teen hetkel 5-6x nädalas ja taastumine on päris hea, kuna sööki saan korralikult peale anda ja magada ka piisavalt. Kaloraaž ~4500kcal ja hommikune kaal ~76kg. Kõige "mõnusam" harjutus kavas on praegu jalapress, raskus on küll väike aga pump on meeletu. Täna tegin 4 seeriat 2:30, pausid seeriate vahel ka 2:30 ja iga nädal lisan 15 sekundit.
  6. Käisin Alexile niikaua pinda, kuni lõpuks kangi selga võttis: ja ega muidugi Marko ei saanud ka ju istuma jääda (video ilmub mingi aja pärast siia alla): Marko videos läks vahepeal lugemine sassi. Tegelikult oli 111 kükki, mitte 110 nagu videos öeldud. Ja muidugi Alexi meeletu jõud ja vastupidavus on ikka täiseti müstiline. Head aastavahetust ja pehmet jalga
  7. Silvar Rückenberg

    Kõigepealt suur aitäh Fitness'i päkapikkudele. Mustika puding on tõesti hea Nädalavahetusel sai Silvariga uus kava paika pandud. Kava on jaotatud 5-ks ja prioriteediks on selg ning jalad. Selja poole pealt just igasugused erinevad tõmbed arendamaks rohkem selja paksust ja jalgadele mitmed ajalised seeriad. Eile oli kava esimene trenn ja võib öelda et jalad võttis ikka korralikult krambitama. Tegin siis nii: • Jalapress 4x2min (iga nädal +15sek) • Jalasirutused plokil 5x12 (aeglaselt alla) • Jalakõverdused plokil 5x12 • Istudes säär pukil 3x100 • Kuklalt surumine 5x12 • Istudes hantlitega surumine 5x12 Kuna eile oli veel väheke saalis toimetamist, tegin lisaks rööbaspuid 15x10. Täna plaanis selg ja biitseps. Lähiajal peaks kätte saama tõstekingad, siis põhjust rohkem kükki ka teha. Suvel sai mõned korrad nii jalgu treenitud ja võttis pehmeks küll Meeldivat jõuluaega kõigile !!!
  8. Silvar Rückenberg

    Jah Taavi, nii on Täna toimusid siis Kõrvekülas Tartumaa klassikalise jõutõstmise MV. Valmistuma hakkasin selleks pärast kulturismi EMV-i. Kohe järgmisel päeval alustasin 3x3 kavaga, mis kestis 8 nädalat. Pärast EMV-d võtsin paari päevaga ~3kg juurde ja nii on kaal püsinud praeguseni. Toidud on endiselt kõik kaalu pealt läbi käinud ja keskmine kaloraaž on tänase päeva seisuga 3880 (süsikad 355, rasvad 147, valgud 290). Tänase võistlustega jäin üldkokkuvõttes rahule. Plaan oli kokku saada 500 kilo, aga juba soojendusel oli tunda, et täna väga head minekut ei ole. Kükis ja surumises kordasin isiklikku ja tõmbes parandasin 2,5kg. Tulemuseks enda kaalukategooria võit ja absoluudis 4. Ja siin parimad katsed:
  9. Silvar Rückenberg

