Jump to content

Vilps

Kasutajad
  • Content count

    969
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vilps

  1. Trikoode näited

    Sorry norimise pärast, aga trikoo kirjutatakse tugeva "T" tähega:) Kenad trikood muidu...
  2. Dieetkava!

    Näiteks Fitshoppides, kindlasti ka suuremates kaubanduskeskustes... Hetkel on kuu lõpp, võimalik, et selletõttu praegust numbrit ei leia.
  3. Dieetkava!

    Piiblit on raske kirjutada:) Päevas võiks toidukordi olla 4-6, oleneb inimesest ja tema eluviisist. Kui palju süüa? Tööriistade all on kaloriarvuti, sealt saad oma baasaeinevahetuse kaloraaži välja arvutada. Vaevalt keegi sulle toitumiskava siin koostama hakkab. Üks võimalus on see enda peaga kokku panna. Kasutades otsingut leiad palju artikelid toitumise kohta. Teine võimalus on näiteks Muscle ja Fitness eestikeelne ajakiri, sealt leiab toitumiskavu. Kolmas võimalus on siit samalt leheküljelt tellida ekspertide koostatud kava. Mida süüa? Juur-ja puuviljad, lihatooted, piimatooted..jne..kõike võib süüa, oleneb kogustest ja millal seda süüakse.
  4. ortopeed vs spordiarst

    Sa viitad eelpool timo soovitusele? Jah, olen nõus. Mulle ei meeldi sellistel teemadel lihtsalt vaielda, kus mingit pointi pole. Sa ütled, et:"Ei ole võimalik treenida vaid nn süvalihaseid."...ja tõid veel muid näiteid. Eeldan, et kogu sinu jutu point on selles, et pole võimalik ainult teatud lihasgrupile keskenduda, mis iseenesest on loogiline ja teada ning olen nõus. Ühesõnaga, kisub päris OT-ks ära....
  5. ortopeed vs spordiarst

    Sa hakkad juuksekarva lõhki ajama ning teed ise hoopiski asjad kordi keerlulisemaks, kui nad tegelikult on.
  6. ortopeed vs spordiarst

    Aga nad ju asuvadki seespool, kui sa nüüd natuke mõtled. Ei oska tuua kõhulihase puhul midagi konkreetset välja - pole anatoomiaga nii sina peal. Võtsin, süvakiht... edit: ...ja staatilised harjutused on põhilised, mille kaudu neid treenitakse.
  7. ortopeed vs spordiarst

    http://www.vomax.ee/?head=8&pageid=86&...nguage=estonian
  8. Vau, kui kena naine. Enne ja pärast pilte vaadates ei ütleks, et tegemist oleks sama inimesega.
  9. Kehakultuuri/spordi tudeng

    Olen TLÜ magistrant kehakultuuris. Võid mulle siin kirja saata. Vastan ja aitan meeldeldi, nagu olen ka siin varasemal ajal paari inimest aidanud.
  10. Munade kohapealt segadus

    Äkki viskad lingi. Tahaks ka seda omasilmaga näha, et võib süüa neid nii palju, kui süda lustib.
  11. Peale trenni söök

    Loodan, et sain sinust õigesti aru. Lõpeta trenn ikka ära, sh. ka venitused ja alles siis tee endale see sheik ning mine pesema:)
  12. Peale trenni söök

    See on täiesti normaalne. Shake tee kohe peale trenni, kui raskuste tõstmise lõpetad ning järgmine suurem toidukord 1-1.5h hiljem.
  13. Toitumine enne ja pärast trenni

    Valk olgu siiski omal kohal. Alati võib süüa aeglaselt imenduvaid süsivesikuid, kui ei taha insuliinitaseme tõusu. Samas ega vast erilist suurt vahet tekiks. Võib ikka süüa nii, nagu tavaliselt. Süsivesikuid tarbi lihstalt vastavalt koormusele. Kergem trenn, vähem sv-d..ja vastupidi. edit: üks toidukord võiks olla kohe trenni lõppedes...Järgmine toidukord 1-1.5h hiljem.
  14. Fast HT-R