    45. EMV kulturismis ja fitnessis kokkuvõte: TRENN Aeroobset tegin selle ettevalmistuse jooksul suhteliselt vähe. Vahepeal käisin rattaga trennis, edasi-tagasi 26km ja paar korda tulin trennist jala koju. Viimased kuu aega üritasin lihtsalt treeningraskusi hoida ja see ka pms õnnestus, kui seeriatevahelisi pause pikendasin. Alates 14.08 kuni võistlusteni treenisin sellise jaotuse järgi: 1. SELG • Tõmme pukkidelt põlvede alt 6x12 • Lõuatõmbed 5x10 • Hantli tõmbed puusale 4x12 • Ploki tõmbed rinnale põrandal istudes 4x8 • Jalasirutused plokil 3x30 • Jalakõverdused plokil 3x30 2.RIND • Surumine 5x6-8 • Trossidega surumine 4x12 • Hantlitega lend 5x8 • Seistes hantlitega lend 4x10-12 • Ettekallutatult hantlitega lend (2 seeriat pöördega) 4x12 • Biits kangiga 5x8 • Rööbaspuud 5x8-10 3. JALG • Kükk 5x20 • Jalapress 5x20 • Säär pukil 5x(15+15) • Biits seistes hantlitega 4x(10+10) • Haamer scotil trossiga 3x10-12 • Kaldpingil istudes biits 4x(8+8) • Plokil sirgete kätega 5x12-15 4. ÕLG • Kuklalt surumine 5x8-10 • Arnoldi press 4x15 • Kangi tõmbed rinnani 4x15 • Maas kitsalt surumine 4x10 • Triits plokil peakohal 4x15 • Pingil üles-alla 4x12-15 Puhkust andsin enesetunde järgi umbes 5-6 päeva tagant. TOITUMINE Pärast kevadisi võistluseid sai rihm korralikult lõdvaks lastud ja maksimaalne hommikune kaal tõusis natukene üle 79kg-i. Korralikum ettevalmistus hakkas augusti keskel, kui kõik söögid, mis suhu panin, käisid kaalu pealt läbi. Keskmine kaloraaž selle 2 kuu jooksul oli 2182kcal (süsivesikud 154, rasvad 70, valgud 234). Keskmise sisse ei ole arvutatud selle aja jooksul 4 päeva, kui sai korralikult laetud. Kõht tühi pole olnud ja mingit piinamist ei teinud. Lõpu poole tõusis päevane valgu kogus üle 300 grammi ja süsikad alla 100 grammi. Põhilised toidud olid munad (kuni rest päevas), maitsetu lahja kohupiim (~2-6 pakki), kodujuust, kana (põhiliselt rinnak), kala, väherasvased sea- ja veiseliha osad, kala, delikatess sea- või veisehakkliha, hakitud kalkuni rinnaliha, 7-viljahelbed, rukkihelbed, täisterapasta, juust, õun, sibul, küüslauk, sinep, mandlid. Kohupiima segasin tavaliselt piima ja suhkruasendajaga, erinevate maitsete jaoks kasutasin kakaopulbrit, vaarikaid, maasikaid, põldmarju, arooniaid vms. Õhtuti sai maiustatud Fasti puddinguga. Päris palju tegin sellist kooki - 2 muna, pakk kohupiima, 5g kakaopulbrit, soola, suhkruasendajat ja pannile. Sellel ettevalmistusperioodil juurikaid eriti ei söönud, kuna need tekitavad mulle gaase. KAAL VÕISTLUSED Soolad võtsin välja alates neljapäeva hommikust (10.10.13) ja ka vedeliku tarbisin siis minimaalselt. Kuna kevadel tundsin, et jäin laadimisega tagasihoidlikuks, siis alustasin neljapäeval süsikatega 7grammi/kg kohta, reedel tuli 6g/kg ja laupäeval peaaegu 9g/kg. Hommikul oli kaal esimest korda ettevalmistuse jooksul alla 70kg ehk siis 69,9kg. Kuna olin registreerunud ka armliftingus -70kg, siis ei saanud hommikul söögiga väga liialdada - 3 muna pannile ja paar lonksu kohvi kõrvale. Kaalumisel olid numbrid 69,6kg. Pärast kaalumist umbes tunniste pausidega läks sisse kokku ~1,5kg keedetud täisteramakarone, 300g banaanilaaste, 200g šokolaadi ja väikeste lonksudega kohvi. Ennem lavale minekut hakkas ka kergelt krambitama, aga midagi hullu polnud. Võistlustel jäin oma kategoorias seekord jälle viimaseks, aga keegi peab ju viimane ka olema. Mina andsin endast kõik ja olen üldkokkuvõttes rahul. Ja mis põhiline, et aastaga on vast umbes poolteist kilo liha ka juurde tulnud. Lõpetuseks mõned võrdluspildid: 21.10.2012 - 68,2kg 12.10.2013 - 69,6kg
  10. Silvar Rückenberg

    Mäo kandis pidi praegu väga tugev sadu olema, paljud autod seisavad teeääres ohutuled peal.
  11. Silvar Rückenberg

    Tere ilusat keskpäeva kõigile. Mina ja Edmund oleme nüüdseks rõõmsalt koju jõudnud. Väga suured tänud TV3 reporterile, kes oli meid lahkesti nõus Tartusse tagasi toimetama. Mõnus reedehommikune jalutuskäik tehtud ja nüüd saab väheke kosuda. Mul oli kogu distantsi ajal GPS-iga pulsikell peal ja siit saate näha meie teekonda Tartust Jõgevale http://connect.garmin.com/activity/313874713. Minu ainukeseks probleemiks kujunes reie tagaosa korralik lihasvalu. Kuna ma teadsin juba varem, et minu sihtkohaks saab olema Jõgeva, siis ei hoidnud see nädal jõusaali trennidega tagasi ja ka eile sai korralik küki trenn tehtud. Põhjus, miks ma nii lühikese distantsi kasuks otsustasin, on see, et osalen järgmisel nädalal SELL'i mängude raames jõutõstmises ja kui isegi oleks mingi ime läbi õnnestunud poistega Tallinnani vastu pidada, siis taastumisega oleks kindlasti probleeme tekkinud. Ville mul hetkel ei ole ja praegu on tunne, et hea meelega liiguks "vandersellidega" veel mõned kilomeetrid. Aga jõudu ja jaksu Jürile ja Silvarile edasiseks rännakuks ning olge tublid
  12. Allan Nikopensius, mehed Klassikaline Kulturism (algajad) +175 cm. TÜ ASK
  13. 34. EMV jõutõstmises 2013: esmakordselt 1000kg!

    MEHED: 1.Raus 2.Kraav 3.Rast 4.A.Kuusnõmm 5.Sagor 6.Erit NAISED: 1.Bogdanova 2.Laan 3.Aus
  14. Silvar Rückenberg

    Tere jälle Eile öösel tegin väikse eksperimendi - panin ööseks pulsikella peale. Und tuli 9h, keskmine pulss 44 ja kõige madalam 36. Kaloreid näitas, et kulus 392. Graafiku pealt vaadates tundub, et vahepeal vist ei andnud ühendust vms. Täna sai väheke rohkem liigutatud kui tavaliselt. Hommikul tegin suuska tund aega 14km Lähte suurepärastel suusaradadel ja õhtul jõusaalis selg ja biitseps. Ja lõpetuseks tänasest trennist väike maasikas!!!
  15. Silvar Rückenberg

    Õhtust! Lisasin youtube'i mõned videod tänasest triitsa ja jala trennist: ja eilsest poseerimisest üks pilt:
  16. Silvar Rückenberg

    Tere! Teen väikse vahekokkuvõtte. Kavas sai tehtud mõned kerged muudatused harjutuste ja korduste osas, aga pms ikka sama nagu ennem, et jõusaali ~5x nädalas: 1. JALA TAGAOSA & TRIITSEPS; 2. SELG & ÕLA ESIOSA; 3. JALA ESIOSA & TRIITSEPS; 4. SELG & BIITSEPS; 5. RIND & ÕLA TAGAOSA ja sõudmist 2-3x nädalas. Trennides peab vaikselt kahjuks ikka raskustes ka järgi andma. Paar päeva tagasi sai jõutõmbega alaseljale kergelt haiget tehtud, aga seda on päris edukalt leevendanud omatehtud pilatese rulli kasutamine ja nõelamatt. Veebruari keskmine kaloraaž tuli 2264kcal. Viimane nädal pole enam üle 2000kcal lasknud. Sügiseses ettevalmistuses tegin rohkem aeroobset ja sõin ka rohkem. Praegu proovin aeroobset vähem teha ja siis kulub ka energiat vähem. Peale päevase ühe trenni väga palju muud liikumist praegu polegi. Kaal langeb suhteliselt ühtlaselt ja praegu ~71kg. Tänasest poseerimisest üks pilt:
  17. Silvar Rückenberg