    Kui sa ütled, et ainus asi on "mugavus," siis sinu teadmised on väga puudulikud.
  15. Fast HT-R

    Mis kasu neist siis on?
  16. Algaja kaalualandaja

    Selleks, et kaalust alla võtta ei pea minema jõusaali. Lihtsalt liigu palju, sõida rattaga, kõnni jne. Mina ei näe põhjust, miks sa peaksid jõusaali üldse tormama. Pole üldse vajalik.
  17. Algaja kaalualandaja

    Õhtusöögiks kana ja juurde toorsalatit on normaalne. Selleks, et hullu nälga ei tunneks, tulebki hommikul ja lõunal korralikult süüa. Ei hakka mingeid protsente välja tooma, aga üldjuhul ongi lõuna ja seejärel hommikusöök päeva suurimad toidukorrad. Õhtul tuleks natuke kergemalt võtta. Proovi siiski rohkem toidukordi teha, kui kolm. Piltlikult öeldes, tarbid sama koguse energiat, ainult jagatud väiksemateks portsjoniteks. Ära neid apse karda, kord nädalas üks selline petupäev, kus lubad endale natuke midagi magusat, on täiesti tavaline. Ongi selleks mõeldud, et sa päris "lolliks" ei läheks. Ära peale kella kuut süüa karda. Kellaaajad ei oma tähtsus, pigem tuleb teada, millal mida süüa. Alati võid ju endast mõne pildi lisada, et saaks seda nö. "probleemi" siis näha. Näo võid alati välja lõigata, aga see selleks:)
  18. Algaja kaalualandaja

    Lihtsalt harimise eesmärgil mainin, et valk ja proteiin on üks ja sama asi. Üks õun ei ole hommikusöök. Vahepalaks ei ole ka vaja neid õunu pidevalt sisse ajada. Üks kiire näide... Hommikusöök - 50 gr. kuivainena putru valmistatud piimaga; 1 muna, 30g pähkleid Lõuna - 100g kanafileed, tatar/riis/2 kartulit, roheline salat oliiviõliga Õhtuoode - 150g 5% kohupiima, 1 puuvili (nt. apelsin või greip vms) Siis tuleb äkki trenn, kui käid..Peale trenni kas 100g kohupiima + banaan või mõni toidulisand Õhtusöök - 150g kodujuust, juurde lisada näiteks üks krabipulk ja suitsukala, toorsalat hapukoorega, 1 tass rohelist teed meega Trenni ära küll karda minna. Isegi, kui oled algaja, mis siis. Teed trenni ju enda jaoks, mitte teistele.
  19. Test vene armees

    Tuleb välja, et sa oled ka p***?
  20. Selg

    Kui sa kurdad on probleemi üle, siis peaks ju see halb olema:) http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=243023
  21. Test vene armees

    Võiks mingid vastused ka olla...näiteks viienda puhul, midagi nagu näeks, samas ei saa päris aru. Igatahes viiendat ei näe. Can’t see circle 5: Possible latent homosexuality. Can be light uncontrolled accesses of attraction to the same sex.
  22. Algaja kaalualandaja

    Sellepärast ei ole vaja muretseda. Joo julgelt tass-kaks päevas.
  23. Palun aidake???

    Sinu oma arst on..ma eeldan, et perearst? Ega nemad nii spetsiifiliselt tea selliste asjade kohta. Kas sa plaanid hakat iga päev jõusaalis käima? Järeldan seda sinu viimasest lausest. Võta siit foorumist tööriistade alt korralik kava. Kõhulihaste arenguks piisab nende treenimsest 3-4 korda nädalas. Rohkem pole tõesti vaja.
  24. Palun aidake???

    Hmm...et siis 2 jõusaali + 1 aeroobne või 3+1? Jah, miks mitte. Kõhulihaseid võib teha tihedamini ja peaks tegema, kui ainult üks kord nädalas. Eraldi kõhulihaste trenni ei pea olema. 10-15 minutit 3-4 korda nädalas ning täiesti piisab. Jah, võid seda proteiinijooki ka juua - ära see sind ei tapa.
×