    Osad kordused võeti maha jah. Kas siis all ei lukustanud käsi vms.
  18. Silvar Rückenberg

    Keskmine osa annab ikka täna kergelt tunda. Ega see päris biitsepsile polnud suunatud jh. Seal oligi eesmärgiks võimalikult palju kordusi saada, mitte niivõrd lihastunnetuse peale rõhuda
  19. Silvar Rückenberg

    Ja nagu lubatud, saabus lõpuks ka eilne videokokkuvõte
  20. Silvar Rückenberg

    Tervitused! Täna toimusid EMÜ-s Fitness Five võistlused. Viimase nädala treeningud ja toit sai ka varem juba paika sätitud, et võistlustel endast maksimum anda. Üldkokkuvõttes võib rahule jääda, kuna kaks väiksemat eesmärki, mis endamisi paika said pandud, said täidetud - 1) küki alavõit ja 2) 200 punkti. Kaal oli 73,4kg. Iga ala sooritamiseks oli aega 75 sekundit. Tulemused siis vastavalt surumine 54x45kg, biits 41x22,5kg, kükk 43x72,5kg, lõuatõmbed 23x ja rööbaspuud 42x. Kokku 203 kordust ja tubli 2. koht Sai tehtud ka videokokkuvõte, aga sinna juusttuubi laadimisega läheb päris kaua aega, nii et video tuleb homme
  21. Silvar Rückenberg

    Tere jälle Teen väikse kokkuvõtte selle aasta esimesest kuust. Dieedi poole pealt niipalju, et päeva keskmiseks kaloraažiks tuli 2400kcal, kaal langes 77kg pealt 74kg peale. Mingisuguseid jõunäitajate langusi pole täheldanud ja tundub, et asi liigub õiges suunas. See kuu pole olnud ühtegi täiesti trennivaba päeva. Kui tunnen, et väga head minekut ei ole, siis teen kergemalt. Eile tegin jala tagaosa ja triitsepsit, täna selga ja õlga. Proovisin eile vahelduseks üle pika aja raskusega rööbaspuudel surumist ja viimane seeria tegin 9x (+45kg) ja täna raskusega lõuatõmbeid 5x(+30kg). Järgmine pühapäev on EMÜ meistrivõistlused Fitness Five'is, kuhu panin ka juba kirja. Eelmine aasta sain 171 punkti, seekord teen kindlasti rohkem, kui kükk pilti eest ei võta Jõudu!!!
  22. Silvar Rückenberg

    Eelmise nädala keskmine kaloraaž tuli päevas 2500kcal ja kaal langes ~0,6kg. Eile sai ka rööbaspuudel surumisest üks video tehtud:
  23. Fitness wikis on toodud eraldi Eesti võistlusreeglid http://wiki.fitness.ee/index.php?title=Athletic_Fitness Seal 3. punkt - Athletic Fitness´i võistluseid korraldatakse nii meestele kui naistele. Võistlusklassid jagunevad järgnevalt: naised kuni 165 cm (k.a.) ning üle 165 cm; mehed kuni 180 cm (k.a.) ning üle 180 cm. Kaalupiiranguid ei ole ei meestel ega naistel. Siiani puuduvad ka eraldi kategooriad nt juunioridele. Ei tea millest see tingitud on?! Eestlased keskmistest inimestest siis vast pikemad
  24. Silvar Rückenberg

    Tervist! Täna toimus siis meil meeskonnaga ühistrenn ning pärast poseerimine. Nädala alguses sai Silvariga uus kava paika pandud, mis sisaldab 2x nädalas selga ja jalga, rõhutatud on ka lõuatõmbed ja rööbaspuudel surumised, mida samuti 2x nädalas. Lisaks 2 tunnist sõudmist jõusaali vabadel päevadel. Ise tegin täna triitsa ja jala esiosa: · Rööbaspuud 3xmax · Triitseps plokil kõvera pulgaga 4x7 · Kitsalt surumine 4x6 · Eeskükk 5x8 · Istudes sääre sirutus ühe jalaga 5x6 · Jalapress jalad koos 5x6 · Säär seistes Smithil 4x10+15 Poseerimine kulges üpriski vaevaliselt. Vähemalt minu jaoks, sest varem pole kohustuslikke poose pidanud tegema. Eriti tuleb vaeva näha küljepoosidega. Silvar paneb vast hiljem ka mõned pildid. Jõudu ja tervist kõigile selles külmas!!!
  25. Silvar Rückenberg

    Tere, olen Allan Nikopensius ja räägin ka paari sõnaga oma viimaste aastate tegemistest. Jõusaali sattusin esmakordselt gümnaasiumis kehalise kasvatuse tunnis. See oli umbes 7 aastat tagasi. Esimesed trennid olid ikka nagu tavaliselt stiilis rind-biits-kõht. Lihaste kasvatamise kohta sai uuritud nii erinevatest ajakirjadest kui ka internetiavarustest. Kõige rohkem abi on olnud Fitness.ee lehest, eriti Janari poolt kirjutatud ja tõlgitud artiklitest. Eelmise aasta alguses toimunud Fitness Five võistlustel tegi Esta Pilt ettepaneku osaleda LEKV Athletic Fitnessis. Ta soovitas võtta ühendust Silvar Rückenbergiga. Pärast seda liitusin Silvari treening-grupiga ja võtsin suuna athletic fitnessi poole. Mingeid erilisi saavutusi veel tulnud pole kuid kõva töö selle nimel käib ja eks aeg näitab kuhu jõuame. Panen kirja ka kõik võistlused ja tulemused, mis eelmisel aastal sai tehtud: 12.02.2012 - EMÜ meistrivõistlused Fitness Five - kaal 71,7kg; rinnalt surumine 53x42,5kg; biitseps 19x22,5kg; kükk 40x72,5kg; lõuatõmme 26; triitseps 33; kokku 171 ja 5. koht 07.04.2012 - LEKV Athletic Fitness mehed + 175 cm - kaal 70,5kg; kehavoor 5.; lõuatõmbed 23; triitseps 30; sõudmine 1000m 3:40,5; 5. koht 21.04.2012 - EKV Athletic Fitness mehed - kaal 70,8kg; kehavoor 5.; lõuatõmbed 23; triitseps 32; sõudmine 1000m 3:26,8; 5. koht 05.05.2012 - XXIV Ümber Saadjärve Jooks (17km)- kaal 71,6kg; aeg 1:12:57,0; 7. koht 13.05.2012 - SEB 30. Tartu Jooksumaraton (10km) - kaal 71,4kg; aeg 42:30,0 02.06.2012 - Paf Tartu Olümpiajooks (10km) - kaal 73,7kg; aeg 41:48,7; 123. koht 21.10.2012 - EMV Athletic Fitness - kaal 68,2kg; kehavoor 5.; lõuatõmbed 26; triitseps 35; sõudmine 1000m 3:18,8; 5. koht 09.12.2012 - Eesti Maaülikooli meistrivõistlused sõudeergomeetril 2012 (500m)- kaal 78,4kg; eelsõit 1:27,6; poolfinaal 1:28,5; finaal 1:28,0; 5. koht 15.12.2012 - Tartumaa klassikalise jõutõstmise MV - kaal 79,15kg; kükk 150kg; surumine 117,5kg; jõutõmme 215kg; kuni 83kg 1. koht Vasakul 21.10.2012 - 68,2kg ja paremal 2 kuud hiljem 18.12.2012 - 79,5kg.
×